Gå til innhold

Ex on the Beach Norge - 2018

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, Mysticgirl skrev:

Nei nå må Inger gi Henrik sex snart, skjønner frustrasjonene til Henrik. Sex er jo naturlig. Hun kliner og hisser han opp, også går hun jo 🙄

Ingen må "gi" noen sex! Helt greit å kline, klining betyr ikke at Henrik dermed har rett eller krav på samleie! 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henrik er merkerlig og prater som om han skulle ønske at han var fra vestkanten. Og han har ingen utdannelse? Sfo vikar er vel ofte noe mange gjør som et friår etter VGS. Nå har jeg barn på barneskolen og selv om de ikke ser på ex on the beach så ville de garantert googlet/YouTube dette om en lærer/sfo assistent hadde vært med (og ja de har skole iPad og lærer googling i 1.klasse).

Anonymkode: 10020...9e7

Synes det er forkastelig at Henrik skal få jobbe i skole.han gjør ikke en god figur på tv,med stå p..k og prøver å mase seg til sex. Intellektuell my ass

Endret av Janus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henrik er merkerlig og prater som om han skulle ønske at han var fra vestkanten. Og han har ingen utdannelse? Sfo vikar er vel ofte noe mange gjør som et friår etter VGS. Nå har jeg barn på barneskolen og selv om de ikke ser på ex on the beach så ville de garantert googlet/YouTube dette om en lærer/sfo assistent hadde vært med (og ja de har skole iPad og lærer googling i 1.klasse).

Der jeg jobber har vi ikke ipad. Vi har heller ikke tid til å lære 1.klassinger googling!!

Anonymkode: a5f54...e1f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik må være det mest klysete vesenet,som er dukket opp på tv.kjenner jeg blir provosert over måten han optrer på. Later som han er smart og sofistikert,noe som er langt fra sannheten.han virker egoistisk,litt høy på seg selv,lukter hugh hefner wannabe lang vei.skremmende at det er de ungdommene som skal ta over landet,gud jeg er glad jeg er godt voksen😂

Endret av Janus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner Henrik jeg 😛

og jeg synes det er fint at han er ærlig om sine hensikter, han legger ikke noe imellom. Det kan oppleves som mas, og han er litt slitsom, men han lurer seg ikke til sex.

Inger er litt som meg, det skal mer til for å ville ha sex med noen. Oppfattes som kjipt av veldig mange menn, men da er de ikke for meg.

De er bare ikke kompatible, helt fair det spør du meg. Ingen lurer noen. Er det noen som gir falske forhåpninger er det vel Inger...

(Er kvinne)

Anonymkode: 07762...512

Jeg er litt enig av noe det du sier, men Hvis henrik virkelig var interessert i Inger ville han ha hatt respekt for at hun vil vente. Det er jo noen så trenger litt tid for å åpnes opp på den måten for en person, og det skjønner jeg veldig godt.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der jeg jobber har vi ikke ipad. Vi har heller ikke tid til å lære 1.klassinger googling!!

Anonymkode: a5f54...e1f

Det er helt greit. Men mine barn har skole iPad og de lærer googling på skolen så da googles det mye annet også har jeg sett på loggen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor snakker hun nye så mye dårlig svensk hele tiden, når hun ikke er svensk i det hele tatt? Kleint. 

Anonymkode: c1325...bf6

Syns hun er morsom jeg :) Jeg bytter selv dialekter og språk stadig vekk. 

Anonymkode: a1583...a85

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Mysticgirl skrev:

Jo men han mistet vel følelsene når hun er gnien på musa og i tillegg gråter over eksen. Så han likte henne vel godt nok i begynnelsen, men følelsene kjølnet etterhvert når hun var slik hun var. At de liksom ikke kom videre 

Det er vel like viktig for den det gjelder, å ha disse følelsene. Så da var de ikke riktige for hverandre.

Og hvordan vet du dette da? Her spekulerer du i langt større grad enn det jeg gjorde.

Og really? "Gnien på musa." Det eneste hun har gjort er å holde fast på at hun vil vente med sex til det betyr noe. Hun er ikke gnien bare fordi hun ikke lar andre gå løs på kroppen hennes. For en skrekkelig holdning du har.

Anonymkode: 379c0...14f

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må også huske på at vi ser bare to episoder i uka. Tidsperspektivet er mye lenger hos oss enn der hvor de var så at Inger er «gnien på musa» er vel fordi de har kjent hverandre i ett par uker da?! 

Og han klager over at han ikke har fått pult på tre dager. Really? Henrik må gå å ta seg en saftig runk og la Inger være i fred. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, BethD skrev:

Vi må også huske på at vi ser bare to episoder i uka. Tidsperspektivet er mye lenger hos oss enn der hvor de var så at Inger er «gnien på musa» er vel fordi de har kjent hverandre i ett par uker da?! 

Og han klager over at han ikke har fått pult på tre dager. Really? Henrik må gå å ta seg en saftig runk og la Inger være i fred. 

Ja, vi ser 40m ca av 24 timer, men når neste ep. Kommer ut, så er det dagen etterpå for de 

Anonymkode: 30112...44a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og hvordan vet du dette da? Her spekulerer du i langt større grad enn det jeg gjorde.

Og really? "Gnien på musa." Det eneste hun har gjort er å holde fast på at hun vil vente med sex til det betyr noe. Hun er ikke gnien bare fordi hun ikke lar andre gå løs på kroppen hennes. For en skrekkelig holdning du har.

Anonymkode: 379c0...14f

For et vulgært uttrykk. Gnien på musa, er det virkelig mennesker med integritet og gode kristne verdier som snakker på den måten?

