Gå til innhold

Vi venter barn nr 2 ❤️

Patriotpaula

Anbefalte innlegg

1 time siden, TiiBii skrev:

Hvordan går det med eggene dine?🥚🙌🏼

Fikk SMS fra laben - 9 befruktet 🤩🥳 Så nå er planen å dyrke frem til blasto, så er bare å håpe på god utvikling i de dagene som kommer 🤞🏻Innsett på mandag 🤞🏻

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Fikk SMS fra laben - 9 befruktet 🤩🥳 Så nå er planen å dyrke frem til blasto, så er bare å håpe på god utvikling i de dagene som kommer 🤞🏻Innsett på mandag 🤞🏻

Hurra!! 🥳🥳🥳 Det lover godt 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, prøverpåny skrev:

Hurra!! 🥳🥳🥳 Det lover godt 😊

Absolutt 🙏🥳

1 time siden, N85 skrev:

Så bra😊

Veldig 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, hotfudge skrev:

Hurra! Så spennende 😄 

Håper det blir vår tur igjen nå 😊🤞🏻 Følger fortsatt med på dagboken din i det skjulte, kommer sterkere tilbake med kommentarer og annen feedback når (!!!) jeg er gravid igjen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lest igjennom dagboka di nå, for en Berg og dal-bane dere har vært igjennom! Jeg kjente tårer i øynene når du kom tilbake i dagboka etter endt graviditet, det må ha vært skikkelig vanskelig og tungt 😢 Jeg heier fra sidelinjen, og ønsker at dyrkingen går fint, og at du om ikke lenge sitter med en positiv test i hånda 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Godis skrev:

Har lest igjennom dagboka di nå, for en Berg og dal-bane dere har vært igjennom! Jeg kjente tårer i øynene når du kom tilbake i dagboka etter endt graviditet, det må ha vært skikkelig vanskelig og tungt 😢 Jeg heier fra sidelinjen, og ønsker at dyrkingen går fint, og at du om ikke lenge sitter med en positiv test i hånda 💕

Takk for fin melding ❤️ Det har uten tvil vært veldig mange nedturer og noen få få oppturer, håper vi har brukt opp uflaksen vår nå... På den tiden her i morgen er jeg ruger og det er veldig rart å tenke på, det skjer med litt skrekkblandet fryd og litt blandete følelser rundt det hele. Jeg har funnet dagboken din, skal lese den litt senere i dag ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Takk for fin melding ❤️ Det har uten tvil vært veldig mange nedturer og noen få få oppturer, håper vi har brukt opp uflaksen vår nå... På den tiden her i morgen er jeg ruger og det er veldig rart å tenke på, det skjer med litt skrekkblandet fryd og litt blandete følelser rundt det hele. Jeg har funnet dagboken din, skal lese den litt senere i dag ❤️

Jeg håper virkelig sterkt og inderlig at det klaffer for dere denne gangen 💟 Jeg trodde ikke jeg kunne engasjere meg så mye for andre sin prøving, når jeg bare leser det over internett, men jeg kjenner historien din berører meg skikkelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Godis skrev:

Jeg håper virkelig sterkt og inderlig at det klaffer for dere denne gangen 💟 Jeg trodde ikke jeg kunne engasjere meg så mye for andre sin prøving, når jeg bare leser det over internett, men jeg kjenner historien din berører meg skikkelig! 

Takk ❤️ Det er helt sant, rart med det der. Selv om jeg ikke har en anelse om hvem du eller noen andre her inne er, så blir man ofte berørt av andres historie. Sammen kan vi både være glad og lei oss på hverandres vegne. Jeg har vært ganske aktiv her inne siden i fjor sommer og det er bunn og grunn en kjempefin gjeng her inne, som støtter hverandre i opp- og nedturer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Takk ❤️ Det er helt sant, rart med det der. Selv om jeg ikke har en anelse om hvem du eller noen andre her inne er, så blir man ofte berørt av andres historie. Sammen kan vi både være glad og lei oss på hverandres vegne. Jeg har vært ganske aktiv her inne siden i fjor sommer og det er bunn og grunn en kjempefin gjeng her inne, som støtter hverandre i opp- og nedturer ❤️

Jeg har lenge bare vært inne å les på forumet, men lagde nylig bruker og dagbok slik at jeg har noen andre enn samboer å prate med. Det er jeg veldig glad for at jeg gjorde ❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det satt inn en 5dagers blasto 🤞🏻Testdag 30/9. To blasto er fryst ned i går kveld og det er enda fem til de følger med på som de skal vurdere gjennom dagen, de som fortsetter å utvikle seg fint fryses ned i dag eller i morgen. Tydelig at det var ICSI som skulle til 🙏🤩 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, bondekone skrev:

Så spennende! Lykke til i rugetiden, måtte den gå fort og avsluttes med to streker❤

Takk 😊❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Da er det satt inn en 5dagers blasto 🤞🏻Testdag 30/9. To blasto er fryst ned i går kveld og det er enda fem til de følger med på som de skal vurdere gjennom dagen, de som fortsetter å utvikle seg fint fryses ned i dag eller i morgen. Tydelig at det var ICSI som skulle til 🙏🤩 

Så spennende! Lykke til i dagene fremover. Krysser fingrene for at du får positiv test 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
12 minutter siden, hotfudge skrev:

Så spennende! Lykke til i dagene fremover. Krysser fingrene for at du får positiv test 😊

Takk 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo helt strålende resultat så langt! 😁 Masse lykke til med rugingen, måtte den vare til sommeren 2020 😘 Og så fint at du har noen fryste blastoer å gå på. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, prøverpåny skrev:

Det var jo helt strålende resultat så langt! 😁 Masse lykke til med rugingen, måtte den vare til sommeren 2020 😘 Og så fint at du har noen fryste blastoer å gå på. 😊

Ja, er jo bedre enn sist forsøk 🙊 Håper jo selvsagt at noen av fem også fryses ned, jo flere på frys jo bedre 🤞🏻 Takk, håper virkelig du får rett i at rugingen skal vare til sommeren 🤭🤞🏻 Det høres uendelig lenge ut, å evt skulle bli gravid nå og gå gravid helt til sommeren neste år 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...