Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste uke blir det tydeligvis action.

VG spoiler jo hele handlingen som vanlig..

https://www.vg.no/rampelys/i/8w8RL1/inger-hauge-ble-dumpet-paa-tv-henrik-knuste-hjertet-mitt

  Vis skjult innhold

Henrik har tydeligvis (minst) trekant i neste episode, og Inger får en kald skulder av han.

Tipper det er Sandra hvertfall, og kanskje Rikke?

 

 

Anonymkode: fc494...6ae

Skjønner nesten Henrik der, selv om det sikkert var feil måte å gjøre det på Hun var jo veldig knipen på sexen og hadde følelser for Daniel enda. Så ja, klart Henrik bare går videre da. Hadde gjort det samme :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jegskulleønskeat
3 timer siden, Mysticgirl skrev:

Nei nå må Inger gi Henrik sex snart, skjønner frustrasjonene til Henrik. Sex er jo naturlig. Hun kliner og hisser han opp, også går hun jo 🙄

Vil hun ikke, så vil hun ikke. Hun skal respekteres! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Vil hun ikke, så vil hun ikke. Hun skal respekteres! 

Ja men da skjønner jeg at Henrik ikke gidder!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja men da skjønner jeg at Henrik ikke gidder!

Enig. Hadde Henrik vært Daniel så hadde hun hatt sex med han for lenge siden... 

Anonymkode: 131ad...1bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enig. Hadde Henrik vært Daniel så hadde hun hatt sex med han for lenge siden... 

Anonymkode: 131ad...1bd

Ja og i tillegg gråter hun over han, så skjønner Henrik veldig godt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner Henrik jeg 😛

og jeg synes det er fint at han er ærlig om sine hensikter, han legger ikke noe imellom. Det kan oppleves som mas, og han er litt slitsom, men han lurer seg ikke til sex.

Inger er litt som meg, det skal mer til for å ville ha sex med noen. Oppfattes som kjipt av veldig mange menn, men da er de ikke for meg.

De er bare ikke kompatible, helt fair det spør du meg. Ingen lurer noen. Er det noen som gir falske forhåpninger er det vel Inger...

(Er kvinne)

Anonymkode: 07762...512

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
33 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja men da skjønner jeg at Henrik ikke gidder!

Ærlig talt! Det har gått et par dager, maks en uke. Hvor utålmodig går det an å være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev:

Ærlig talt! Det har gått et par dager, maks en uke. Hvor utålmodig går det an å være?

Enig

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Ærlig talt! Det har gått et par dager, maks en uke. Hvor utålmodig går det an å være?

For HAN oppleves det ikke slik. Er vel ok at folk er forskjellige? 

Anonymkode: 07762...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, marie_82 skrev:

Skjønner ikke hvorfor du gidder å bruke tid i tråden hvis programmet er så fælt. Det sært, det. 

Nei, er bare målløs... måtte ytre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mysticgirl skrev:

Nei nå må Inger gi Henrik sex snart, skjønner frustrasjonene til Henrik. Sex er jo naturlig. Hun kliner og hisser han opp, også går hun jo 🙄

Så man kan ikke kline heftig uten å gå hele veien? Det har ikke akkurat gått lang tid, og det er snakk om å ha sex på TV.. 

Anonymkode: 5c1a7...c1e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Mysticgirl skrev:

Ja men da skjønner jeg at Henrik ikke gidder!

Bare på noen dager? Ærlig talt. Det skjønner ikke jeg! Da liker han ikke Inger så godt. Inger ville at det å ha sex skulle bety noe og ikke bare være et utslipp for seksuelle behov. Godt hun er prinsippfast, fordi her tok hun virkelig den riktige beslutningen. Uansett er det ikke greit å presse noen andre til å ha sex. 

At Henrik videre går i media og sier at han ikke ville ha vært i et forhold med noen av deltakerne på Ex on the Beach fordi han har andre verdier og at han avstår jentenes oppførsel er helt latterlig. Jeg synes nå at han er en av de verste der inne. Det at Henrik snakker på en pompøs måte eller har venner som er jurister gjør han ikke intelligent. Jeg gjennomskuet han for lenge siden. 

Anonymkode: 379c0...14f

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henrik dater Ulrikke Falch nå.. 🤮

Anonymkode: e1d9c...f6f

Skam skuespilleren? What?? 

Anonymkode: b74d9...e15

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Vil hun ikke, så vil hun ikke. Hun skal respekteres! 

Det er jo derfor Henrik ligger med ei jente som vil!

Jeg synes det Henrik gjør er helt riktig. Han var fra begynnelsen åpen om at han var på ex on the beach for sexens skyld. Hvis ikke Inger vil ha sex, neivel, da er det eneste riktige at Henrik beveger seg videre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare på noen dager? Ærlig talt. Det skjønner ikke jeg! Da liker han ikke Inger så godt. Inger ville at det å ha sex skulle bety noe og ikke bare være et utslipp for seksuelle behov. Godt hun er prinsippfast, fordi her tok hun virkelig den riktige beslutningen. Uansett er det ikke greit å presse noen andre til å ha sex. 

At Henrik videre går i media og sier at han ikke ville ha vært i et forhold med noen av deltakerne på Ex on the Beach fordi han har andre verdier og at han avstår jentenes oppførsel er helt latterlig. Jeg synes nå at han er en av de verste der inne. Det at Henrik snakker på en pompøs måte eller har venner som er jurister gjør han ikke intelligent. Jeg gjennomskuet han for lenge siden. 

Anonymkode: 379c0...14f

Da er det jo bare bra at Henrik gikk videre da! For å respektere Inger og for å respektere seg selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Ærlig talt! Det har gått et par dager, maks en uke. Hvor utålmodig går det an å være?

Ja han er jo utålmodig? Og jeg skjønner han. Hva skal du fram til?

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så man kan ikke kline heftig uten å gå hele veien? Det har ikke akkurat gått lang tid, og det er snakk om å ha sex på TV.. 

Anonymkode: 5c1a7...c1e

Selvsagt kan noen det, men Henrik vil jo ikke det? Og jeg skjønner han, han vil gå videre og det hadde jeg også gjort om jeg følte det slik som han  

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare på noen dager? Ærlig talt. Det skjønner ikke jeg! Da liker han ikke Inger så godt. Inger ville at det å ha sex skulle bety noe og ikke bare være et utslipp for seksuelle behov. Godt hun er prinsippfast, fordi her tok hun virkelig den riktige beslutningen. Uansett er det ikke greit å presse noen andre til å ha sex. 

At Henrik videre går i media og sier at han ikke ville ha vært i et forhold med noen av deltakerne på Ex on the Beach fordi han har andre verdier og at han avstår jentenes oppførsel er helt latterlig. Jeg synes nå at han er en av de verste der inne. Det at Henrik snakker på en pompøs måte eller har venner som er jurister gjør han ikke intelligent. Jeg gjennomskuet han for lenge siden. 

Anonymkode: 379c0...14f

Det vet jo ikke du ? Ikke  alle er lik skrudd sammen. Noen må ha intim kontakt for å oppnå følelser, sånn er det bare. Ikke alle er som deg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Ja han er jo utålmodig? Og jeg skjønner han. Hva skal du fram til?

Selvsagt kan noen det, men Henrik vil jo ikke det? Og jeg skjønner han, han vil gå videre og det hadde jeg også gjort om jeg følte det slik som han  

Det vet jo ikke du ? Ikke  alle er lik skrudd sammen. Noen må ha intim kontakt for å oppnå følelser, sånn er det bare. Ikke alle er som deg :)

Enig med deg

Anonymkode: 14bc1...44b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...