Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Åh, for en forferdelig situasjon 😌 Men tross alt fint at du hadde ultralyden, og kunne få sykemelding. Er det slik at du bør holde deg i ro mest mulig, eller? 

Stor klem 💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er i hjertet mitt i tiden som kommer, dette er kjempetøft ❤ håper på beste mulige utfall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (28 minutter siden):

Åh, for en forferdelig situasjon 😌 Men tross alt fint at du hadde ultralyden, og kunne få sykemelding. Er det slik at du bør holde deg i ro mest mulig, eller? 

Stor klem 💜

Takk for klem ❤️ Ikke noe om å holde meg mest mulig i ro nei, fikk beskjed om å leve som tilnærmet normalt hjemme - men at barnet skal være i barnehagen på dagtid (noe hun alltid er til vanlig også) og ikke noe veldig omfattende husarbeid.

Neutral90 skrev (6 minutter siden):

Du er i hjertet mitt i tiden som kommer, dette er kjempetøft ❤ håper på beste mulige utfall. 

❤️ Uff ja, dette er utrolig tøft å gå i gjennom. Uvissheten er det verste 😭

Kristina00 skrev (5 minutter siden):

Tenker sånn på deg😢❤️

❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (1 time siden):

Nei og nei, så utrolig tungt og måtte stå i😭 Sender deg en varm klem ❤️ 

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BlåSwix skrev (16 minutter siden):

Sender deg en klem og gode tanker ❤️

Takk, det trengs ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+1

Så langt i dag har det ikke vært antydning til blod. Er som at det aldri var noen blødning i går… Frem til nå. Ny blødning, men ingen smerter. Tenker at det absolutt ikke er noe positivt, spesielt ikke sett sammen med avvik på UL i går. Kjenner at jeg går mer og mer inn for at dette ikke kommer til å gå, og at jeg enten kommer til å abortere av meg selv, eller et det blir oppdaget en MA neste uke og at det blir satt i gang en abort mot neste helg. Grusomt å vente, føler jeg går og venter på å velge mellom pest eller kolera. Nei, takk - jeg vil verken ha pest eller kolera, SA eller MA, vi vil ha en baby. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig vondt, jeg vet bedre enn de fleste hvor fæl denne ventetiden er ❤ jeg holder med deg i å være forberedt på det verste, men jeg håper selvsagt på det beste 🌱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (45 minutter siden):

Så utrolig vondt, jeg vet bedre enn de fleste hvor fæl denne ventetiden er ❤ jeg holder med deg i å være forberedt på det verste, men jeg håper selvsagt på det beste 🌱

Vet at du vet så godt hvordan det er ❤️ Du er vel den beste (hvis man kan si det) her inne til å forstå det 😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (9 minutter siden):

Vet at du vet så godt hvordan det er ❤️ Du er vel den beste (hvis man kan si det) her inne til å forstå det 😢

Det er ikke ment å undergrave dine følelser, jeg føler veldig med deg og har virkelig forståelse for at uansett hva så blir disse dagene frem til neste ultralyd bestående av å frykte det verste og å telle timer :klem: 🥺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neutral90 skrev (24 minutter siden):

Det er ikke ment å undergrave dine følelser, jeg føler veldig med deg og har virkelig forståelse for at uansett hva så blir disse dagene frem til neste ultralyd bestående av å frykte det verste og å telle timer :klem: 🥺

Forstår det som at det bare ville det godt ment 🥰❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blødningen har vært brun/utflod med blod i. Nå i sted kom det ut en hinne. Ingen smerter. Tenker jo egentlig at det må være livmorslimhinne og at det er en begynnende SA? Noen som har erfaring med at det kan komme ut en hinne av skjeden når man er gravid - uten at det er en SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lianne skrev (4 minutter siden):

Nei og nei, dette var trist å lese 😢 Håper virkelig alt jeg kan for at dette likevel går veien ♥️

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6+4 

Formen. Er. Så. Dårlig. Går nærmest og teller ned timene til jeg kan legge meg. Jeg er helt utslitt og tom for energi. Jeg fungerer ikke hjemme og husarbeidet blir bare flere og flere. Går egentlig bare rundt som en annen zoombie. Tiltaksløs, kvalm og uvel fra morgen til kveld. 

Ingen antydning til noe blod siden torsdag. Murringer og pupper som tidligere.

Og at dette 👆kan være helt forgjeves… 😭😭

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, for en kjip situasjon for deg! Sender deg gode tanker og håper dette går bra, uansett fælt med sånn ventetid! 🥰🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...