Patriotpaula Skrevet 25. februar 2019 Forfatter #481 Del Skrevet 25. februar 2019 Jeg som trodde jeg slapp unna bivirkninger 🤨 Jeg er KVALM 🤢 Murringene nederst i magen har tatt seg opp. Tok seg opp i går ettermiddag, hakket kraftigere enn tidligere. Tidligere i syklusen har det vært litt av og på murringer, nå er det mer eller mindre hele tiden. Håper det har skjedd såpass til i morgen (men ikke altfor mye mtp overstimulering) at man kan sette en dag for uttak 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 25. februar 2019 #482 Del Skrevet 25. februar 2019 33 minutter siden, Patriotpaula skrev: Jeg som trodde jeg slapp unna bivirkninger 🤨 Jeg er KVALM 🤢 Murringene nederst i magen har tatt seg opp. Tok seg opp i går ettermiddag, hakket kraftigere enn tidligere. Tidligere i syklusen har det vært litt av og på murringer, nå er det mer eller mindre hele tiden. Håper det har skjedd såpass til i morgen (men ikke altfor mye mtp overstimulering) at man kan sette en dag for uttak 🤞🏻 Krysser fingrene for snarlig uttak og at det ikke har eksplodert med egg 🤞 Og at kvalmen gir seg.. For meg har det hjulpet å tvinge meg ut på trening eller tur når jeg har vært kvalm før uttak, selv om det frister aldri så lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 25. februar 2019 Forfatter #483 Del Skrevet 25. februar 2019 (endret) @prøverpåny «Verste» som blir er jo «bare» at det blir fryseforsøk. Jeg er innstilt på det, men håper på fersk 🤞🏻 Hadde værtdeilig å komme seg gjennom dette på kortest mulig tid, har ingen tro på at de kommer til å kjøre meg på naturlig syklus hvis det blir frys, så da blir det jo hormoner av noe slag neste syklus også 😬 Jeg er faktisk på vei til trening nå 😅 Men tror ikke det blir noen superøkt, fikk i meg lite frokost pga kvalmen 👎🏻 Ikke har jeg noe lyst til å trene heller nå kjenner jeg 🤪 Og jeg synes vanligvis trening er fantastisk! Endret 25. februar 2019 av Patriotpaula 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #484 Del Skrevet 26. februar 2019 Litt skuffet etter dagens kontroll. Kun EN dominant follikel (16mm), de andre var på samme størrelse som på fredag (8-10mm)... Øker Menopur ytterligere og ny kontroll-ultralyd senere denne uken. I dag var det tre alternativer: 1) avbryte 2) øke Menopur og pushe på videre 3) sette Ovitrelle i dag og uttak av det ene egget senere denne uken. Skuffet.no 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 26. februar 2019 #485 Del Skrevet 26. februar 2019 Å så kjipt🙄 det første forsøket er jo som de sa til meg, et prøveforsøk, nettopp fordi riktig dose er så vanskelig å finne. Håper det gir god effekt med å øke dosen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #486 Del Skrevet 26. februar 2019 27 minutter siden, bondekone skrev: Å så kjipt🙄 det første forsøket er jo som de sa til meg, et prøveforsøk, nettopp fordi riktig dose er så vanskelig å finne. Håper det gir god effekt med å øke dosen! Alt håp er heldigvis ikke ute enda 🤞🏻 Jeg håper noen av de andre folliklene våkner opp innen noen dager. Hadde vært utrolig kjedelig å bryte av hele forsøket 😩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 26. februar 2019 #487 Del Skrevet 26. februar 2019 Samme som jeg opplevde på mitt første... Gikk ut litt for lavt med menopuren for ikke å få overstimulering, men endte opp med bare ett egg ut selv om jeg hadde tre folikler på UL. Ikke lett å vite hva man ønsker av de tre utfallene, skjønner at det føles litt håpløst ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #488 Del Skrevet 26. februar 2019 17 minutter siden, prøverpåny skrev: Samme som jeg opplevde på mitt første... Gikk ut litt for lavt med menopuren for ikke å få overstimulering, men endte opp med bare ett egg ut selv om jeg hadde tre folikler på UL. Ikke lett å vite hva man ønsker av de tre utfallene, skjønner at det føles litt håpløst ut.. Jeg håper at et mirakel skjer, sånn at ikke alle stikkene og alt annet så langt er helt «forgjeves» 😬 Hva slags dosering endte du på med Menopur? 💉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snehvit88 Skrevet 26. februar 2019 #489 Del Skrevet 26. februar 2019 Du bruker lav dose menopur da. Jeg var opp i 450 på det høyeste🙈 Med høy AMH er de sikkert ekstra forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #490 Del Skrevet 26. februar 2019 6 minutter siden, snehvit88 skrev: Du bruker lav dose menopur da. Jeg var opp i 450 på det høyeste🙈 Med høy AMH er de sikkert ekstra forsiktig. Oppe i 187,5 nå, så fortsatt lavt sammenlignet med andre (og deg) 😬 Sikkert nok, de var redde for at mange follikler skulle henge seg på lasset, men den gang ei 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 26. februar 2019 #491 Del Skrevet 26. februar 2019 14 minutter siden, Patriotpaula skrev: Jeg håper at et mirakel skjer, sånn at ikke alle stikkene og alt annet så langt er helt «forgjeves» 😬 Hva slags dosering endte du på med Menopur? 