Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Daniel har virkelig høye tanker om seg selv. Han virker som verdens mest kjedelige person og har null personlighet. Uttrykket til Ole da Daniel klagde på at han ikke fikk kose med jentene var priceless 😂

Anonymkode: 69129...b86

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått skikkelig avsmak på Henrik. Hva skjedde med at han skulle respektere at Inger ikke ville ha sex? Og den gryte-sammenligningen, altså... 

Og Daniel, herregud så oppgitt jeg jeg blir.

Anonymkode: 306d1...4d2

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke slutte å tenke på at Henrik jobber som lærer. Hvordan er det for elever å se læreren sin vandre rundt med tissen rett ut og klage over at han ikke får mus, at han ikke holder ut tre dager uten. Og måten han snakker om dette på 😢 For et fantastisk forbilde for elevene! Eh, not...

Anonymkode: 5b29c...97f

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke slutte å tenke på at Henrik jobber som lærer. Hvordan er det for elever å se læreren sin vandre rundt med tissen rett ut og klage over at han ikke får mus, at han ikke holder ut tre dager uten. Og måten han snakker om dette på 😢 For et fantastisk forbilde for elevene! Eh, not...

Anonymkode: 5b29c...97f

Tviler på at barneskoleelever får lov til å sitte å se på ex on the beach.. elevene hans har sett reklamen, og gikk rundt på skolen og ropte «analsex, analsex». Men de ser nok ikke på programmet. 

Anonymkode: d461c...6ac

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at barneskoleelever får lov til å sitte å se på ex on the beach.. elevene hans har sett reklamen, og gikk rundt på skolen og ropte «analsex, analsex». Men de ser nok ikke på programmet. 

Anonymkode: d461c...6ac

Seriøst? Helt sykt..... hadde ikke vært imponerte hvis jeg hadde barn på den skolen.

Anonymkode: 0cfca...fb6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer så sykt på hva som skjer i neste uke, virket som mye drama og sex på gang 🤣

Synes forøvrig at Martine er alt for søt for Adrian.

Anonymkode: 0a96f...cc6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss i boka for at Adrian faktisk til slutt sa ifra til Sandra om at han har en greie med Martine han ikke ville ødelegge. Han burde vært tydeligere på det fra starten av om han ikke ønsket at Martine skulle bli usikker, men de er jo unge og dumme.

Minus i boka til Sandra for å ikke tenke seg om litt før hun bare kjører på med tulleflørting og litt for mange detaljer om hennes og Adrians forhold når hun vet at Martine som sitter ved siden av henne har en pågående flørt med Adrian.

Stort minus i boka til Henrik for alt sexmaset. Virker som om han tolker Ingers fnising og tulling når temaet kommer opp som at hun bare tar det hele med humor, men slik jeg leser henne er det tydelige tegn på at hun føler seg veldig ukomfortabel i situasjonen. Man får gjerne ikke så lyst på sex når man føler at man blir mast på og presset.

Også Daniel da... Hvor skal man begynne? For en ufyselig oppførsel. Har sett mange rare personligheter på reality-TV, men aldri noen som så åpenlyst er så ufattelig innbilsk. Jeg er faktisk litt usikker på om det er ekte, eller om han blir bedt om å spille ekstra mye på disse sidene ved seg for å skape bra TV. 

Anonymkode: fa3a6...cf8

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Også Daniel da... Hvor skal man begynne? For en ufyselig oppførsel. Har sett mange rare personligheter på reality-TV, men aldri noen som så åpenlyst er så ufattelig innbilsk. Jeg er faktisk litt usikker på om det er ekte, eller om han blir bedt om å spille ekstra mye på disse sidene ved seg for å skape bra TV. 

Etter din mening, hvem gjør daniel innbilsk? Skal en mann lastes for at omgivelsene setter han i sentrum av sine liv?

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Stort minus i boka til Henrik for alt sexmaset. Virker som om han tolker Ingers fnising og tulling når temaet kommer opp som at hun bare tar det hele med humor, men slik jeg leser henne er det tydelige tegn på at hun føler seg veldig ukomfortabel i situasjonen. Man får gjerne ikke så lyst på sex når man føler at man blir mast på og presset

Er litt enig. Når jentene tar for seg blir de hyllet som sterke og modige kvinner, men når menn forsøker seg blir flørtingen og sjekkingen forklart som sexmas.

Hvorfor er det sånn? Hvorfor hyller du kvinner som bare gjør som de selv vil, samtidig som du har den aller største motstand mot menn som ønsker seg noe?

Ja jeg vet at kvinner bestemmer alt her i verden, men er det ikke mulig at en gang i blant så er det litt likestilling, ihvertfall for variasjonens skyld, - eller hva?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pluss i boka for at Adrian faktisk til slutt sa ifra til Sandra om at han har en greie med Martine han ikke ville ødelegge. Han burde vært tydeligere på det fra starten av om han ikke ønsket at Martine skulle bli usikker, men de er jo unge og dumme.

Minus i boka til Sandra for å ikke tenke seg om litt før hun bare kjører på med tulleflørting og litt for mange detaljer om hennes og Adrians forhold når hun vet at Martine som sitter ved siden av henne har en pågående flørt med Adrian.

Det handler om posisjonering, - og det å bli lagt merke til. 

Jeg har et spørsmål til deg, - hva kommer det av hver gang malin og rikke ber om en mann, og når det kommer en mann, - har dem den aller største forakt, og den mest mobbete oppførsel som finnes? For eksempel forrige gang det kom inn en mann valgte fem av kvinnene heller å ha sex med daniel. Rikke hadde sex med begge to og kan derfor unnskyldes litt.

Hva tror du fenomenet kommer av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå må Inger gi Henrik sex snart, skjønner frustrasjonene til Henrik. Sex er jo naturlig. Hun kliner og hisser han opp, også går hun jo 🙄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

57 minutter siden, Jolene skrev:

Noen som har sett på bloggen til Rikkes mamma?

(Lenke til bloggen er siteringen)

 

Moren sier at Rikke kommer fra et "møblert hjem". Her tror jeg hun har misforstått. Et "møblert hjem" betyr ikke at du har sofa, stoler og det som et hus skal ha, men er et uttrykk for å vokse opp i et hjem med både økonomisk kapital og kulturell/intellektuell kapital.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alle jentene (unntatt Rikke og Malin) er så like! Jeg klarer ikke å huske hvem som er hvem. 

Anonymkode: b74d9...e15

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Hvorfor? Hva er så stas med sånne programmer? Selv blir jeg forbanna. Men jeg er sær da...

Skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke tid i tråden hvis programmet er så fælt. Det sært, det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvis du har en gryte på kjøkkenet og du vil lage grøt, men så vil ikke gryta lage grøt, så du må bruke en annen gryte for å lage grøt".

Henrik er en dyp sjel. Dette var nesten bedre enn frøken VillaPaprika sine selvlagde visdomsord, for de av dere som har fått gleden av å lese dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke blir det tydeligvis action.

VG spoiler jo hele handlingen som vanlig..

https://www.vg.no/rampelys/i/8w8RL1/inger-hauge-ble-dumpet-paa-tv-henrik-knuste-hjertet-mitt

Spoiler

Henrik har tydeligvis (minst) trekant i neste episode, og Inger får en kald skulder av han.

Tipper det er Sandra hvertfall, og kanskje Rikke?

 

 

Anonymkode: fc494...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...