Gå til innhold

Jeg behøver å treffe på henne og trenger tips til hvordan få det til uten at det blir stalking...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet hva hun heter. Alder ikke relevant. 

Nei og nei. 

Brev er veldig personlig.

Jeg ønsker det skal skje tilfeldig har jeg sagt. 

Anonymkode: 45094...15a

DU ønsker. Kan du prøve å tenke på hva HUN ønsker?

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

DU ønsker. Kan du prøve å tenke på hva HUN ønsker?

Anonymkode: bdc7f...738

Det er jeg som har behovet. Ikke henne. Blir vanskelig å analysere hva hun evt ønsker.

Hadde jeg fortalt alt her ville dere ikke vært skeptiske. Jeg er ute etter å hjelpe...

Anonymkode: 45094...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som har behovet. Ikke henne. Blir vanskelig å analysere hva hun evt ønsker.

Hadde jeg fortalt alt her ville dere ikke vært skeptiske. Jeg er ute etter å hjelpe...

Anonymkode: 45094...15a

Hjelpe henne mentalt?

Anonymkode: 08bc0...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mass skrev:

Hmm, hvordan få flere hoder til å spinne samtidig....🤔

Hehe ja det kan du si.

Så nysgjerrige alle er her. Jeg er oppriktig når jeg spør om hjelp til å treffe denne personen tilfeldig, og det er ikke noe snusk eller følelser i dette. 

Anonymkode: 45094...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke relevant for spørsmålet mitt og vil ikke si noe om det her. Ikke hverken noe farlig, slemt eller vondt fra min side. 😊

Anonymkode: 45094...15a

Jo, det er VELDIG relevant for oss å vite om du er en stalker! 

40 minutter siden, AnonymBruker said:

Sier i HI at det er grunner for å ikke ringe el melde. Jeg har ikke gjort noe slemt eller skummelt. Bare gode intensjoner. 

Vil ikke si mer om hvorfor jeg ikke kan sende mld /ringe. Det er bare sånn desverre.

Andre tips til hvordan finne ut hvor man kan treffe en person? 

Anonymkode: 45094...15a

Og hva er disse grunnene? At hun har blokkert deg? 

Anonymkode: 72922...ba4

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke sende en venneforespørsel på face. eller adde hun på insta.? Du veit hva hu heter, ikke sant? 

Anonymkode: 08bc0...a4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe ja det kan du si.

Så nysgjerrige alle er her. Jeg er oppriktig når jeg spør om hjelp til å treffe denne personen tilfeldig, og det er ikke noe snusk eller følelser i dette. 

Anonymkode: 45094...15a

Ingen snusk? Ingen følelser? Hva i allverden er det da som er så viktig for deg? 

Er du et medium som har en beskjed fra hennes døde bestefar? 

Anonymkode: 72922...ba4

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er VELDIG relevant for oss å vite om du er en stalker! 

Og hva er disse grunnene? At hun har blokkert deg? 

Anonymkode: 72922...ba4

Er ingen stalker...

Hun har ikke blokkert meg.

Nå må dere gi dere...Jeg vil ikke ut med info om dette har jeg sagt. Det med utilgjengelighet har ingenting med meg å gjøre. Klarer dere ikke tenke litt selv? Kan hun være syk på et vis? Døv? Blind? Fattig og uten tlf? Jeg ønsker nok en gang ikke å si grunnen men det finnes da utallige grunner til hvorfor mennesker ikke er tilgjengelige...

Ts

Anonymkode: 45094...15a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke sende en venneforespørsel på face. eller adde hun på insta.? Du veit hva hu heter, ikke sant? 

Anonymkode: 08bc0...a4f

Ikke på sosiale medier 

Anonymkode: 45094...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen snusk? Ingen følelser? Hva i allverden er det da som er så viktig for deg? 

Er du et medium som har en beskjed fra hennes døde bestefar? 

Anonymkode: 72922...ba4

Jeg er hennes døde bestefar. Fornøyd?

Anonymkode: 45094...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er hennes døde bestefar. Fornøyd?

Anonymkode: 45094...15a

Ikke vær så hissig, hvis du skulle møte på henne IRL.

Anonymkode: 08bc0...a4f

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ingen stalker...

Hun har ikke blokkert meg.

Nå må dere gi dere...Jeg vil ikke ut med info om dette har jeg sagt. Det med utilgjengelighet har ingenting med meg å gjøre. Klarer dere ikke tenke litt selv? Kan hun være syk på et vis? Døv? Blind? Fattig og uten tlf? Jeg ønsker nok en gang ikke å si grunnen men det finnes da utallige grunner til hvorfor mennesker ikke er tilgjengelige...

Ts

Anonymkode: 45094...15a

Selvsagt finnes det grunner til at mennesker ikke har en telefon. Men uskyldige grunner til at et møte må planlegges til å være tilfeldig for at du skal kunne hjelpe henne? Den kjøper jeg ikke.

Anonymkode: 72922...ba4

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vær så hissig, hvis du skulle møte på henne IRL.

Anonymkode: 08bc0...a4f

Ikke hissig. Oppgitt. 

Takk for alle gode tips til hva jeg kan gjøre. Får begynne gå turer der hun bor.

 

Anonymkode: 45094...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt finnes det grunner til at mennesker ikke har en telefon. Men uskyldige grunner til at et møte må planlegges til å være tilfeldig for at du skal kunne hjelpe henne? Den kjøper jeg ikke.

Anonymkode: 72922...ba4

Ja det er sånn det er. 

Takk for meg 😊

Anonymkode: 45094...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke hissig. Oppgitt. 

Takk for alle gode tips til hva jeg kan gjøre. Får begynne gå turer der hun bor.

 

Anonymkode: 45094...15a

Hvordan tror du reaksjonen hennes vil bli når du kommer "tilfeldig" bort til henne for å hjelpe henne? 

Anonymkode: 72922...ba4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det lenge siden du har snakket med henne? Sånn typ 8 mnd og 60+ sider?

Anonymkode: ed059...2af

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette virker veldig ekkelt. Om det ikke er normalt å kontakte henne igjennom vanlige metoder så syns jeg du burde la være. Jeg hadde syns det var veldig ubehagelig om noen jeg hadde hatt kontakt med igjennom jobb, min eller hans hadde funnet måter å oppsøke meg privat.

Om hun f.eks er i ett voldelig forhold å du ønsker å hjelpe henne, så ville jeg sendt ett brev til jobben hennes. Det er i gråsonen, men da trenger du ikke bekymre deg for at noen andre åpner å leser posten hennes. Og når du underskriver med ditt navn og informasjon så kan hun selv velge om hun ønsker å kontakte deg. Det er langt over streken å luske rundt områdene hun befinner seg for å få snakke med henne. Spesielt når hun kun kjenner deg profesjonelt.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som har behovet. Ikke henne. Blir vanskelig å analysere hva hun evt ønsker.

Hadde jeg fortalt alt her ville dere ikke vært skeptiske. Jeg er ute etter å hjelpe...

Anonymkode: 45094...15a

Da jeg skrev: "Kan du prøve å tenke på hva HUN ønsker?", tenkte jeg på at du kunne prøve å tenke på hvordan HUN ønsker å bli kontaktet (som feks gjennom et brev).

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun issues av noe slag og har trukket seg unna folk? Syns det er vanskelig å forstå hvorfor et brev er for personlig, da du med det kan vise at du bryr deg, men gir henne mulighet til å holde avstand om hun ikke ønsker å ha noe å gjøre med folk for tiden.

Anonymkode: 06c70...8a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...