Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Patriotpaula skrev (22 minutter siden):

🥰 Vært litt mer off siste månedene her inne, men skal følge mer med på dagboken din de siste månedene ❤️

Innimellom kommer det godt med med en liten pause fra forum ☀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt var perfekt på UL (fin tykkelse på slimhinne, tresjiktet slimhinne og eggstokkene har holdt seg i ro). Derfor blir innsett på fredag 🥳🤞🏻🤞🏻

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt inn en eskimo-blastocyst i dag, krysser fingrene for positiv test om to uker 🤞🏻❤️

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg lyst til å følge med ☺️

Krysser fingrene for at du får positiv test om to uker! 🌸

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (Akkurat nå):

Her har jeg lyst til å følge med ☺️

Krysser fingrene for at du får positiv test om to uker! 🌸

Håper virkelig det 🥰🤞🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HannaNO skrev (37 minutter siden):

Hvordan går det med deg? Går rugedagene fort unna eller er det laaange dager? ❤️ 

Takk som spør 🌸 Det går fint, dagene har gått fort unna så langt. Skulle normalt hatt mini i barnehagen, meeen så ble hun syk. Så hun har vært hjemme de siste dagene, noe som betyr full rulle 🌪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen har jeg ruget en uke. Tror dessverre ikke det går denne gangen, har ikke følelsen på det. Men jeg kjenner veldig til hormonene i medisinene denne gangen. Jeg er ukonsentrert, trøtt 😴😴😴, oppblåst (ser ut som jeg allerede er noen måneder på vei), sulten… Puppene er som de pleier å være i DPO-land. Hatt en del murringer i nedre del av magen. Også hatt en del murringer i korsryggen. Umulig å si hva som er hva 🤷‍♀️ Bare å smøre seg med tålmodighet en ukes tid til…

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så trist å høre du er negativ til forsøket, skjønner deg så godt. Det er så tungt når det blir slik❤️ Krysser likevel fingrene for deg og hååper det er en voksende spire der🥰🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristina00 skrev (9 minutter siden):

Ååh, så trist å høre du er negativ til forsøket, skjønner deg så godt. Det er så tungt når det blir slik❤️ Krysser likevel fingrene for deg og hååper det er en voksende spire der🥰🤞🏻

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RD7

Frk. utålmodig falt for fristelsen og testet i dag - negativ. Uansett, jeg tar nå heller en negativ test enn mensen helt ut av det blå. Men nå er jeg forberedt... Sist jeg fikk negativ forsøk fikk jeg mensen på RD9, så kanskje mensen om 2-3 dager? 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.. Det var ikke noe kjekt å høre. Hvordan går det med deg nå? Har du flere på frys? Da kan man vel starte opp allerede kommende syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HannaNO skrev (38 minutter siden):

Æsj.. Det var ikke noe kjekt å høre. Hvordan går det med deg nå? Har du flere på frys? Da kan man vel starte opp allerede kommende syklus?

Det går helt fint, men klart det hadde vært deilig å bare lykkes på første runde nå… Er jo også økonomi oppi det her, sånn mtp at hvert fryseinnsett koster over 11000 kroner. Har to blastoer igjen på frys 🤞🏻Og går det ikke på de, så blir det ikke mer privatklinikk, men da ber vi om henvisning til st.olav (pga økonomi). Kan nok begynne rett på igjen kommende syklus, så jeg er vel ruger igjen på samme tid om en måned 😬😟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjedelig at det ikke gikk.. Det er så vondt og leit😔🌸 Da får vi håpe og krysse fingrene for at neste innsett gjør susen 🤞🏻🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SUPERMIRI skrev (55 minutter siden):

Så kjedelig at det ikke gikk.. Det er så vondt og leit😔🌸 Da får vi håpe og krysse fingrene for at neste innsett gjør susen 🤞🏻🥰

❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eris skrev (3 timer siden):

Testet noe mer i dag? Har lest hele dagboken din nå! For en reise 👏❤️ 

Oi, har du? Det må ha tatt litt tid 🤭

Nei, ikke testet noe mer. Hvis mensen mot formodning ikke skulle komme før testdag, så tester jeg da (for å konkludere med at jeg ikke er gravid og at jeg kan avslutte støttebehandling). Men vil tro mensen kommer i løpet av få dager, dessverre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryseforsøket ble negativt. Mensen har kommet og forhåpentligvis er jeg i gang igjen 💊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...