Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bortsett fra Inger da. Så nei, det gjør han ikke. 

Anonymkode: 3ac79...8ba

Og Rikke. Så nei han er ikke noen Don Juan. 

Anonymkode: 0052c...eba

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.9.2018 den 22.23, AnonymBruker skrev:

"Med en pragmatisk holdning vektlegges positive konsekvenser av en handling eller et standpunkt,"

https://snl.no/pragmatisk

Henrik sitt bruk av ordet og forklaring gir ikke helt mening nei..

Anonymkode: 10020...9e7

Eh jo, det gjør det. Han velger den nye og ukjente for å slippe å lage bråk ved å ta et mer upopulært valg. Når han velger den nye og "ufarlige" dama så blir det sannsynligvis mindre misnøye totalt (inkludert for ham selv).

Edit: Et annet pragmatisk aspekt: Han kunne valgt hun andre som satt ved siden av ham, men siden han visste at han kunne få sex med henne så valgte han den nye dama for da kunne han få sikker sex med to stykker.

Endret av jabx
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 22.39, AnonymBruker skrev:

Henrik klarte jaggu å gå fra å være den mest sympatiske til den mest ufordragelige der inne på bare én episode..

Anonymkode: fc494...6ae

Neida, han har blitt dratt rundt etter pikken og er lei av tull og tøys. Det får da være måte på hvor lenge han skal gå og holde på å sprekke og ikke få pult. Når denne dama er så kjip på musa så vil det jo aldri vare uansett siden han åpenbart har et stort sexbehov.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2018 den 17.51, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Jeg synes han fremstår som kynisk, enkel og sjåvinistisk når han etter å ha ventet på Inger og til slutt innser at han ikke får det han vil ha, snur på hælen og ligger med første og beste uten å i det hele tatt informere Sandra om situasjonen med Inger. Det blir spekulasjon fra min side, men det kan tenkes at Sandra ikke hadde blitt med på det dersom hun visste hva som hadde foregått i forkant. Derfor mener jeg feil premisser ligger til grunn. Hva mener du?

Anonymkode: 0052c...eba

...etter at hun har sittet og grått over en annen fyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud så bitter på Ole da, Henrik! Så misunnelig 😂 Alt det der «jeg er kjekkere enn han, hvordan kan han tro at han er i samme liga som MEG» blablabla og er helt oppi trynet hans. Mindreverdighetskomplekser much? 🙄

Og «det er skjeldent Mjøndalen slår Barcelona» 😂 haha nå må du dempe deg heftig her

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

huff og huff for et trist program. Tror det er det drøyeste reality jeg har sett i mitt hele liv. 

Jeg synes ikke noe om at Henrik gikk rett over til andre jenter, og jeg fikk vondt av Inger. Jeg skjønner godt at hun ikke vil ligge med han etter så kort tid (de har jo vært der maks et par dager, evt uker). Jeg synes han virker å kun være opptatt av en ting, sex, men slik er de fleste som er der. Flere av dem virker å være veldig trygge og selvsikre, noe som selvsagt er veldig godt å se. Hun nye minnet meg litt om Karoline i Paradise Hotel, selvsikker, glad og sterk.  

Noe jeg lurer på, hvor lenge er de der til sammen? Bare stusser over at så mange begynner å gråte når noen ryker ut. "Hun var bestevenninna mi og betydde alt" osv, de kjenner hverandre så vidt? Har de ikke bare vært der kanskje 2 uker? Hvor close blir man på så kort tid? 

Hele oppholdet er vel i underkant av 2 måneder. Mener jeg leste at inspillingen var fra 10.jan-slutten av februar.

Anonymkode: d461c...6ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmen til Henrik er som noen kniver inni hodet mitt. Monotont og pipete. 

Anonymkode: 5766e...b31

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik har tapt seg veldig mye. For en usmakelig dust. Han fremstår ikke som den verdensmannen han så gjerne vil være, bare som en smålig unge.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hvis Henrik får fortsette som lærervikar etter alt som har blitt vist av han på tv hittil, blir jeg oppriktig bekymret for den norske skole. Barna har åpenbart fått med seg hva han uttaler seg om, når de går rundt og roper "analsex" i gangene! Hva med foreldrene i tillegg? De kan vel umulig syns dette er greit?

For ikke å snakke om at han liksom skal være sammen med Ulrikke Falch?! Det tror jeg ærlig talt ikke på altså. Hun er jo DEN forkjemperen for feminisme og egenverdi, så hvis hun virkelig er sammen med han der, så hadde jeg feil inntrykk av henne.

