Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Æsj for noen ekle bedritne mennesker det er der inne. Alle er jo så usikre på seg selv at dem gjør ALT for oppmerksomhet. Ingen har respekt for verken seg selv eller andre. Æsj æsj æsj. 

Anonymkode: f606e...139

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Rosewood skrev:

Det er ikke det pragmatisk betyr Henrik :rolleyes:

"Med en pragmatisk holdning vektlegges positive konsekvenser av en handling eller et standpunkt,"

https://snl.no/pragmatisk

 

Henrik sitt bruk av ordet og forklaring gir ikke helt mening nei..

Anonymkode: 10020...9e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik klarte jaggu å gå fra å være den mest sympatiske til den mest ufordragelige der inne på bare én episode..

Anonymkode: fc494...6ae

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg skulle mye heller hatt Henrik ut enn Daniel 😂 Jeg misliker Daniel sterkt, men akkurat nå TAKLER jeg virkelig ikke Herr Pragmatisk. Hele han er vemmelig, alt ved han er vemmelig. 

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik er en skikkelig taper som tror han er så mye bedre og mer intellektuell enn resten av gjengen. Han er akkurat som resten av gjengen. .

Anonymkode: 731e0...189

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henrik ble bare creepy nå. Skjønner godt Ingrid priset seg lykkelig for at hun klemte igjen for noe så billig.

Anonymkode: dc4ee...3c1

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hva menn ser i Melina. Blir helt paff jeg. Er det fordi hun er enkel å få på rygg?

Anonymkode: 5766e...b31

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke hva menn ser i Melina. Blir helt paff jeg. Er det fordi hun er enkel å få på rygg?

Anonymkode: 5766e...b31

*Gutter

Anonymkode: af43f...488

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.9.2018 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Skjønner Henrik jeg 😛

og jeg synes det er fint at han er ærlig om sine hensikter, han legger ikke noe imellom. Det kan oppleves som mas, og han er litt slitsom, men han lurer seg ikke til sex.

Inger er litt som meg, det skal mer til for å ville ha sex med noen. Oppfattes som kjipt av veldig mange menn, men da er de ikke for meg.

De er bare ikke kompatible, helt fair det spør du meg. Ingen lurer noen. Er det noen som gir falske forhåpninger er det vel Inger...

(Er kvinne)

Anonymkode: 07762...512

Hadde ikke hun sex med han helt i starten? Inni dusjen? Hun sa «bare kjør på». 

Anonymkode: a37b0...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er helt forkastelig hvordan Henrik bruker en av damene, bare på trass 😥 Han er jo åpenbart ikke interessert i henne, han brukte henne kun for sex.

Anonymkode: 0a027...cc2

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2018 den 12.22, AnonymBruker skrev:


NETTOPP! Synes det er urovekkende av folk ukritisk støtter denne produksjonen med seertall. Det er utnytting av unge mennesker som ikke vet sitt eget beste.

Anonymkode: 1185c...d7c

Jeg tror de tåler det. Synes de virker sterkere enn mannen/kvinnen i gata. Man må ha sterk psyke for å være med i et slikt program. De færreste ville greid det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er helt forkastelig hvordan Henrik bruker en av damene, bare på trass 😥 Han er jo åpenbart ikke interessert i henne, han brukte henne kun for sex.

Anonymkode: 0a027...cc2

Hun ble med på det så hva er problemet? 

Anonymkode: a37b0...c7f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 16.9.2018 den 14.49, AnonymBruker skrev:

Etterpå sa hun «okei, ikke et år, 360 dager, høres det bedre ut?». Virker som hun nyter at han blir frustrert, og bruker det som en slags bekreftelse. 

Anonymkode: 81b82...484

Ja det er jo ekkelt slik hun holder på. Kysser og smisker og sier hun vil vente ett år, kanskje, kanskje ikke. Skjønner godt at han blir lei. 

Anonymkode: a37b0...c7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Henrik oppførte seg noe mer ufint mot Inger enn Inger gjorde mot ham dagene/kveldene før. Helt forståelig at mannen vil gå videre. Dessuten, hvorfor melder man seg på et slikt program dersom man ikke er villig til å gå all in? 

Anonymkode: bb964...d16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle forstått Henrik hvis han kuttet henne ut på grunn av at hun satt å gråt over Daniel, men når han kutter henne kun pga "sextørke" så ble han brått en veldig kynisk type. Ham gikk fra å være en av de mer sympatiske til å bli en av de minst sympatiske i løpet av to episoder. 

Anonymkode: f9e8e...211

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode må være sykeste hittil... Jeg har ikke ord over Henrik sin oppførsel... Har aldri sett en så selvopptatt, innbilsk, og teatralsk fyr i hele mitt liv. Han ler (skriker) i upassende situasjoner og behandler jentene som kjøttstykker. Hvem kommer til å ville vær sammen med han hjemme i Norge??? Oppfører seg som konge av ape-verdenen når Daniel reiser hjem og erklærer seg selv som etterfølger av tronen. Endelig fikk han gyve løs på sine "primalske" instinkter, som jeg er ganske sikker på heter primære instinkter, correct me if i´m wrong. 

Det "bok-prosjektet" hans er dessuten LATTERLIG!

Anonymkode: d15c1...2ef

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...