Gå til innhold

Jeg behøver å treffe på henne og trenger tips til hvordan få det til uten at det blir stalking...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ei dame jeg trenger å få snakket ut med. Hun er ikke på sosiale medier og jeg ønsker av forskjellige grunner ikke å ringe eller å sende henne en melding.

Men hun bor et steinkast (et par km) unna meg, og jeg vet hun har hund som hun går tur med i kveldingen (men vet ikke tidspunkt selvsagt).

Hvordan treffer man på et menneske, sånn "lettere tilfeldig"? Jeg kan jo ikke vandre rundt i området hennes hver kveld mellom 20-23 ;) Selv da, kunne vi ha gått forbi hverandre. Noen tips til hvordan klare å treffe et menneske tilfeldig....?

jeg har ikke tid til å vente i flere måneder. det vil sikkert skje før eller siden at vi møtes på posten eller noe, men nei, det kan ikke vente så lenge. 

 

Alle tips mottas med takk, med unntak av dem som inkluderer stalking/spionasje ;) 

Anonymkode: 45094...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo allerede en god ide. Gå tilfeldig tur dr du vet hun går tur.. lykke til 🙂

Anonymkode: 7a1a1...94d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun bare bor et par kilometer unna kan du vel ringe på og be om en samtale? Eller har du gjort noe som får henne til å unngå deg? Er det derfor du må snakke med henne?

Anonymkode: 167de...ee9

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun bare bor et par kilometer unna kan du vel ringe på og be om en samtale? Eller har du gjort noe som får henne til å unngå deg? Er det derfor du må snakke med henne?

Anonymkode: 167de...ee9

Ja. Og det er derfor vi må møtes "tilfeldig". Jeg kommer ikke til å be om en samtale.

Vet heller ikke eksakt når hun går tur med hunden om kvelden...

Søren... Vanskelig dette. 

Gjerne flere tips 👍😊

Anonymkode: 45094...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor ikke bare sende en melding om å møtes? Er det en grunn til at hun ikke ville ha sagt ja da...? Det er jo ikke noe snilt å møte noen hvis de ikke vil møtes, det kan jo til og med hende at du skremmer henne.

Anonymkode: 067ce...7bc

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd som gjør at du "må snakke ut med henne"?

Anonymkode: 096df...d39

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Og det er derfor vi må møtes "tilfeldig". Jeg kommer ikke til å be om en samtale.

Vet heller ikke eksakt når hun går tur med hunden om kvelden...

Søren... Vanskelig dette. 

Gjerne flere tips 👍😊

Anonymkode: 45094...15a

Er det naturlig for deg å gå tur i hennes område på kveldene? Er det en butikk i den retningen som du liksom skal til?

Det er jo bare for deg å gå turer der på forskjellige tider på kveldene, helt til du støter på henne. 

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor ikke bare sende en melding om å møtes? Er det en grunn til at hun ikke ville ha sagt ja da...? Det er jo ikke noe snilt å møte noen hvis de ikke vil møtes, det kan jo til og med hende at du skremmer henne.

Anonymkode: 067ce...7bc

Sier i HI at det er grunner for å ikke ringe el melde. Jeg har ikke gjort noe slemt eller skummelt. Bare gode intensjoner. 

Vil ikke si mer om hvorfor jeg ikke kan sende mld /ringe. Det er bare sånn desverre.

Andre tips til hvordan finne ut hvor man kan treffe en person? 

Anonymkode: 45094...15a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lån deg en hund å gå  turer selv?

Anonymkode: bdc7f...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva har skjedd som gjør at du "må snakke ut med henne"?

Anonymkode: 096df...d39

Ikke relevant for spørsmålet mitt og vil ikke si noe om det her. Ikke hverken noe farlig, slemt eller vondt fra min side. 😊

Anonymkode: 45094...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke blitt glad hvis noen jeg ikke ville snakke med bare dukket opp sånn. Det er respektløst og kan oppleves skremmende for jenter 🙁 Mye bedre å ringe, sende melding eller evt brev først. Hvorfor er det så akutt? Lettere å hjelpe med litt mer info,  kanskje forstår jeg deg bedre da ☺️

Anonymkode: 067ce...7bc

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun for vane å handle på nærbutikken etter jobb, så kan det være lett å treffe på henne der?

Anonymkode: bdc7f...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv et brev, hun kommer til skjønne at det ikke er tilfeldig og kan bli sint hvis du har vært jævlig med henne fra før. 

Anonymkode: 06c70...8a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har hun for vane å handle på nærbutikken etter jobb, så kan det være lett å treffe på henne der?

Anonymkode: bdc7f...738

Dette 🙂👍🏻

Anonymkode: 067ce...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det naturlig for deg å gå tur i hennes område på kveldene? Er det en butikk i den retningen som du liksom skal til?

Det er jo bare for deg å gå turer der på forskjellige tider på kveldene, helt til du støter på henne. 

Anonymkode: bdc7f...738

Hun bor landlig og ingen butikk men ellers godt forslag. Kan absolutt gå i området nokså ofte....Men skulle gjerne visst når det er normalt å gå på tur med hund....

Anonymkode: 45094...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matbutikken, posten, H&M, har hun noe stamsted, er hun mye ute på byen? Vet du hvor hun jobber og arbeidstider? Jeg syntes det er helt tilfeldig nok å gå en liten kveldstur i området hver kveld :)  Det er jo ikke uvanlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun bor landlig og ingen butikk men ellers godt forslag. Kan absolutt gå i området nokså ofte....Men skulle gjerne visst når det er normalt å gå på tur med hund....

Anonymkode: 45094...15a

På morgenen, ettermiddagen og kvelden. Mange går tur rundt kl 20 på kvelden.

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skriv et brev, hun kommer til skjønne at det ikke er tilfeldig og kan bli sint hvis du har vært jævlig med henne fra før. 

Anonymkode: 06c70...8a2

Og dette 😊👍🏻 Brev kan man bli litt mer berørt av også, særlig som jente. Det ligger liksom litt jobb og følelser bak og er ikke så vanlig lenger 😉

Anonymkode: 067ce...7bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du snakke med henne for hennes del eller for din egen? Dropp det om det kun er for din egen del.

Anonymkode: dcf33...67f

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dessverre ikke gi mye info om situasjonen men jeg har ikke gjort noe galt mot henne. 

Hun er utilgjengelig på tlf derfor må jeg treffe på henne. Har ikke meg meg å gjøre at hun er utilgjengelig. 

Anonymkode: 45094...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...