Patriotpaula Skrevet 28. februar 2019 Forfatter #501 Del Skrevet 28. februar 2019 14 minutter siden, Safira07 skrev: Håper på gode nyheter for deg hos gyn i morgen❤️😊 Håper jeg også ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 1. mars 2019 Forfatter #502 Del Skrevet 1. mars 2019 Uttak på tirsdag 🙏 Endelig en stor opptur! Kunne tatt ut på mandag, da ville man kanskje kun fått ut 4-5 egg. Vi velger å vente til tirsdag og heller kunne få ut 10-15 egg. Ingen garanti for at det blir fersk forsøk, det avhenger veldig av hvordan det ser ut på tirsdag. Ovitrelle settes søndag kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 1. mars 2019 #503 Del Skrevet 1. mars 2019 Hurra for gode nyheter! Håper du får ei fin helg med litt mindre bekymringer 👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 1. mars 2019 Forfatter #504 Del Skrevet 1. mars 2019 34 minutter siden, Irisiri skrev: Hurra for gode nyheter! Håper du får ei fin helg med litt mindre bekymringer 👏 Hadde jeg fått dårligere nyheter i dag, så tror jeg helgen hadde blitt så som så 😬🙊 Så nå tror jeg det blir en ok helg, men spenningen knyttet til uttak stiger nok litt dag for dag 🙊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 1. mars 2019 #505 Del Skrevet 1. mars 2019 Så bra, dette høres jo lovende ut!☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikketutta Skrevet 1. mars 2019 #506 Del Skrevet 1. mars 2019 For noen gode nyheter - dette trengte du 😄 Da satser vi på at uttaket går fint og at du får ut gode egg hvor minst ett er gullegget ❤️ Ha en fin helg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 1. mars 2019 Forfatter #507 Del Skrevet 1. mars 2019 46 minutter siden, Nikketutta skrev: For noen gode nyheter - dette trengte du 😄 Da satser vi på at uttaket går fint og at du får ut gode egg hvor minst ett er gullegget ❤️ Ha en fin helg! Absolutt, disse nyhetene var all needed 🙏 Og absolutt, gullegget må være i blant alle disse eggene 🙊 Er ikke så giret på en helt ny runde, så håper de får ut mange nok egg med god kvalitet 🤞🏻 Ha en fin helg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. mars 2019 #508 Del Skrevet 2. mars 2019 Det var gode nyheter før helgen ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 2. mars 2019 Forfatter #509 Del Skrevet 2. mars 2019 12 timer siden, lillemeg90 skrev: Det var gode nyheter før helgen ❤ Absolutt ❤️ Både jeg og gyn smilte stort når hun så det hun så på skjermen 😅 Jeg gruet meg fælt til den kontrollen og hun sa hun hadde vært veldig spent på mine vegne. Hun synes jeg fortjente medvind nå - og det ble det jo 👏😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 4. mars 2019 Forfatter #510 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) Jeg tror eggstokkene begynner å bli store. Siden før helgen har det vært vondt å gå på toalettet fordi det stikker i sidene og det er ubehagelig å ligge på magen i sengen. Uante mengder slimete utflod av og til og ømme brystvorter har også kommet siste dager. Ovitrelle ble satt kl 22 i går kveld, i dag har jeg medisinfri dag, egguttak i morgen 🤞🏻 Endret 4. mars 2019 av Patriotpaula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 4. mars 2019 #511 Del Skrevet 4. mars 2019 Sånn hadde jeg det og de dagene før uttaket. Dvs, jeg var værst 3 og 2 dager før,etter det ble gonal f kuttet, så det roet seg litt. Godt tegn da, betyr vel at eggstokkeme jobber godt☺ spennende i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 4. mars 2019 Forfatter #512 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) 14 minutter siden, bondekone skrev: Sånn hadde jeg det og de dagene før uttaket. Dvs, jeg var værst 3 og 2 dager før,etter det ble gonal f kuttet, så det roet seg litt. Godt tegn da, betyr vel at eggstokkeme jobber godt☺ spennende i morgen! Bra jeg ikke er alene om å ha det sånn Håper de jobber seg opp til maks, jeg er nå uansett innstilt på fryseforsøk. Selv om klinikken allerede har satt av tid på torsdag. Men jeg vil jo ha en blastocyst og ikke en 2-dagers 🙄🤷♀️ Hva har de frosset ned hos deg? Endret 