Vennen Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #41 Del Skrevet 21. mars 2005 1. dag i ny cellegiftkur er snart over, og det har gått veldig bra. Ut i fra hva legene har sagt hadde vi forventet at han skulle bli kvalm og uggen, men han har ikke kjent noe som helst. Håper det fortsetter slik! Det gikk jo kjempe bra forrige kur også, men da tok han 160 mg og nå er han oppe i 450 mg - en ordentlig hestekur. Har feiret mamma sin bursdag i dag. Veldig koselig Nå er det snaaart påskefeire Det skal bli deilig det! Har ingen spesielle planer, skal bare slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #42 Del Skrevet 21. mars 2005 Bestevenninna mi er innkalt til fysiske tester 4. mai på politi høyskolen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 23. mars 2005 Forfatter #43 Del Skrevet 23. mars 2005 15 minutter igjen til PÅSKEFERIE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 25. mars 2005 Forfatter #44 Del Skrevet 25. mars 2005 For en herlig dag! Mannen, lillesøsteren min, hennes samboer og jeg har besøkt mamma og pappa på hytta. Etter å ha slappet av litt på hytta, tok vi bilen og kjørte ett stykke innover i skogen før vi parkerte og gikk videre til fots (fikk med nød og neppe plass til alle i en bil - 6 voksne og 2 hunder. Du kan tro det var trangt!!! ) Fant en fin liten skråning midt i solen hvor vi grillet pølser og koste oss i mange timer. Været var helt enormt! Det er noe spesielt med lukten av grillpølser og solkrem Mannen er nå ferdig med kuren og det har gått utrolig bra. Etter hva legene sa har vi jo bare gått og ventet på at han skulle bli dårlig, men han har ikke merket noe som helst. Nå skjer det ikke noe før 15. april, da skal han inn for å ta blodprøver. Prøvene bestemmer om han kan ta en ny kur. Ut i fra hvor smertefritt denne uka har gått er vi veldig sikre på at prøvene er bra og at han får en ny kur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 26. mars 2005 Forfatter #45 Del Skrevet 26. mars 2005 I dag har mannen og jeg vært gift i 9 måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. mars 2005 #46 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei Nå er jeg tilbake fra påsketur, og måtte innom å se hvordan det gikk med bildene. Og det var jo positiv lesing!! Håper du har hatt en fin påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2005 #47 Del Skrevet 28. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #48 Del Skrevet 29. mars 2005 Tusen takk for hilsen og klemmer, meja og bustetroll! Ja, da var det tilbake på jobb igjen. Egentlig ganske greit det, føler at jeg har hatt fri mange dager. Dessuten går det jo veldig fort til helg igjen Vi koste oss hos søsteren til mannen på søndag. Heldigvis er hun i god form om dagen - JIPPI! Hun har en sønn på ca 1 år - hjelpes meg så herlige de er i den alderen! Alle sorger blir glemt når han kommer stabbenes mot deg, med verdens herligste latter Mannen var litt pjusk i går, kastet opp. Plasserte han på sofaen med pledd og klut på panna. Det hjalp! Reiste opp til mamma og pappa på ettermiddagen og koste oss i sola. For et utrolig fint vær! Det skal bli så godt med sol og sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #49 Del Skrevet 29. mars 2005 Så deilig med tidligvakt! Godt med en myk start I kveld skal det endelig tørkes støv av treningstøyet. Det skal bli deilig å komme i gang igjen! :-) Nei.....får gå å gjøre noe (u)fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #50 Del Skrevet 29. mars 2005 Puh.....hjelpes meg så sliten, men du verden så deilig det var å flytte litt på seg! Veldig fornøyd med meg selv Nå er det bare å krype opp i sofaen, med god samvittighet og vente på at CSI skal begynne. Digger CSI! Mannen i fin form i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. mars 2005 #51 Del Skrevet 30. mars 2005 Så flink du er I natt har jeg også vært flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #52 Del Skrevet 30. mars 2005 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #53 Del Skrevet 30. mars 2005 U2 fikk en 5'er i Aftenposten......og vi har ikke fått tak i billetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #54 Del Skrevet 30. mars 2005 Søs ringte akkurat, har avtalt at vi skal trene i morgen. To ganger på en uke - ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. mars 2005 #55 Del Skrevet 31. mars 2005 Flink du er Ha en fortsatt fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #56 Del Skrevet 31. mars 2005 Takk i like måte, meja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #57 Del Skrevet 31. mars 2005 For et herlig dag - nyyyyydelig vårvær, skal slutte tidlig, mannen har sovet godt i hele natt og er i god form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #58 Del Skrevet 31. mars 2005 Hjemme! Jeg bor ikke akkurat så veldig langt unna jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #59 Del Skrevet 31. mars 2005 Det er sååååååååååååå deilig å trene! :-) Og når jeg kom hjem, sliten og sulten, hadde mannen laget ferdig middagen :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vennen Skrevet 31. mars 2005 Forfatter #60 Del Skrevet 31. mars 2005 Alle elsker Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå