Gå til innhold

Jeg behøver å treffe på henne og trenger tips til hvordan få det til uten at det blir stalking...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun bor landlig og ingen butikk men ellers godt forslag. Kan absolutt gå i området nokså ofte....Men skulle gjerne visst når det er normalt å gå på tur med hund....

Anonymkode: 45094...15a

Men i alle dager da mann! En eldre, velbemidlet herre som deg, vet da vel når på døgnet det er normalt å lufte bikkjer?!

Nå tror jeg ikke lengre på deg :snurt: Btw, er det noe med hvordan du skriver, som ikke stemmer med "en eldre velbemidlet herre"...

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede sagt for mye. Jeg kan ikke kontakte henne pr tlf slik jeg ellers kunne ha gjort. Det er også søkt å sende brev. Det beste er om jeg treffer på henne.

Selvom jeg er eldre vet jeg svært godt hva stalking er. Kanskje det sier noe om mitt yrke. Jeg er fortsatt i full jobb. 

Jeg ønsker å hjelpe et menneske. Har ingen grunn til å "stalke" henne.  Jeg har min familie. Hun har barn å ta vare på.

En av dere har skjønt tegningen og er inne på noe med gode forslag og tips. Takk. Tar til meg dem.

Jeg klarer ikke se at det er noe ekkelt eller stalking ved å møte på et menneske tilfeldig. Men dere får ha deres meninger.

Vi er forøvrig en god del "eldre"  fyrer som er innom her av og til. Dvs 50 pluss. 

Jeg håper jeg får hjulpet henne. 

 

Anonymkode: 45094...15a

Politiet?

Anonymkode: bdc7f...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede sagt for mye. Jeg kan ikke kontakte henne pr tlf slik jeg ellers kunne ha gjort. Det er også søkt å sende brev. Det beste er om jeg treffer på henne.

Selvom jeg er eldre vet jeg svært godt hva stalking er. Kanskje det sier noe om mitt yrke. Jeg er fortsatt i full jobb. 

Jeg ønsker å hjelpe et menneske. Har ingen grunn til å "stalke" henne.  Jeg har min familie. Hun har barn å ta vare på.

En av dere har skjønt tegningen og er inne på noe med gode forslag og tips. Takk. Tar til meg dem.

Jeg klarer ikke se at det er noe ekkelt eller stalking ved å møte på et menneske tilfeldig. Men dere får ha deres meninger.

Vi er forøvrig en god del "eldre"  fyrer som er innom her av og til. Dvs 50 pluss. 

Jeg håper jeg får hjulpet henne. 

 

Anonymkode: 45094...15a

Du og kamerater/ kollegaer?

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eldre mann som er i et yrke der han er i profesjonell kontakt med trengende personer...har han ikke kollegaer å rådføre seg med?

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor du kan forklare alt dette men ikke hva som er årsaken til at du på død og liv må møte på henne "tilfeldig".

Anonymkode: 3cb3c...3f0

Enig. I tillegg legger han ut ledetråder til hva som er hans yrke og han forteller også at han er over 50 år.

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom både du og hun du ønsker å hjelpe, bor "landlig til", har du vel sett flere som lufter hunder opp gjennom årene?

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt uvel her. Jeg har hund, bor landlig til og har en eks som er blokkert fra både tlf og sosiale medier - med god grunn. Eksen bor ikke så altfor langt unna og jeg vet at han vil komme i kontakt med meg, noe jeg overhodet ikke er interessert i. 

Bare hold deg unna. Hadde hun villet snakke med deg, så hadde hun tatt kontakt. Siden hun ikke gjør det, så har det sine grunner. Respekter det og gå videre.

Anonymkode: dcf33...67f

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har allerede sagt for mye. Jeg kan ikke kontakte henne pr tlf slik jeg ellers kunne ha gjort. Det er også søkt å sende brev. Det beste er om jeg treffer på henne.

Selvom jeg er eldre vet jeg svært godt hva stalking er. Kanskje det sier noe om mitt yrke. Jeg er fortsatt i full jobb. 

Jeg ønsker å hjelpe et menneske. Har ingen grunn til å "stalke" henne.  Jeg har min familie. Hun har barn å ta vare på.

En av dere har skjønt tegningen og er inne på noe med gode forslag og tips. Takk. Tar til meg dem.