Henrik er umoralsk og ekkel. Han er sikkert sånn som behandler damer som dritt, tømmer seg og stikker av mens jenta sitter igjen og griner og sliter psykisk. Drittfyr. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke den.. Henrik sier han ikke har pult på 3 dager (i episode 10?). Hvem er det han har ligget med, da han ikke har hatt sex på tv enda? Noen i produksjonen?

Anonymkode: 4dafb...15e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, BethD skrev:

Jeg ser at ingen nevner at Inger hadde menstruasjon den uka🤔 For meg høres det ut som at det er største grunnen til at hun ikke vil ha sex. Og hvem har Henrik hatt sex med for 3 dager siden? Her er det noe jeg ikke har fått  med meg:fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Brimi skrev:

Jeg ser at ingen nevner at Inger hadde menstruasjon den uka🤔 For meg høres det ut som at det er største grunnen til at hun ikke vil ha sex. Og hvem har Henrik hatt sex med for 3 dager siden? Her er det noe jeg ikke har fått  med meg:fnise:

Ja glemte at hun hadde sagt det men føler hun bruker det som en unnskyldning. Hun sier jo i nesten samme setning at hun vil vente så... 

ja ang hvem han hadde sex med for tre dager siden lurer jeg også på,stussa på den selv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, BethD skrev:

Ja glemte at hun hadde sagt det men føler hun bruker det som en unnskyldning. Hun sier jo i nesten samme setning at hun vil vente så... 

ja ang hvem han hadde sex med for tre dager siden lurer jeg også på,stussa på den selv :) 

Unnskyldning? Det er jo sykt nasty å ha sex når du har mensen. At han i det hele tatt foreslår det sier litt om hvor ekkel han er. Men han beviser jo hvordan norske menn er i dag, og at de bare vil tømme seg :( 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk syk verden! Det er en forventning/normalisering at man har sex med en gang, og i tillegg på TV? Mer normalt enn å vente? Til en er blitt bedre kjent og evt har fått følelser? Og har man ikke sex med en gang så er man kip? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva feiler det folk som kritiserer Ex on the beach deltakerne? Det er fullt forståelig at Henrik blir lei av å vente på Inger, hun er jo verdens kjedeligste og mest konservative person på hele jord. Alle hadde mistet interessen for en som var så sær på sex. Hun er en av de damene som kan nekte mannen sex i et år for deretter å få sjokk når han er utro.

Melina er tvers igjennom en god jente. Hun bryr seg om de andre, ønsker å skvære opp og vil at alle skal være venner og er veldig trygg på seg selv. Den eneste som er drit kjedelig og provoserende med oppførselen sin her er Inger. Hun får Henrik, som i utgangspunktet var den beste deltakeren i programmet, til å ta seg dårlig ut fordi hun nekter å ha sex. En kjipere kjerring skal du lete lenge etter!

Inger og Sandra. The worst. 

Showet trenger folk som Melina, Henrik og Daniel. 

Anonymkode: 56e59...586

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyldning? Det er jo sykt nasty å ha sex når du har mensen. At han i det hele tatt foreslår det sier litt om hvor ekkel han er. Men han beviser jo hvordan norske menn er i dag, og at de bare vil tømme seg :( 

Ja deg om det. Jeg syns ikke det er nasty med sex når en har mensen. Men det var ikke det jeg mente. Virker som hun bruker det som en unnskyldning siden hun først sier hun vil vente. Så sier hun at hun har mensen. Vil hun plutselig nå da eller bare vil hun si noe annet? Respekterer at folk ikke liker mensensex :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva feiler det folk som kritiserer Ex on the beach deltakerne? Det er fullt forståelig at Henrik blir lei av å vente på Inger, hun er jo verdens kjedeligste og mest konservative person på hele jord. Alle hadde mistet interessen for en som var så sær på sex. Hun er en av de damene som kan nekte mannen sex i et år for deretter å få sjokk når han er utro.

Melina er tvers igjennom en god jente. Hun bryr seg om de andre, ønsker å skvære opp og vil at alle skal være venner og er veldig trygg på seg selv. Den eneste som er drit kjedelig og provoserende med oppførselen sin her er Inger. Hun får Henrik, som i utgangspunktet var den beste deltakeren i programmet, til å ta seg dårlig ut fordi hun nekter å ha sex. En kjipere kjerring skal du lete lenge etter!

Inger og Sandra. The worst. 

Showet trenger folk som Melina, Henrik og Daniel. 

For et syn på forhold og sex du har.... du gir Inger skylden for at Henrik gjør en dårlig figur? Fordi hun ikke vil ha sex med han? Er sex noe Henrik fortjener? Hva har han gjort for å fortjene sex? 

Hvis Inger er så kip og kjedelig, kan ikke Henrik da funne seg en annen å "få" sex av?

Og når ble sex en rett?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Trude.lutt skrev:

For et syn på forhold og sex du har.... du gir Inger skylden for at Henrik gjør en dårlig figur? Fordi hun ikke vil ha sex med han? Er sex noe Henrik fortjener? Hva har han gjort for å fortjene sex? 

Hvis Inger er så kip og kjedelig, kan ikke Henrik da funne seg en annen å "få" sex av?

Og når ble sex en rett?

Hvor bruker jeg ordet "fortjener" i innlegget mitt??

Det er jo nøyaktig det som kommer til å skje med mindre du er så blond at du ikke skjønner det selv. Henrik dumper Inger og puler Sandra, trolig omvendt rekkefølge. Men Inger må ta konsekvensene av å være en skinnhellig  bitch. At hun ikke skjønner tegninga selv. 

"Når ble sex en rett?" Hvor i alle dager har jeg påstått det? Blir helt matt av deg, slutt å vær så nærtakende.

Sier bare at jeg forstår godt at Henrik mistet interessen når Inger oppfører seg slik. Det hadde alle gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...