Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Rosewood skrev:

Det er ikke det pragmatisk betyr Henrik :rolleyes:

Det tenkte jeg også! Men sånn er det når man prøver så hardt. Henrik vet han kan lure en gjeng ubeleste høns der inne med "store" ord og fraser. Det han har glemt er at det er en del folk som ser på dette her og ikke lat seg lure. Første bud må være: ikke bruk ord du ikke veit hva betyr. 

Anonymkode: 0052c...eba

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siste episode må være sykeste hittil... Jeg har ikke ord over Henrik sin oppførsel... Har aldri sett en så selvopptatt, innbilsk, og teatralsk fyr i hele mitt liv. Han ler (skriker) i upassende situasjoner og behandler jentene som kjøttstykker. Hvem kommer til å ville vær sammen med han hjemme i Norge??? Oppfører seg som konge av ape-verdenen når Daniel reiser hjem og erklærer seg selv som etterfølger av tronen. Endelig fikk han gyve løs på sine "primalske" instinkter, som jeg er ganske sikker på heter primære instinkter, correct me if i´m wrong. 

Det "bok-prosjektet" hans er dessuten LATTERLIG!

Anonymkode: d15c1...2ef

Han vil være større enn han er. Når damene er så lette på tråden skjønner jeg at han benytter seg av det. Det er jo rene horehuset der! De damene der gjør jo alt unntatt Inger da som virker mer normal. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik - ikke min type "mann"/gutt. Finner han ikke attraktiv, og forstår heller ikke humoren hans. Oppførselen i gårdagens episode er et kapittel for seg selv; usmakelig. Men jeg synes ikke han har vært ufin mot Inger. Henrik ble Inger sin nr. 2, etter Daniel, og ble en slags kosepute siden Daniel allerede hadde nok baller i lufta. At Inger får breakdown når Henrik går lei etter at Inger har brukt en hel kveld på å sippe over Daniel forstår jeg ikke 🤔 Han har oppført seg som en dritt ja, men synes ikke han har oppført seg som en større dritt mot Inger enn Inger har mot han. 

Anonymkode: b50da...13f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tenkte jeg også! Men sånn er det når man prøver så hardt. Henrik vet han kan lure en gjeng ubeleste høns der inne med "store" ord og fraser. Det han har glemt er at det er en del folk som ser på dette her og ikke lat seg lure. Første bud må være: ikke bruk ord du ikke veit hva betyr. 

Anonymkode: 0052c...eba

Han var pragmatisk for seg selv. Ved å velge som har gjorde fikk han ligge med to damer istedenfor bare en. 

Anonymkode: a37b0...c7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik har trent kropp. 

Ansiktet hans er veldig uatraktivt. Får grøssninger inni meg. 

Og at han liksom er smart... 😂

Anonymkode: 2347b...42e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siste episode må være sykeste hittil... Jeg har ikke ord over Henrik sin oppførsel... Har aldri sett en så selvopptatt, innbilsk, og teatralsk fyr i hele mitt liv. Han ler (skriker) i upassende situasjoner og behandler jentene som kjøttstykker. Hvem kommer til å ville vær sammen med han hjemme i Norge??? Oppfører seg som konge av ape-verdenen når Daniel reiser hjem og erklærer seg selv som etterfølger av tronen. Endelig fikk han gyve løs på sine "primalske" instinkter, som jeg er ganske sikker på heter primære instinkter, correct me if i´m wrong. 

Det "bok-prosjektet" hans er dessuten LATTERLIG!

Anonymkode: d15c1...2ef

Nah. Man kan godt si primalske instinkter, men han bruker en del begreper feil. Tror han blander primære behov og primalske instinkter innimellom. Innøstinktene er jo primale og man godt kjenne på de instinktene ved lang sexstøre f.eks. sex er en primalsk handling. 

Primærbehov på sin side er det han ramser opp når han snakker om søvn, mat osv. 

Fyren er rett og slett en parodi. Ganske underholdende, men synes han gikk over streken i siste episode. Skjønner han var lei og jeg synes ikke Inger nødvendigvis var så kul heller, men hun er ærlig mot seg selv og det kan man ikke se på som noe annet enn styrke. 

Når Henrik kommer med utsagn som at han nekter å ta seg en runk for han må pule, da blir jeg skuffet. Hvis svaret på problemene hans hadde vært å ta seg en runk så så hadde det vært mye mer skånsomt mot alle. Isteden gikk han inn for å bevisst såre Inger i det han skjønte han aldri kom til å få sex fra henne.

Anonymkode: 0052c...eba

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var pragmatisk for seg selv. Ved å velge som har gjorde fikk han ligge med to damer istedenfor bare en. 

Anonymkode: a37b0...c7f

Pragmatisk for seg selv?

Veldig spesiell tolkning av ordets betydning. Ingenting ved det valget han tok var pragmatisk. Begrepet er helt malplassert. 

Anonymkode: 0052c...eba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ewzp0xo3hlgove
1 time siden, Riverflow skrev:

Med en pragmatisk holdning vektlegges positive konsekvenser av en handling eller et standpunkt, i motsetning til en prinsipiell holdning, der relevante prinsipper vektlegges. Var vel ikke helt dette Henrik gjorde 🤔

Var det ikke ganske pragmatisk å velge hun nye, for å slippe å velge mellom Ingrid og Sandra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er helt forkastelig hvordan Henrik bruker en av damene, bare på trass 😥 Han er jo åpenbart ikke interessert i henne, han brukte henne kun for sex.

Anonymkode: 0a027...cc2

Slutshaming og forakt er greit når det mot gutter. Er det jenter som horer rundt - nei da er slutshaming et bevis for kvinnehat.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle forstått Henrik hvis han kuttet henne ut på grunn av at hun satt å gråt over Daniel, men når han kutter henne kun pga "sextørke" så ble han brått en veldig kynisk type. Ham gikk fra å være en av de mer sympatiske til å bli en av de minst sympatiske i løpet av to episoder. 

Anonymkode: f9e8e...211

Og når jenter ligger med menn kun for sexens skyld, ja da er de noen modige og tøffe femininster. Men når en mann oppfører seg som en kvinne, - nei da er han en veldig dårlig mann. Hvorfor hater du menn som tar ansvar for sin egen seksualitet?

Endret av waco
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siste episode må være sykeste hittil... Jeg har ikke ord over Henrik sin oppførsel... Har aldri sett en så selvopptatt, innbilsk, og teatralsk fyr i hele mitt liv. Han ler (skriker) i upassende situasjoner og behandler jentene som kjøttstykker. Hvem kommer til å ville vær sammen med han hjemme i Norge??? Oppfører seg som konge av ape-verdenen når Daniel reiser hjem og erklærer seg selv som etterfølger av tronen. Endelig fikk han gyve løs på sine "primalske" instinkter, som jeg er ganske sikker på heter primære instinkter, correct me if i´m wrong. 

Det "bok-prosjektet" hans er dessuten LATTERLIG!

Anonymkode: d15c1...2ef

Primale instinkter. Den brunsten en bjørn har når han fotfølger en binne 4 kilometer er en primal instinkt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Henrik ser han bra ut helt til han åpner opp kjeften. Den stemmen er bare så turnoff. 

Anonymkode: 1194f...e64

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, waco skrev:

Primale instinkter. Den brunsten en bjørn har når han fotfølger en binne 4 kilometer er en primal instinkt.

Primal er jo engelsk, «primal instincts», noe som betyr primære instinkter... men er jo mange engelske ord som folk bruker men legger bare til en litt «norsk» ending... Er ikke så viktig uansett🙈

Anonymkode: d15c1...2ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjennomskuet Henrik fra starten av. 

Anonymkode: 379c0...14f

Han som åpnet med å fortelle at han liker god litteratur og analsex?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjennomskuet Henrik fra starten av. 

Anonymkode: 379c0...14f

Humret litt over alle som mente han liksom er smart. 

Anonymkode: 2347b...42e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Humret litt over alle som mente han liksom er smart. 

Anonymkode: 2347b...42e

Eller smartere enn de andre inne der, mener jeg. 

Anonymkode: 2347b...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Humret litt over alle som mente han liksom er smart. 

Anonymkode: 2347b...42e

Samme her. :laugh:

Anonymkode: 379c0...14f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik er jo sammen med Ulrikke Falch, noe som er ironisk fordi hun er såå feminist. Lurer på hva hun syns om oppførselen hans 

Anonymkode: 1db29...78d

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...