Jeg klarer ikke se at det er noe ekkelt eller stalking ved å møte på et menneske tilfeldig. Men dere får ha deres meninger.

Vi er forøvrig en god del "eldre"  fyrer som er innom her av og til. Dvs 50 pluss. 

Jeg håper jeg får hjulpet henne. 

 

Anonymkode: 45094...15a

Om det er søkt å sende brev, er det minst like søkt å stalke. 

For det ER stalking å planlegge å treffe på noen "tilfeldig". For det er faktisk ikke tilfeldig. Det er planlagt fra din side. 

Anonymkode: 72922...ba4

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ledetrådene" som du legger ut her er selvfølgelig villedende. At jeg ikke tenkte på det før.

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristen, "ønsker å hjelpe", eldre og velbemidlet...Hvorfor skrev du dette? 

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får legge en konvolutt med penger i postkassen hennes da (med beskjed til henne om at det er en gave fra en kristen), om det er penger du ønsker å hjelpe henne med. 

Men det er flere ting i tekstene dine her, som gir inntrykk av at du ønsker å møte henne av hensyn til deg selv.

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor du kan forklare alt dette men ikke hva som er årsaken til at du på død og liv må møte på henne "tilfeldig".

Anonymkode: 3cb3c...3f0

Det skulle tatt seg ut. Har du lest her inne på KG i det hele tatt? Det har vært en drøss av tilfeller hvor folk i yrker med taushetsplikt har skrevet om en problemstilling på jobb som har vært så generelle at det kunne angått halve Norges befolkning. Men du kan allikevel banne på det iler til et titalls snusfornuftige besserwissere som hytter med sine indignerte pekefingere og påpeker at vedkommende har taushetsplikt. Det er visst mer tilfredsstillende å opplyse om taushetsplikten enn å faktisk vurdere innlegget og konteksten for å se om det er en reell fare for at personer kan bli gjenkjent og svare deretter.

For øvrig synes jeg det er merkelig at det så å si aldri er mulig for KG-dyret å akseptere et premiss i et åpningsinnlegg. I stedet for å stole på at trådstarter har vurdert situasjonen og gjort sine konklusjoner basert på all den informasjonen han/hun selv sitter på, så skal vi liksom sitte her å spekulere i motiv, agenda og alt annet som vi har ingen som helst forutsetning for å vite en tøddel om.

 

Anonymkode: 1bab3...510

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle tatt seg ut. Har du lest her inne på KG i det hele tatt? Det har vært en drøss av tilfeller hvor folk i yrker med taushetsplikt har skrevet om en problemstilling på jobb som har vært så generelle at det kunne angått halve Norges befolkning. Men du kan allikevel banne på det iler til et titalls snusfornuftige besserwissere som hytter med sine indignerte pekefingere og påpeker at vedkommende har taushetsplikt. Det er visst mer tilfredsstillende å opplyse om taushetsplikten enn å faktisk vurdere innlegget og konteksten for å se om det er en reell fare for at personer kan bli gjenkjent og svare deretter.

For øvrig synes jeg det er merkelig at det så å si aldri er mulig for KG-dyret å akseptere et premiss i et åpningsinnlegg. I stedet for å stole på at trådstarter har vurdert situasjonen og gjort sine konklusjoner basert på all den informasjonen han/hun selv sitter på, så skal vi liksom sitte her å spekulere i motiv, agenda og alt annet som vi har ingen som helst forutsetning for å vite en tøddel om.

 

Anonymkode: 1bab3...510

Mange av oss reagerer på at ts ønsker å STALKE.

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skulle tatt seg ut. Har du lest her inne på KG i det hele tatt? Det har vært en drøss av tilfeller hvor folk i yrker med taushetsplikt har skrevet om en problemstilling på jobb som har vært så generelle at det kunne angått halve Norges befolkning. Men du kan allikevel banne på det iler til et titalls snusfornuftige besserwissere som hytter med sine indignerte pekefingere og påpeker at vedkommende har taushetsplikt. Det er visst mer tilfredsstillende å opplyse om taushetsplikten enn å faktisk vurdere innlegget og konteksten for å se om det er en reell fare for at personer kan bli gjenkjent og svare deretter.

For øvrig synes jeg det er merkelig at det så å si aldri er mulig for KG-dyret å akseptere et premiss i et åpningsinnlegg. I stedet for å stole på at trådstarter har vurdert situasjonen og gjort sine konklusjoner basert på all den informasjonen han/hun selv sitter på, så skal vi liksom sitte her å spekulere i motiv, agenda og alt annet som vi har ingen som helst forutsetning for å vite en tøddel om.

 

Anonymkode: 1bab3...510

Ts har  fortalt ganske mye om den kvinnen han ønsker å stalke: Hun trenger hjelp, hun har barn, hun har hund, hun bor landlig til, de hadde profesjonell kontakt for ca 1 mnd siden...

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange av oss reagerer på at ts ønsker å STALKE.

Anonymkode: bdc7f...738

Tendensiøs måte å formulere seg på som bare tjener én hensikt. Tenk om dere her inne kunne latt fantasien deres løpe løpsk den andre veien. Kanskje ha litt tro på at absolutt ikke alle her i verden er ute etter å utnytte andre. Men det er greit. Man kan jo gjøre det til en livsstil å møte absolutt alle med en generell mistro og tanker om uedle motiver. 

Anonymkode: 1bab3...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts har  fortalt ganske mye om den kvinnen han ønsker å stalke: Hun trenger hjelp, hun har barn, hun har hund, hun bor landlig til, de hadde profesjonell kontakt for ca 1 mnd siden...

Anonymkode: bdc7f...738

Btw. Ikke noe av dette behøver å være sant, ei heller at han ønsker å hjelpe. Det er BRA at folk er negative til stalking.

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest loveli
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier i HI at det er grunner for å ikke ringe el melde. Jeg har ikke gjort noe slemt eller skummelt. Bare gode intensjoner

Vil ikke si mer om hvorfor jeg ikke kan sende mld /ringe. Det er bare sånn desverre.

Andre tips til hvordan finne ut hvor man kan treffe en person? 

Anonymkode: 45094...15a

Får dårlige vibber her TS...

Beklager, men jeg har møtt flere, ja flere, menn med "gode intensjoner". De aner ikke selv at adferden deres er unormal og oppfattes ubehagelig av den andre.

Hvis du ikke har for vane å gå i hennes boområde på kvelden, så IKKE gjør det. Hun vil kanskje bli redd. Det er fryktelig ubehagelig det du driver med, å snike deg rundt.

Hvis jeg tar feil beklager jeg, men jenter som ikke ønsker kontakt har ofte gode grunner til det!

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts har  fortalt ganske mye om den kvinnen han ønsker å stalke: Hun trenger hjelp, hun har barn, hun har hund, hun bor landlig til, de hadde profesjonell kontakt for ca 1 mnd siden...

Anonymkode: bdc7f...738

Ja, men det er tydeligvis ikke nok. Her tjates det om mer informasjon hvis ikke konkluderer man helt etter eget forgodtbefinnende. Damned if you do, damned if you don't.

Anonymkode: 1bab3...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede sagt for mye. Jeg kan ikke kontakte henne pr tlf slik jeg ellers kunne ha gjort. Det er også søkt å sende brev. Det beste er om jeg treffer på henne.

Selvom jeg er eldre vet jeg svært godt hva stalking er. Kanskje det sier noe om mitt yrke. Jeg er fortsatt i full jobb. 

Jeg ønsker å hjelpe et menneske. Har ingen grunn til å "stalke" henne.  Jeg har min familie. Hun har barn å ta vare på.

En av dere har skjønt tegningen og er inne på noe med gode forslag og tips. Takk. Tar til meg dem.

Jeg klarer ikke se at det er noe ekkelt eller stalking ved å møte på et menneske tilfeldig. Men dere får ha deres meninger.

Vi er forøvrig en god del "eldre"  fyrer som er innom her av og til. Dvs 50 pluss. 

Jeg håper jeg får hjulpet henne. 

 

Anonymkode: 45094...15a

Hva har det med saken å gjøre? 

Du har møtt dette menneske i profesjonell sammenheng? Det kan bety så mangt, men det som jeg tror de fleste her vil si seg enig i er at du ikke opptrer profesjonelt overhodet. Hvilken profesjonell yrkesutøver oppsøker et forum for å spørre om hjep til å møte på et menneske som de tydeligvis ikke har lov til å kontakte? Troverdigheten din er lik 0 her.

Profesjonelle yrkesutøvere oppsøker ikke et forum med følgende agenda: Jeg behøver å treffe på henne og trenger tips til hvordan få det til uten at det blir stalking... 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...