Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hun burde låses inne? Hvilken verden lever du i?

Hun skrev vel at hun selv burde låses inne. Hun har selvironi vet du

Anonymkode: 14bc1...44b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jegskulleønskeat
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun skrev vel at hun selv burde låses inne. Hun har selvironi vet du

Anonymkode: 14bc1...44b

Ja, leste feil. Beklager 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hun burde låses inne? Hvilken verden lever du i?

JEG burde låses inne, siden jeg har de meningene jeg har 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Han mistet vel følelsene sier jeg, jeg sier ikke at han helt sikkert gjorde det. Men han likte henne først og ble lei av å vente på sex, Han sier det jo rett ut at det er det som gjør at han mister interessen? og ja jeg synes hun er gnien på musa, jeg har en skrekkelig forferdelig holdning og burde låses inne ;) Ja, det ser jeg jo at de fleste her inne mener, men det er dog sånn jeg er 😂 

Etter å ha kjent han i et par dager? Jøsses. 

Anonymkode: 379c0...14f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha kjent han i et par dager? Jøsses. 

Anonymkode: 379c0...14f

Ja, JØØØØØØSSSSESSS 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er utrolig at Henrik ter seg som om han er "bedre" enn de andre deltakerne. 

"Jeg er intellektuell"

"Jeg ble egentlig bare med for å skrive bok"

"Ingen av jentene der inne var bra nok for meg"

blablabla

Han er den mest klysete og respektløse der inne, og han ser tydelig ned på de andre deltakerne. Han har selv meldt seg på dette programmet og er selv en av pådriverne for "kulturen" der inne, så han har ingen ting med å føle seg bedre enn noen. 

Anonymkode: 7e991...5ff

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OKEI, nå må jeg bare kommentere hele Inger - Henrik greia.

1. Fy faen, så mange ekle holdninger her inne (og helt sikkert "der ute" også). At Inger er "gnien på musa" og "kjedelig" fordi hun vil vente med å ha sex, er for meg forkastelig å mene om et annet menneske. Henrik oppfører seg mye yngre enn han er, og er et elendig forbilde for unge gutter og menn der ute som ser på dette programmet. Folk (og Henrik tydeligvis) mener at jenter må "gi seg" fordi mannen er seksuelt frustrert, og at jenter er "kjedelige" om de ikke har sex med mannen med en gang. ÆSJ altså, skjerp dere! Det er jo ikke rart det er så mye sexpress der ute, når dette tydeligvis er greit å gjøre ovenfor et annet menneske for så mange. Hvis Henrik er så frustrert, får han ta seg en runk da?! 

2. De av dere som mener dette er greit fra Henrik sin side, har dere noen gang vært jente, og hatt sex samtidig som du har mensen? Hvis nei og du er mann, vær så snill ikke si "det går bra å ha sex når du har mensen, jeg bryr meg ikke", fordi du aner ikke hvor ekkelt det føles å ha sex når du har mensen. Det finnes helt sikkert jenter der ute som elsker å ha sex når de har mensen, men for meg og mange andre, føles det bare ekkelt og er ikke godt i det hele tatt. 

Så ja, virkelig, skjerp dere. Sex skal være noe BEGGE vil, og det at Henrik presser Inger på den måten han nå gjør, gir meg virkelig avsmak i munn. Det spiller INGEN rolle om Inger "teaser" eller "råkliner for så å flire", for sex skal være noe begge samtykker i å gjøre sammen, og hvor sexpress ikke skal forekomme. Voksne mennesker forstår at det er forkastelig å presse andre til sex.

Anonymkode: 0d9d0...956

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer folk at dette er ex on the beach? Programmet som kun dreier seg om sex, intriger og drama, hvor deltagerne får betalt etter hvor drøye de er!?

Altså, enig i at oppførselen til Henrik begynner å bli usjarmerende, men dette er ikke «jakten på kjærligheten». Hvis Inger ønsker å «vente med sex til hun vet mannen vil ha henne for andre grunner enn sex» burde hun meldt seg på et annet program.. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Peazy skrev:

Glemmer folk at dette er ex on the beach? Programmet som kun dreier seg om sex, intriger og drama, hvor deltagerne får betalt etter hvor drøye de er!?

Altså, enig i at oppførselen til Henrik begynner å bli usjarmerende, men dette er ikke «jakten på kjærligheten». Hvis Inger ønsker å «vente med sex til hun vet mannen vil ha henne for andre grunner enn sex» burde hun meldt seg på et annet program.. 

Rart at programmet har fått så mye kritikk da hvis det visstnok ikke skal finnes grenser fordi det er et program som kun dreier seg om sex, intriger og drama. Paradise Hotel er nå heller ikke "Jakten på kjærligheten", men det er nå i en helt annen liga enn dette. 

Anonymkode: 379c0...14f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 17.9.2018 den 18.49, AnonymBruker skrev:

Innlegg skrevet på dialekt?

Anonymkode: 10020...9e7

Stusser jeg også på🤔

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2018 den 14.01, Brimi skrev:

Hva gjør du når dama de har født en unge og du ikke kan ha sex på minst 6 uker?

Er jo slike situasjoner man har elskerinner for.

Anonymkode: 0e6fa...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.9.2018 den 16.08, Jegskulleønskeat skrev:

Jeg ser flere spekulere i om alle deltakerne er psykisk friske eller ikke, men jeg tror man må være ganske stabil for å orke og være med på et slikt program. Det er lite søvn, krangling, sex, kroppskontakt, masse drikking osv konstant.

Høres ut som en vanlig ferie.

Anonymkode: 0e6fa...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
På 17.9.2018 den 22.00, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en vanlig ferie.

Anonymkode: 0e6fa...b8c

 

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sandra er den mest slitsomme der inne nå. Irriterende svorsk prating hele tiden. Ingenting underholdende, bare irriterende. 

Anonymkode: 10020...9e7

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sandra er den mest slitsomme der inne nå. Irriterende svorsk prating hele tiden. Ingenting underholdende, bare irriterende. 

Anonymkode: 10020...9e7

Sier hun "klin kokos" en gang til,spyr jeg.

Anonymkode: e1d9c...f6f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...