Anonymkode: 0d9d0...956

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik, for et ræva kvinnesyn han har. Koser med Inger, og så ut av det blå - fordi hun ikke vil ligge med han - så behandler han henne som møkk. 

Altså, for en giftig fyr

Anonymkode: 749ba...3f7

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

Neida, han har blitt dratt rundt etter pikken og er lei av tull og tøys. Det får da være måte på hvor lenge han skal gå og holde på å sprekke og ikke få pult. Når denne dama er så kjip på musa så vil det jo aldri vare uansett siden han åpenbart har et stort sexbehov.

Hun er ikke kjip på musa fordi hun vil vente. Han hadde ikke de intensjonene hun trodde han hadde. Det snakkes jo om at kvinner er løse men når vi ikke er det så er det faen meg galt det og..

Men det var dårlig gjort å grine etter Daniel,jeg ville ha kutta det der og da hvis en fyr hadde gått og snakket med exen en hel kveld..

Henrik bare klistra seg på Inger fordi hun så mulighet for fitte, men hun oppfatter det som mer og det er ikke rart når man ser de sammen.

Anonymkode: 0786d...dfb

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henrik, for et ræva kvinnesyn han har. Koser med Inger, og så ut av det blå - fordi hun ikke vil ligge med han - så behandler han henne som møkk. 

Altså, for en giftig fyr

Anonymkode: 749ba...3f7

Hun drev jo og grein en hel kveld over Daniel da. Jeg hadde gitt opp der og da.

Hadde du godtatt at en du holdt på med gråt over eksen sin og gang med henne en hel kveld?

Men han er usmakelig på flere måter. Jeg misliker han ikke alene for de sex greiene, men for hvordan han har endret oppførsel.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er ikke kjip på musa fordi hun vil vente. Han hadde ikke de intensjonene hun trodde han hadde. Det snakkes jo om at kvinner er løse men når vi ikke er det så er det faen meg galt det og..

Men det var dårlig gjort å grine etter Daniel,jeg ville ha kutta det der og da hvis en fyr hadde gått og snakket med exen en hel kveld..

Henrik bare klistra seg på Inger fordi hun så mulighet for fitte, men hun oppfatter det som mer og det er ikke rart når man ser de sammen.

Inger brukte jo Henrik helt i starten. De hadde sex i dusjen. Inger ville hevne seg på Daniel. Synes ikke Inger har vært grei med Henrik. Bare bruker han som emosjonell støtte inni huset. 

Anonymkode: a37b0...c7f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det skrevet en artikkel om en medieviter og artist som mener ex on the beach er klassehat. Er litt enig i det faktisk. Deltakerne er unge og blir kynisk utnyttet av Discovery og Tv Norge som tjener millioner på dem. Selv får de 5-10000. I tillegg så kritiserer mange dem som personer og synes de er trash. https://www.nrk.no/kultur/kaller-_ex-on-the-beach_-for-klassehat-1.14215461 

Det er jo ikke akkurat de mest heldige de har valgt ut, men unge mennesker som ønsker å bli kjendiser og som ellers ikke har så mange muligheter enn en middels jobb. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Inger brukte jo Henrik helt i starten. De hadde sex i dusjen. Inger ville hevne seg på Daniel. Synes ikke Inger har vært grei med Henrik. Bare bruker han som emosjonell støtte inni huset. 

Hvilken skyld har Inger opp i det hele? Hun ville jo bare ikke ha sex. Hva er galt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det skrevet en artikkel om en medieviter og artist som mener ex on the beach er klassehat. Er litt enig i det faktisk. Deltakerne er unge og blir kynisk utnyttet av Discovery og Tv Norge som tjener millioner på dem. Selv får de 5-10000. I tillegg så kritiserer mange dem som personer og synes de er trash. https://www.nrk.no/kultur/kaller-_ex-on-the-beach_-for-klassehat-1.14215461 

Det er jo ikke akkurat de mest heldige de har valgt ut, men unge mennesker som ønsker å bli kjendiser og som ellers ikke har så mange muligheter enn en middels jobb. 

Du vet åpenbart nada om hvordan verden fungerer.

De som kommer til å tjene mye penger tiden etter EOTB er de som markerer seg. Middels jobb du liksom hahahah

Anonymkode: 97dd3...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hvilken skyld har Inger opp i det hele? Hun ville jo bare ikke ha sex. Hva er galt med det?

Hun ertet han og det var ikke snilt. Da er det bedre å si at jeg vil vente, men hun bare ertet han gang på gang. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...