4. mars 2019 av Patriotpaula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 4. mars 2019 #513 Del Skrevet 4. mars 2019 45 minutter siden, Patriotpaula skrev: Bra jeg ikke er alene om å ha det sånn Håper de jobber seg opp til maks, jeg er nå uansett innstilt på fryseforsøk. Selv om klinikken allerede har satt av tid på torsdag. Men jeg vil jo ha en blastocyst og ikke en 2-dagers 🙄🤷♀️ Hva har de frosset ned hos deg? Det er vel mye som tyder på at det blir innsett for deg nå? Det er jo to dagers man pleier å sette inn, så dyrker de vel resten videre om det er en del å ta av. Ikke nødvendigvis dårlig utgabgspunkt å sette inn to dagers☺ Mine 6 egg ble alle dyrket til blasto☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 4. mars 2019 Forfatter #514 Del Skrevet 4. mars 2019 15 minutter siden, bondekone skrev: Det er vel mye som tyder på at det blir innsett for deg nå? Det er jo to dagers man pleier å sette inn, så dyrker de vel resten videre om det er en del å ta av. Ikke nødvendigvis dårlig utgabgspunkt å sette inn to dagers☺ Mine 6 egg ble alle dyrket til blasto☺ Det er ikke sikkert, det hørtes ut som at det kom an på antall de får ut. Så hvis det er for mange follikler blir det fryseforsøk. Vet at det er veldig vanlig å sette inn to dagers. Jeg argumenterer mot det fordi en befruktet celleklump vil ikke ha nådd livmoren innen dag 2, det skjer ganske nøyaktig på dag 5 - kanskje livmoren er ekstra mottakelig for denne celleklumpen på dag 5? Og lest at det kun er 25-30% sjanse for en 2-dagers og ca 50% sannsynlighet for en blasto, sannsynligheten for at de fester seg. Ganske mye forskjell! Men så er det visst ca bare 20-30% som utvikler seg til blastocyster, så man bør ha noen egg å ta av for at dette skal «lønne seg». Men dette er ikke mitt fagområde, uansett er det gyn som tar endelig beslutning... Du er heldig som har 6 blasto på frys 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 4. mars 2019 #515 Del Skrevet 4. mars 2019 5 minutter siden, Patriotpaula skrev: Det er ikke sikkert, det hørtes ut som at det kom an på antall de får ut. Så hvis det er for mange follikler blir det fryseforsøk. Vet at det er veldig vanlig å sette inn to dagers. Jeg argumenterer mot det fordi en befruktet celleklump vil ikke ha nådd livmoren innen dag 2, det skjer ganske nøyaktig på dag 5 - kanskje livmoren er ekstra mottakelig for denne celleklumpen på dag 5? Og lest at det kun er 25-30% sjanse for en 2-dagers og ca 50% sannsynlighet for en blasto, sannsynligheten for at de fester seg. Ganske mye forskjell! Men så er det visst ca bare 20-30% som utvikler seg til blastocyster, så man bør ha noen egg å ta av for at dette skal «lønne seg». Men dette er ikke mitt fagområde, uansett er det gyn som tar endelig beslutning... Du er heldig som har 6 blasto på frys 👏 Huff, alle de usikkerhetsmomentene altså🙄 håper du får ut mange egg! Interesant det du sier ift sjansen for vellykket ift to dagers og blasto! Ja, føler meg utrolig heldig som har så mange på frys. Det var et slag først når det var blitt redusert fra 28 til 7, men at så mange ville bli dyrket til blasto hadde jeg ikke regnet med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 4. mars 2019 Forfatter #516 Del Skrevet 4. mars 2019 (endret) 6 minutter siden, bondekone skrev: Huff, alle de usikkerhetsmomentene altså🙄 håper du får ut mange egg! Interesant det du sier ift sjansen for vellykket ift to dagers og blasto! Ja, føler meg utrolig heldig som har så mange på frys. Det var et slag først når det var blitt redusert fra 28 til 7, men at så mange ville bli dyrket til blasto hadde jeg ikke regnet med. Er så mye usikkerhetsmomenter i hele prosessen 😬 Her fant jeg noen av tallene https://www.storkklinik.dk/no/fertilitetsbehandling/fertilitetsbehandling/blastocyst-transfer/ Kan godt skjønne at det var et skikkelig slag i magen når få av de 28 ble befruktet... Men hurra for at samtlige utviklet seg til blasto. Da er sannsynligheten for graviditet svært høy, sier den nettsiden ☝🏼 Endret 4. mars 2019 av Patriotpaula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 4. mars 2019 #517 Del Skrevet 4. mars 2019 18 minutter siden, Patriotpaula skrev: Er så mye usikkerhetsmomenter i hele prosessen 😬 Her fant jeg noen av tallene https://www.storkklinik.dk/no/fertilitetsbehandling/fertilitetsbehandling/blastocyst-transfer/ Kan godt skjønne at det var et skikkelig slag i magen når få av de 28 ble befruktet... Men hurra for at samtlige utviklet seg til blasto. Da er sannsynligheten for graviditet svært høy, sier den nettsiden ☝🏼 Takk☺ ja, nå kjenner jeg jeg er litt lei av å være så usikker hele veien, hadde enn bare vist utfallet🙄 går selv å venter på eggløsning, så jeg vet mer om syklusen er i gang igjen, og vet ca når det blir ny mens igjen. Er så redd for at hormonstimuleringen tullet til syklusen🙈 Gruer du deg til uttaket, eller går det greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 4. mars 2019 Forfatter #518 Del Skrevet 4. mars 2019 5 minutter siden, bondekone skrev: Takk☺ ja, nå kjenner jeg jeg er litt lei av å være så usikker hele veien, hadde enn bare vist utfallet🙄 går selv å venter på eggløsning, så jeg vet mer om syklusen er i gang igjen, og vet ca når det blir ny mens igjen. Er så redd for at hormonstimuleringen tullet til syklusen🙈 Gruer du deg til uttaket, eller går det greit? Enig - hadde man bare visst at man ble gravid, så hadde det meget sannsynlig hjulpet til å holde håpet og motivasjonen oppe! Håper du får EL snart og at det blir det blir uten mye krøll 🤞🏻 Skjønner at det kan tære på... Det går greit. Tenker at det er no stress nå, men det kan jo fort endre seg. Pulsen skyter som regel i været fordi jeg blir «indre stresset» på vei dit/mens jeg sitter og venter. Mer spent på hva de finner. Leser jo diverse på forum om egg som faller i fra, at eggløsningen har inntruffet før egguttaket og sånn 😬 Det gjør meg mer stresset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 4. mars 2019 #519 Del Skrevet 4. mars 2019 1 minutt siden, Patriotpaula skrev: Enig - hadde man bare visst at man ble gravid, så hadde det meget sannsynlig hjulpet til å holde håpet og motivasjonen oppe! Håper du får EL snart og at det blir det blir uten mye krøll 🤞🏻 Skjønner at det kan tære på... Det går greit. Tenker at det er no stress nå, men det kan jo fort endre seg. Pulsen skyter som regel i været fordi jeg blir «indre stresset» på vei dit/mens jeg sitter og venter. Mer spent på hva de finner. Leser jo diverse på forum om egg som faller i fra, at eggløsningen har inntruffet før egguttaket og sånn 😬 Det gjør meg mer stresset. Jepp, er definitivt usikkerheten som er værst! Jeg var redd for det samme selv, men tror det skal veldig mye til... jeg var ikke så stresset når jeg var der selv, men tror jeg var mer påvirket av medisiner enn jeg trodde🙈😂 der og da var jeg bare rolig, det var først på vei hjem jeg ble helt salig, så trodde egentlig ikke jeg merket noe til de før da. Men skjønner jo i ettertid at jeg sikkert hadde vært mye værre der inne uten medisinen😛 håper uttaket går fint for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 4. mars 2019 Forfatter #520 Del Skrevet 4. mars 2019 5 minutter siden, bondekone skrev: Jepp, er definitivt usikkerheten som er værst! Jeg var redd for det samme selv, men tror det skal veldig mye til... jeg var ikke så stresset når jeg var der selv, men tror jeg var mer påvirket av medisiner enn jeg trodde🙈😂 der og da var jeg bare rolig, det var først på vei hjem jeg ble helt salig, så trodde egentlig ikke jeg merket noe til de før da. Men skjønner jo i ettertid at jeg sikkert hadde vært mye værre der inne uten medisinen😛 håper uttaket går fint for deg! Er jo en grunn for at samtlige klinikker opererer med eggløsningssprøyte 36 timer før uttak, så akkurat mtp det så er jeg nok bare unødvendig stresset 😅🙊 Jeg får ikke så mye smertestillende (kun Paracet), men mer beroligende (stesolid og midazolam) + voltaren. Aldri tatt slike medisiner i mitt liv 🙊😅 Takk ❤️ Oppdaterer en gang i morgen om hvordan det har gått 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå