Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

I mitt hode er det kynisk. Jenta han lå med visste ikke at han nettopp hadde kranglet med Inger, og at Inger ironisk sa at hun håpte han fikk seg noe snart. Når han da i irritasjon går og plukker med seg en jente og har sex med henne, synes ikke jeg det er ok gjort. Jeg hadde følt meg veldig brukt om det var meg.

Anonymkode: 0a027...cc2

Hun er like leken som han. Jeg tror ikke hun følte seg brukt. Hun sa jo etterpå at hun regnet ikke med at de skulle gifte seg. De fleste der er jo bare ute etter å ha det gøy og ligge rundt virker det som. Nesten ingen seriøse der. 

Anonymkode: a37b0...c7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Jeg synes han fremstår som kynisk, enkel og sjåvinistisk når han etter å ha ventet på Inger og til slutt innser at han ikke får det han vil ha, snur på hælen og ligger med første og beste uten å i det hele tatt informere Sandra om situasjonen med Inger. Det blir spekulasjon fra min side, men det kan tenkes at Sandra ikke hadde blitt med på det dersom hun visste hva som hadde foregått i forkant. Derfor mener jeg feil premisser ligger til grunn. Hva mener du?

Anonymkode: 0052c...eba

De hadde lyst begge to til å ha sex. Det var det som var premissene. Sandra virker som en leken dame som ikke tar seg nær av det. Ikke alle damer tenker som deg. Kvinner må selv beskytte seg selv hvis de ikke vil bli såret. Da venter man til man blir bedre kjent. 

Anonymkode: a37b0...c7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sandra visste at de hadde vært eksklusive. Henrik hadde fortalt henne det. Hun ble likevel med på flørten når han viste interesse for henne. Hun stakk jo rompa si opp i underlivet hans på strandfesten. Hun er en veldig pågående dame. Ikke et offer. Det som kanskje er synd er at slike damer ikke blir så godt respektert av menn siden de viser så tydelig at de er villige. 

Anonymkode: a37b0...c7f

Henrik viste også tydelig at han var villig, hvorfor nevner du ikke at menn ikke blir så godt respektert når de viser så tydelig at de er villige? 

Dobbeltmoralen lenge leve. 

Er heller ingen her som mener Sandra var et "offer", og hun var med på det, men det var nå Henrik som gikk bort og spurte om de skulle "pule", ikke omvendt. Vet ikke helt hvem som er mest "villig", jeg 🙄

Anonymkode: 0d9d0...956

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Henrik er jo sammen med Ulrikke Falch, noe som er ironisk fordi hun er såå feminist. Lurer på hva hun syns om oppførselen hans 

Anonymkode: 1db29...78d

Hæ? Er dette sant?..... wow. Haha. Virkelig wow. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glad jeg ikke har tv, for kommer ALDRI til å se på dette programmet!

Anonymkode: 42ec2...6f0

Trenger ikke å ha TV, vet du. Så lenge du kan skrive her, så har du tilgang til programmet. Du får sniktitte litt, kanskje du blir hekta 😛

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, #Sunrise skrev:

Rart Malin gikk ut. Venta på at Caksel skulle komme inn.

Synnøve er fra samme PH-sesong som Malin og Carl Aksel

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, #Sunrise skrev:

Rart Malin gikk ut. Venta på at Caksel skulle komme inn.

Å nei du please ikke si det 😳 den tanken har ikke slått meg en gang...

Caksel og Henrik i samme rom? 

Vær så snill 😷😩

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 22.39, AnonymBruker skrev:

Henrik klarte jaggu å gå fra å være den mest sympatiske til den mest ufordragelige der inne på bare én episode..

Anonymkode: fc494...6ae

Ja har jo vært enig med han i hans valg, men etter siste episode kunne han ha ført seg litt annerledes. Men likevel gav han jo klar beskjed at han ville ha sex og flere jenter er jo villige til det, så ser ikke hva galt han egentlig har gjort da. Inger gråt jo over eksen sin og det gikk inn på han, så han gjorde vel dette litt i affekt også tror jeg 

På 19.9.2018 den 9.15, himmeloghav skrev:

Han vil være større enn han er. Når damene er så lette på tråden skjønner jeg at han benytter seg av det. Det er jo rene horehuset der! De damene der gjør jo alt unntatt Inger da som virker mer normal. 

😂 Ja det er ex om the beach. De skriver under på en kontrakt der de kan bli kastet ut om de er kjedelige, så derfor er de sikkert ekstra "horete " der inne 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2018 den 23.54, AnonymBruker skrev:

Synes det er helt forkastelig hvordan Henrik bruker en av damene, bare på trass 😥 Han er jo åpenbart ikke interessert i henne, han brukte henne kun for sex.

Anonymkode: 0a027...cc2

Skjønner at mange ikke er fan av Henrik, men han bruker vel ikke damene? Jeg vil si at å bruke noen, er å utnytte dem etter man har gitt dem andre forhåpninger. Henrik har ikke uttrykt at han var interessert i noe mer enn sex med Synøve eller Sandra. Jentene han hadde sex med "brukte" like mye han 🙂

Ellers synes jeg det var dumt at Daniel røk ut! Trodde det var en spøk jeg, for han laga jo så mye drama! Jeg som hadde gledet meg til reaksjonen til Helene når hun fant ut at Daniel til slutt valgte Melina. I tillegg hadde det blitt stor sannsynlighet for sex mellom Daniel og Melina og da tror jeg Helene hadde klikket. 😈

Anonymkode: 0a96f...cc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegskulleønskeat

huff og huff for et trist program. Tror det er det drøyeste reality jeg har sett i mitt hele liv. 

Jeg synes ikke noe om at Henrik gikk rett over til andre jenter, og jeg fikk vondt av Inger. Jeg skjønner godt at hun ikke vil ligge med han etter så kort tid (de har jo vært der maks et par dager, evt uker). Jeg synes han virker å kun være opptatt av en ting, sex, men slik er de fleste som er der. Flere av dem virker å være veldig trygge og selvsikre, noe som selvsagt er veldig godt å se. Hun nye minnet meg litt om Karoline i Paradise Hotel, selvsikker, glad og sterk.  

Noe jeg lurer på, hvor lenge er de der til sammen? Bare stusser over at så mange begynner å gråte når noen ryker ut. "Hun var bestevenninna mi og betydde alt" osv, de kjenner hverandre så vidt? Har de ikke bare vært der kanskje 2 uker? Hvor close blir man på så kort tid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riverflow
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har Sandra noe dybde i personligheten sin?

Anonymkode: 56e59...586

Synes hun virker helt fjern og merkelig

Endret av Riverflow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Riverflow skrev:

Synes hun virker helt fjern og merkelig

Enig. Hun sa hun tar mye plass, men det der er ikke vanlig ta mye plass. Hun er jo helt merkelig. 

Anonymkode: 2347b...42e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva har skjedd med Henrik? Selv om han later som noe annet tror jeg nederlaget med Inger var noe han virkelig tok personlig. Kanskje ikke nødvendigvis det at han ikke fikk sex(selv om han skylder på det) men det at hun gråt over Daniel. Henrik byttet jo personlighet over natten. La seg som mr. Hyde, våknet som Dr. Jekyll. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testes de for kjønnssykdommer og hiv før de får være med på en sånn type serie? 

Anonymkode: 110ba...209

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Testes de for kjønnssykdommer og hiv før de får være med på en sånn type serie? 

Anonymkode: 110ba...209

Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2018 den 19.59, AnonymBruker skrev:

 

Han hadde sex med to jenter han nettopp hadde møtt i løpet av en kveld fordi han følte for å ha litt sex. Vil si han er veldig Don Juan. Får det han vil.

Anonymkode: 0e6fa...b8c

Bortsett fra Inger da. Så nei, det gjør han ikke. 

Anonymkode: 3ac79...8ba

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...