Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet åpenbart nada om hvordan verden fungerer.

De som kommer til å tjene mye penger tiden etter EOTB er de som markerer seg. Middels jobb du liksom hahahah

Anonymkode: 97dd3...3b2

Og hvor mange tror du vil gjøre det? 

Anonymkode: a37b0...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet åpenbart nada om hvordan verden fungerer.

De som kommer til å tjene mye penger tiden etter EOTB er de som markerer seg. Middels jobb du liksom hahahah

Anonymkode: 97dd3...3b2

Det er som å si at antikkens gladiatorer egentlig trakk det lengste strået, bare fordi enkelte av dem kunne oppleve ære og berømmelse. 

Anonymkode: 3ac79...8ba

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes at serien tapte seg betraktelig etter at Malin og Daniel røk ut? Nå er det ingenting som er spennende å følge med på. Ole og Henrik sitt drama synes jeg virker som et skuespill. Og altså.. det skjer jo ingenting? Helene sitter bare i sofaen og sier ikke stort, Adrian hopper opp og ned fra bordet, Inger sitter å kikker rundt seg med drinken i hånden osv..😴😴

Det er forøvrig veldig merkelig at Daniel og Malin røk ut da disse var fra hovedcasten. Jeg har sett litt av den svenske ex on the beach og der sender de aldri hjem dem som er fra hovedcasten. Synes forresten at den svenske versjonen er MYE kjekkere! Mer reell drama og følelser mellom deltakerne 👊🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, loveli skrev:

Beklager, jeg dro det for langt. Helt enig med det du sier.

Det var ikke du som skrev det, eller var det det under annen bruker? :klo:

Anonymkode: b4e16...603

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrer meg over hvor mye som er skuespill og hvor mye som er reelt drama.

Liker forresten Rikke godt. Hun får sagt det, og hun virker veldig søt og god. 

Anonymkode: dc4ee...3c1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Giselle skrev:

Er det bare meg som synes at serien tapte seg betraktelig etter at Malin og Daniel røk ut? Nå er det ingenting som er spennende å følge med på. Ole og Henrik sitt drama synes jeg virker som et skuespill. Og altså.. det skjer jo ingenting? Helene sitter bare i sofaen og sier ikke stort, Adrian hopper opp og ned fra bordet, Inger sitter å kikker rundt seg med drinken i hånden osv..😴😴

Det er forøvrig veldig merkelig at Daniel og Malin røk ut da disse var fra hovedcasten. Jeg har sett litt av den svenske ex on the beach og der sender de aldri hjem dem som er fra hovedcasten. Synes forresten at den svenske versjonen er MYE kjekkere! Mer reell drama og følelser mellom deltakerne 👊🤪

Malin gjorde jo ikke noe interessant, hun var bare kjedelig og falsk søt. 

Llloyd og hun andre som røk først var jo også fra original castingen. 

Anonymkode: 10020...9e7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malin var veldig kjedelig og irriterende. Daniel skapte jo litt konflikter mellom de andre. Virket som han nesten hadde bestemt seg for Melina så det kunne jo bli interessant å se hvordan Helene reagerte på det, så rart han ble sendt ut når han ble (selv om jeg personlig synes han var sjukt teit). Og ja i den svenske er det sjeldent de sender hjem hovedcasten (men det har skjedd, men de har vel som regel da kommet inn igjen) og i den norske har de nå sendt hjem 4 fra hovedcasten? Har vært mye sånn tilfeldig mange som blir sendt hjem, i den svenske har jo deltakerne iblant fått bestemme det.

Anonymkode: 8428f...0fc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Malin var veldig kjedelig og irriterende. Daniel skapte jo litt konflikter mellom de andre. Virket som han nesten hadde bestemt seg for Melina så det kunne jo bli interessant å se hvordan Helene reagerte på det, så rart han ble sendt ut når han ble (selv om jeg personlig synes han var sjukt teit). Og ja i den svenske er det sjeldent de sender hjem hovedcasten (men det har skjedd, men de har vel som regel da kommet inn igjen) og i den norske har de nå sendt hjem 4 fra hovedcasten? Har vært mye sånn tilfeldig mange som blir sendt hjem, i den svenske har jo deltakerne iblant fått bestemme det.

