Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️


Patriotpaula

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj, blødninger er noe faenskap rett og slett. Hvorfor kan man ikke bare få nyte og slippe sånne bekymringer? 😟 Godt å se at det har roet seg! Jeg vil også si at streken din har blitt sterkere 💕🙌🏻 

Hvordan er oppfølgingen din fremover? 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (27 minutter siden):

Mye sterkere strek! Jeg har trua!

Takk for at du tar deg tid ❤️

SUPERMIRI skrev (40 minutter siden):

Æsj, blødninger er noe faenskap rett og slett. Hvorfor kan man ikke bare få nyte og slippe sånne bekymringer? 😟 Godt å se at det har roet seg! Jeg vil også si at streken din har blitt sterkere 💕🙌🏻 

Hvordan er oppfølgingen din fremover? 😊

Ja, blødninger uansett grad og farge er mitt største mareritt etter positiv  test 😶😣 Takk for at du tok deg tid 💗 

Jeg har ul på klinikken rundt uke 7, så om tre ukers tid. Blir nok flere betalende ULer kjenner jeg meg rett. Var på mange ultralyder sist svangerskap 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (33 minutter siden):

Takk for at du tar deg tid ❤️

Ja, blødninger uansett grad og farge er mitt største mareritt etter positiv  test 😶😣 Takk for at du tok deg tid 💗 

Jeg har ul på klinikken rundt uke 7, så om tre ukers tid. Blir nok flere betalende ULer kjenner jeg meg rett. Var på mange ultralyder sist svangerskap 🤭

Det er verdt hver krone å få den betryggelsen. Man kan faktisk bekymre seg syk når man har opplevd å miste før. Det blir altoppslukende, rett og slett. Jeg har også vært på flere private UL dette svangerskapet. Det har hjulpet meg å bevare vettet etter MAen i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lorieen skrev (9 minutter siden):

Det er verdt hver krone å få den betryggelsen. Man kan faktisk bekymre seg syk når man har opplevd å miste før. Det blir altoppslukende, rett og slett. Jeg har også vært på flere private UL dette svangerskapet. Det har hjulpet meg å bevare vettet etter MAen i fjor.

Skjønner deg så godt. Min psykiske helse var dårlig under svangerskapet med datteren vår, var nærmest kronisk bekymret i 40 uker 😣 den evig store bekymringen over å miste igjen overskygget alt det positive og gleden av å skulle bli en familie 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dovendyr1 skrev (32 minutter siden):

Gratulerer med positiv test, nå håper jeg dette blir en liten bror eller søster 🤞😍

Takk 💓💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smashy skrev (3 minutter siden):

Gratulerer så mye med positiv test!! 😍 Veldig fin teststrek

Takk 💗 Har testet mandag og onsdag, og blir nok å teste i morgen også, og mandag (som er offisielt testdato) 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

RD11

Dagens tester  Tester igjen med babyplan på mandag, siden det er offisiell testdato da 🤞🏻

49338641-9429-4EC7-A223-4C001D8DBB23.jpeg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (8 minutter siden):

RD11

Dagens tester  Tester igjen med babyplan på mandag, siden det er offisiell testdato da 🤞🏻

49338641-9429-4EC7-A223-4C001D8DBB23.jpeg

Så sterke og flotte tester! Denne tror jeg sitter, @Patriotpaula! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lorieen skrev (1 time siden):

Så sterke og flotte tester! Denne tror jeg sitter, @Patriotpaula! ❤️

Håper det 🤞🏻❤️

BlåSwix skrev (1 time siden):

Titter innom og sier hei - krysser fingrene for deg ❤️ Synes testene ser sterke ut, jeg har troen 🌸

Takk for at du har troen 💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har så mange strips liggende, ble det testing i dag også 😬 Øverste bilde er fra RD11, de to andre fra i dag RD13 (vanlig+tidlig). 10-testen ser jeg jo at jeg har «testet ut». Synes ikke at det er noen stigning på 25-testen. Søkte opp testrekke på Google og fant ei som hadde en lang testrekke med babyplan 25. Hennes teststrek var heller ikke sterkere enn kontrollstrek på 18dpo, var først noen dager senere teststreken var like sterk eller sterkere enn kontroll. Så ble litt beroliget av å se det. Og vet jo innerst inne at sånne tester ikke er laget for å følge med på hcg-økning og anbefaler andre å ikke gjøre det *også gjør jeg det selv 🙄* Eventuelt, er det noen som synes dette er urovekkende? ☹️

8344E24E-DFE9-407C-A446-6D477BDA0619.jpeg

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...