Gå til innhold

Jeg behøver å treffe på henne og trenger tips til hvordan få det til uten at det blir stalking...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På ‎25‎.‎07‎.‎2018 den 0.41, AnonymBruker skrev:

Kan dessverre ikke gi mye info om situasjonen men jeg har ikke gjort noe galt mot henne. 

Hun er utilgjengelig på tlf derfor må jeg treffe på henne. Har ikke meg meg å gjøre at hun er utilgjengelig. 

Anonymkode: 45094...15a

Ja men da går du å ringer på døren hennes da! Folk gjorde dette før i tiden. 

Om det nå er sånn at hun ikke ville bli skremt av å snakke med deg. 

Eller finn deg en forening å gå med lodd for! 

Anonymkode: b8cd4...579

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

På 24.7.2018 den 23.08, AnonymBruker skrev:
 

Det er ei dame jeg trenger å få snakket ut med. Hun er ikke på sosiale medier og jeg ønsker av forskjellige grunner ikke å ringe eller å sende henne en melding.

Men hun bor et steinkast (et par km) unna meg, og jeg vet hun har hund som hun går tur med i kveldingen (men vet ikke tidspunkt selvsagt).

Hvordan treffer man på et menneske, sånn "lettere tilfeldig"? Jeg kan jo ikke vandre rundt i området hennes hver kveld mellom 20-23 ;) Selv da, kunne vi ha gått forbi hverandre. Noen tips til hvordan klare å treffe et menneske tilfeldig....?

jeg har ikke tid til å vente i flere måneder. det vil sikkert skje før eller siden at vi møtes på posten eller noe, men nei, det kan ikke vente så lenge. 

 

Alle tips mottas med takk, med unntak av dem som inkluderer stalking/spionasje ;) 

Anonymkode: 45094...15a

Hvordan gikk dette da?

Anonymkode: bdc7f...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På ‎26‎.‎09‎.‎2018 den 1.23, AnonymBruker skrev:
 

TS kan du være så snill å fortelle om fortsettelsen på dette dilemmaet/historien? Jeg er så nysgjerrig :) 

Anonymkode: bdc7f...738

Ikke så mye å være nysgjerrig på, alt foregår i hans eget hode, altså ingen sann historie. TS har laget flere slike tråder her inne.

Anonymkode: f5ad9...d08

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Vil vite enden på historien! :popcorn:

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 1.08, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som har behovet. Ikke henne. Blir vanskelig å analysere hva hun evt ønsker.

Hadde jeg fortalt alt her ville dere ikke vært skeptiske. Jeg er ute etter å hjelpe...

Anonymkode: 45094...15a

Så det er ikke for å hjelpe henne da..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 15.10.2018 den 23.28, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk dette da?

Anonymkode: bdc7f...738

 

På 26.10.2018 den 17.17, AnonymBruker skrev:

Ts, vil du ikke oppdatere?

Anonymkode: bdc7f...738

 

På 26.10.2018 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Dytt

Anonymkode: 16073...bc1

 

På 27.10.2018 den 13.32, AnonymBruker skrev:

Ikke så mye å være nysgjerrig på, alt foregår i hans eget hode, altså ingen sann historie. TS har laget flere slike tråder her inne.

Anonymkode: f5ad9...d08

Har aldri laget flere tråder enn denne. 

På 23.2.2019 den 19.05, AnonymBruker skrev:

Noe nytt? :) 

Anonymkode: bdc7f...738

 

På 1.3.2019 den 18.43, AnonymBruker skrev:

Vil vite enden på historien! :popcorn:

Anonymkode: bdc7f...738

 

På 20.3.2019 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Så, hvordan gikk dette da? :lete:

Anonymkode: bdc7f...738

Ser først nå at mange har spurt hvordan dette gikk. 

Jo, jeg fikk kontakt med henne. Gikk turer i  området hennes og traff på henne, slik jeg håpte. Vi fikk en god prat og har fortsatt kontakten. Det er nå en svært god relasjon og mer trenger dere vel ikke vite? Hva min intensjon er/var, ville dere jo aldri tro på uansett, dere mente jeg var en farlig stalker.....noe som er helt latterlig. Men jeg fikk iallefall kontakt, og det var det jeg ønsket :) 

ts

Anonymkode: 45094...15a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

 

Har aldri laget flere tråder enn denne. 

 

 

Ser først nå at mange har spurt hvordan dette gikk. 

Jo, jeg fikk kontakt med henne. Gikk turer i  området hennes og traff på henne, slik jeg håpte. Vi fikk en god prat og har fortsatt kontakten. Det er nå en svært god relasjon og mer trenger dere vel ikke vite? Hva min intensjon er/var, ville dere jo aldri tro på uansett, dere mente jeg var en farlig stalker.....noe som er helt latterlig. Men jeg fikk iallefall kontakt, og det var det jeg ønsket :) 

ts

Anonymkode: 45094...15a

Så fint! :) Takk for oppdatering :) 

Anonymkode: bdc7f...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
AnonymBruker skrev (På 23.3.2019 den 19.25):

 

 

 

Har aldri laget flere tråder enn denne. 

 

 

Ser først nå at mange har spurt hvordan dette gikk. 

Jo, jeg fikk kontakt med henne. Gikk turer i  området hennes og traff på henne, slik jeg håpte. Vi fikk en god prat og har fortsatt kontakten. Det er nå en svært god relasjon og mer trenger dere vel ikke vite? Hva min intensjon er/var, ville dere jo aldri tro på uansett, dere mente jeg var en farlig stalker.....noe som er helt latterlig. Men jeg fikk iallefall kontakt, og det var det jeg ønsket :) 

ts

Anonymkode: 45094...15a

Var det positivt for henne at dere kom i kontakt?

Har dere fremdeles kontakt?

Anonymkode: e9c6f...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun bor ikke et steinkast unna deg hvis hun bor et par kilometer unna deg. Da må du kaste langt. Og det at du føler trang til å si at du kun har gode intensjoner og ikke har gjort noe slemt samtidig som du skriver at du av ukjente årsaker ikke kan be om møte via tlf - vitner om at du virkelig er creepy. 

Anonymkode: d37fa...37e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ts har en dom mot seg mot å oppsøke personen

Anonymkode: 1ac60...453

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg tror ts har en dom mot seg mot å oppsøke personen

Anonymkode: 1ac60...453

 

 

De hadde et forhold. Hun er gift, og vil fortsette å være gift. Har sikkert derfor avtalt med sin mann å ikke ha kontakt med ts. Kanskje mannen sjekker tlf hennes og av samme grunn kan han ikke skrive brev eller dukke opp på døra.
ts nekter å innse tapet og oppsøker henne i håp om å få henne til å ta opp relasjonen. 

Anonymkode: 99e96...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 27.10.2018 den 13.32):

Ikke så mye å være nysgjerrig på, alt foregår i hans eget hode, altså ingen sann historie. TS har laget flere slike tråder her inne.

Anonymkode: f5ad9...d08

Hva heter de trådene og hva handler de om?

Anonymkode: e9c6f...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...