Anonymkode: 8428f...0fc

'' Jeg ble selv sjokka da Daniel valgte Melina fremfor meg, men hun er en utrolig pen jente som tar mye plass så er i utgangspunktet forventet også. Det dere seere ikke får se i denne episoden er at jeg velger å pakke kofferten min fordi jeg savner vennene mine og blant annet brunost (lættis) . Selvfølgelig var hovedsaken Daniel'' skriver helene på bloggen sin. Så virker som helene fikk det meg seg den 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hvilken skyld har Inger opp i det hele? Hun ville jo bare ikke ha sex. Hva er galt med det?

Da er man ærlig på det. Ikke kankje, kankje ikke om ett år! 

Anonymkode: a37b0...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Jordbærkake34532 skrev:

'' Jeg ble selv sjokka da Daniel valgte Melina fremfor meg, men hun er en utrolig pen jente som tar mye plass så er i utgangspunktet forventet også. Det dere seere ikke får se i denne episoden er at jeg velger å pakke kofferten min fordi jeg savner vennene mine og blant annet brunost (lættis) . Selvfølgelig var hovedsaken Daniel'' skriver helene på bloggen sin. Så virker som helene fikk det meg seg den 

Ok så da kvittet de seg heller med Daniel da. Kanskje for å ikke virke for usympatiske siden. Det ser ikke bra ut at en av deltakerne vil dra hjem frivillig fordi Daniel vil ha sex med en annen. 

Anonymkode: a37b0...c7f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde så gode tanker om denne Henrik i starten, men virkelig ikke nå lengre. Han later først som om han er smart, sjarmerende, morsom, gir mye av seg selv. Til å snu til å bli sjalu, kontrollfreak, ekstremt høye tanker om seg selv, tenker på å banke en annen, skremmer og truer. Er han faktisk farlig? 

Også en tanke om at hjemme så fester han ikke i det hele tatt og trener hver dag. Perfeksjonist med ekstremt behov for kontroll. Trygt?

Om han noen gang blir voldelig der så håper jeg virkelig at de involverte blir kastet ut.

Anonymkode: f23f2...ee2

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde så gode tanker om denne Henrik i starten, men virkelig ikke nå lengre. Han later først som om han er smart, sjarmerende, morsom, gir mye av seg selv. Til å snu til å bli sjalu, kontrollfreak, ekstremt høye tanker om seg selv, tenker på å banke en annen, skremmer og truer. Er han faktisk farlig? 

Også en tanke om at hjemme så fester han ikke i det hele tatt og trener hver dag. Perfeksjonist med ekstremt behov for kontroll. Trygt?

Om han noen gang blir voldelig der så håper jeg virkelig at de involverte blir kastet ut.

Anonymkode: f23f2...ee2

Ja Henrik mistet litt av sjarmen da han hadde sånn forakt mot Ole, - det synes jeg var dårlig gjort. Særlig med tanke på at Henrik har vært der fra starten av og derfor etter min mening har vertskapets ansvar. Altså hvis Henrik er så alfa som han påstår, javel da da gjør det vel ingenting å inkludere andre mennesker. De gutta hadde jo så godt vennskap i starten, hvorfor ikke fortsette å ha det bra?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Henrik bare kompenserer for sårede følelser ovenfor Inger. 

Ole er ikke noe bedre i forhold til å ville banke noen spør du meg.

Anonymkode: 56e59...586

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2018 den 23.01, AnonymBruker skrev:

Henrik, for et ræva kvinnesyn han har. Koser med Inger, og så ut av det blå - fordi hun ikke vil ligge med han - så behandler han henne som møkk. 

Altså, for en giftig fyr

Anonymkode: 749ba...3f7

Ikke ut av det blå. Han snakket om det lenge, også med dama. Han gjorde det veldig klart hvor seksuelt frustrert han var. Hun bare gjorde narr av ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan guttunger bli seksuelt frustrerte etter noen få dager? Jeg klarer virkelig ikke å se for meg at de har sex hver dag når de er hjemme heller. 

Tror virkelig jeg begynner å bli gammel altså. 

Endret av Oktoberknøttet
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Potetjinta skrev:

Kan noen fortelle meg hva som skjedde med Adrian og Martine?🤔

Ingenting, Martine dro hjem og Adrian pulte Melina. Daniel P dro hjem og Melina er hypp på den nye Daniel. Livet går videre relativt raskt for deltakerne i den serien. 

Anonymkode: 56e59...586

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Oktoberknøttet skrev:

Hvordan kan guttunger bli seksuelt frustrerte etter noen få dager? Jeg klarer virkelig ikke å se for meg at de har sex hver dag når de er hjemme heller. 

Tror virkelig jeg begynner å bli gammel altså. 

Noen få dager med intens klining og sikkert litt tafsing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...