💉 Første forsøket hadde jeg 90, men gikk vel opp litt etter den første ULen, da ingenting hadde skjedd.. I senere uttak har jeg brukt 150, noe som har fungert greit inn til siste hvor det plutselig ble 21 egg på 12 dager 😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #492 Del Skrevet 26. februar 2019 3 minutter siden, prøverpåny skrev: Første forsøket hadde jeg 90, men gikk vel opp litt etter den første ULen, da ingenting hadde skjedd.. I senere uttak har jeg brukt 150, noe som har fungert greit inn til siste hvor det plutselig ble 21 egg på 12 dager 😨 Hmmm... Er så veldig forskjellig, du stoppet på 150 og snehvit88 var oppi 450. Lurer på hva hva jeg blir å stoppe på 🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 26. februar 2019 #493 Del Skrevet 26. februar 2019 Jeg fikk jo 150, men på gonal f da, og det var jo alt for høyt for meg. Men tenker nå at de burde kanskje startet lavere og heller fulgt oftere opp med ultralyd. Men er jo aldri lett å vite hvordan responsen er i forkant. Håper iallefall du slipper å avbryte i det minste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 26. februar 2019 Forfatter #494 Del Skrevet 26. februar 2019 22 minutter siden, bondekone skrev: Jeg fikk jo 150, men på gonal f da, og det var jo alt for høyt for meg. Men tenker nå at de burde kanskje startet lavere og heller fulgt oftere opp med ultralyd. Men er jo aldri lett å vite hvordan responsen er i forkant. Håper iallefall du slipper å avbryte i det minste! Kan jo ikke vite slikt på forhånd nei 😕 Noen responderer bedre enn forventet og motsatt. Denne IVF-veien blir til mens man går... Jeg følges opp tett med ultralyden fremover, så har troen på at det ordner seg til slutt 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 26. februar 2019 #495 Del Skrevet 26. februar 2019 Ånei, håper virkelig det hjelper å øke dosen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. februar 2019 #496 Del Skrevet 26. februar 2019 Så utrolig kjedelig å få en slik beskjed. Håper det hjelper å øke dosen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 27. februar 2019 Forfatter #497 Del Skrevet 27. februar 2019 Det var kjedelig å høre ja 😔 Drømmen om å bli mamma føles ganske så fjern akkurat nå 😢😭 Klarer ikke få gjennomført IVF en gang når kroppen ikke hører på sprøytene 😥 Gyn forklarte det slik at den dominante follikkelen ikke har hørt etter på Orgalutran og styrer det selv... Føles ganske håpløst 14 timer siden, Nikketutta skrev: Ånei, håper virkelig det hjelper å øke dosen. 11 timer siden, lillemeg90 skrev: Så utrolig kjedelig å få en slik beskjed. Håper det hjelper å øke dosen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 27. februar 2019 #498 Del Skrevet 27. februar 2019 1 time siden, Patriotpaula skrev: Det var kjedelig å høre ja 😔 Drømmen om å bli mamma føles ganske så fjern akkurat nå 😢😭 Klarer ikke få gjennomført IVF en gang når kroppen ikke hører på sprøytene 😥 Gyn forklarte det slik at den dominante follikkelen ikke har hørt etter på Orgalutran og styrer det selv... Føles ganske håpløst Du har ikke hatt UL i dag igjen? Når er neste kontroll? Forstår at det kan være vanskelig å holde motet oppe. Men jeg heier på deg, og tror dette vil ordne seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 27. februar 2019 Forfatter #499 Del Skrevet 27. februar 2019 6 minutter siden, Irisiri skrev: Du har ikke hatt UL i dag igjen? Når er neste kontroll? Forstår at det kan være vanskelig å holde motet oppe. Men jeg heier på deg, og tror dette vil ordne seg! Siste var UL i går 👌🏼 Ny kontroll på fredag. Får prøve å tenke på at gyn må jo ha et visst håp om at dette vil komme seg med videre behandling, hadde hun trodd at det ikke var noe håp så hadde hun vel stoppet forsøket. Tar i mot heiaropene, så håper jeg du har rett ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira07 Skrevet 28. februar 2019 #500 Del Skrevet 28. februar 2019 Håper på gode nyheter for deg hos gyn i morgen❤️😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå