Gå til innhold

Jeg behøver å treffe på henne og trenger tips til hvordan få det til uten at det blir stalking...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinnen vil uansett forstå at du har planlagt dette treffet, dersom du stalker henne og treffer på henne. Hvorfor, har jeg ikke tenkt å forklare deg ts.

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er ikke en 60 år gammel mann, alle med sans for detaljer kan se det lett. Han prøver å spille på følelsesstrengene deres "åååh en søt gammel kristen mann som vil hjelpe aaaaw". Ikke fall for det, og slutt å gi råd. 

Stalking er ikke et ord som brukes i norsk arbeidsliv verken som kriminell aktivitet eller hobby. Det er andre definisjoner som brukes. En 60 år gammel kristen man har ikke "stalking" i sitt vokabular.

Anonymkode: 75ab9...b07

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: det er ingen som tror på historien din. Hvorfor ikke fortelle den som det er, om du mener det så godt? 

Anonymkode: 72922...ba4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å samle alle ts sine innlegg i et innlegg, ved å sitere de?

Anonymkode: bdc7f...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det mulig å samle alle ts sine innlegg i et innlegg, ved å sitere de?

Anonymkode: bdc7f...738

Ja men det kan bli et langt innlegg. Trykk på plusstegbet under hvert innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke tilfeldig, samme hvor mye han ønsker, når det er planlagt fra hans side. 

Hva annet enn luske vil du kalle det å gå rundt i hennes nabolag for å håpe på å treffe på henne? Tilfeldig? 

Anonymkode: 72922...ba4

Han vil jo det skal virke tilfeldig. Hvorfor skal det på død og liv bli betraktet med mistenksomhet?

Anonymkode: c3d3d...011

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han vil jo det skal virke tilfeldig. Hvorfor skal det på død og liv bli betraktet med mistenksomhet?

Anonymkode: c3d3d...011

Fordi det ER litt mistenksomt å planlegge å møte på noen alene, om man ikke har anledning til å kontakte vedkommendes åpent. 

Anonymkode: 72922...ba4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp derfor jeg har rapportert tråden. 

Anonymkode: 108b4...24b

Hvorfor opplyser du om at du har rapportert tråden? Holder det ikke å rapportere uten å nødvendigvis måtte skrive et innlegg om det?

Anonymkode: c3d3d...011

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ei dame jeg trenger å få snakket ut med. Hun er ikke på sosiale medier og jeg ønsker av forskjellige grunner ikke å ringe eller å sende henne en melding.

Men hun bor et steinkast (et par km) unna meg, og jeg vet hun har hund som hun går tur med i kveldingen (men vet ikke tidspunkt selvsagt).

Hvordan treffer man på et menneske, sånn "lettere tilfeldig"? Jeg kan jo ikke vandre rundt i området hennes hver kveld mellom 20-23 ;) Selv da, kunne vi ha gått forbi hverandre. Noen tips til hvordan klare å treffe et menneske tilfeldig....?

jeg har ikke tid til å vente i flere måneder. det vil sikkert skje før eller siden at vi møtes på posten eller noe, men nei, det kan ikke vente så lenge. 

 

Alle tips mottas med takk, med unntak av dem som inkluderer stalking/spionasje ;) 

Anonymkode: 45094...15a

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og det er derfor vi må møtes "tilfeldig". Jeg kommer ikke til å be om en samtale.

Vet heller ikke eksakt når hun går tur med hunden om kvelden...

Søren... Vanskelig dette. 

Gjerne flere tips 👍😊

Anonymkode: 45094...15a

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier i HI at det er grunner for å ikke ringe el melde. Jeg har ikke gjort noe slemt eller skummelt. Bare gode intensjoner. 

Vil ikke si mer om hvorfor jeg ikke kan sende mld /ringe. Det er bare sånn desverre.

Andre tips til hvordan finne ut hvor man kan treffe en person? 

Anonymkode: 45094...15a

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke relevant for spørsmålet mitt og vil ikke si noe om det her. Ikke hverken noe farlig, slemt eller vondt fra min side. 😊

Anonymkode: 45094...15a

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun bor landlig og ingen butikk men ellers godt forslag. Kan absolutt gå i området nokså ofte....Men skulle gjerne visst når det er normalt å gå på tur med hund....

Anonymkode: 45094...15a

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan dessverre ikke gi mye info om situasjonen men jeg har ikke gjort noe galt mot henne. 

Hun er utilgjengelig på tlf derfor må jeg treffe på henne. Har ikke meg meg å gjøre at hun er utilgjengelig. 

Anonymkode: 45094...15a

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

For begge.

Anonymkode: 45094...15a

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet for lite om hennes rutiner osv dessverre men takk for tips. 

Tror tur er mest sjanse...evt matbutikken. 

Anonymkode: 45094...15a

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke som du tror. 

Ikke stalking. Hun er ikke sint på meg el noe men pga hennes situasjon er hun lite tilgjengelig. Og jeg tør ikke bare ringe på. Trenger å snakke med henne. "Snakke ut" ble feil å skrive. Vi har ikke noe usnakket. 

Anonymkode: 45094...15a

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Øh...what?er en fyr som ønsker alt godt for en dame...

Anonymkode: 45094...15a

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ønsker henne alt godt. Er ikke forelsket i henne. 

Min jobb. Mer kan jeg ikke si.

Ingen av delene. 

Ja profesjonelt. 

Nei. Og jeg er ikke ute etter henne på den måten. 

Anonymkode: 45094...15a

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet hva hun heter. Alder ikke relevant. 

Nei og nei. 

Brev er veldig personlig.

Jeg ønsker det skal skje tilfeldig har jeg sagt. 

Anonymkode: 45094...15a

 

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jeg som har behovet. Ikke henne. Blir vanskelig å analysere hva hun evt ønsker.

Hadde jeg fortalt alt her ville dere ikke vært skeptiske. Jeg er ute etter å hjelpe...

Anonymkode: 45094...15a

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja det kan du si.

Så nysgjerrige alle er her. Jeg er oppriktig når jeg spør om hjelp til å treffe denne personen tilfeldig, og det er ikke noe snusk eller følelser i dette. 

Anonymkode: 45094...15a

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ingen stalker...

Hun har ikke blokkert meg.

Nå må dere gi dere...Jeg vil ikke ut med info om dette har jeg sagt. Det med utilgjengelighet har ingenting med meg å gjøre. Klarer dere ikke tenke litt selv? Kan hun være syk på et vis? Døv? Blind? Fattig og uten tlf? Jeg ønsker nok en gang ikke å si grunnen men det finnes da utallige grunner til hvorfor mennesker ikke er tilgjengelige...

Ts

Anonymkode: 45094...15a

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke på sosiale medier 

Anonymkode: 45094...15a

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er hennes døde bestefar. Fornøyd?

Anonymkode: 45094...15a

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hissig. Oppgitt. 

Takk for alle gode tips til hva jeg kan gjøre. Får begynne gå turer der hun bor.

 

Anonymkode: 45094...15a

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er sånn det er. 

Takk for meg 😊

Anonymkode: 45094...15a

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer brev. Takk. 

Og for å stille deres nysgjerrighet : jeg er en eldre, vel bemidlet, kristen mann som noen ganger i livet har hjulpet mennesker som treffer meg midt i hjertet grunnet situasjonen de er i. Jeg har muligheten til å hjelpe og jeg ønsker det. Vi har kun hatt profesjonell kontakt men jeg vet mye om hennes liv som jeg ikke kan tilkjennegi her. 

Jeg vet at det beste vil være å treffes tilfeldig. For henne også. Hvorfor vil jeg ikke ut med. Kan evt vurdere brev med jobb- logoen min. 

Ingen baktanker. Har egen familie og vil bare hjelpe. 

Nå gir jeg meg her.

 

Anonymkode: 45094...15a

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstod ikke dette. Hadde kontakt med henne for ca 1 måned siden  

 

Anonymkode: 45094...15a

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk 😊

Anonymkode: 45094...15a

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede sagt for mye. Jeg kan ikke kontakte henne pr tlf slik jeg ellers kunne ha gjort. Det er også søkt å sende brev. Det beste er om jeg treffer på henne.

Selvom jeg er eldre vet jeg svært godt hva stalking er. Kanskje det sier noe om mitt yrke. Jeg er fortsatt i full jobb. 

Jeg ønsker å hjelpe et menneske. Har ingen grunn til å "stalke" henne.  Jeg har min familie. Hun har barn å ta vare på.

En av dere har skjønt tegningen og er inne på noe med gode forslag og tips. Takk. Tar til meg dem.

Jeg klarer ikke se at det er noe ekkelt eller stalking ved å møte på et menneske tilfeldig. Men dere får ha deres meninger.

Vi er forøvrig en god del "eldre"  fyrer som er innom her av og til. Dvs 50 pluss. 

Jeg håper jeg får hjulpet henne. 

 

Anonymkode: 45094...15a

Alle ts innlegg hittil i tråden... Takk for oppskrift @Reputation

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det ER litt mistenksomt å planlegge å møte på noen alene, om man ikke har anledning til å kontakte vedkommendes åpent. 

Anonymkode: 72922...ba4

Feil. Du gjør det mistenkelig. Han kan ha sine grunner som er forståelige.

Anonymkode: c3d3d...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke som du tror. 

Ikke stalking. Hun er ikke sint på meg el noe men pga hennes situasjon er hun lite tilgjengelig. Og jeg tør ikke bare ringe på. Trenger å snakke med henne. "Snakke ut" ble feil å skrive. Vi har ikke noe usnakket. 

Anonymkode: 45094...15a

Hvorfor tør du ikke det? Hva frykter du?

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke hjelp fra din Far da ts?

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Feil. Du gjør det mistenkelig. Han kan ha sine grunner som er forståelige.

Anonymkode: c3d3d...011

Som han ikke kan opplyse om. Men han opplyser gjerne at HUN har barn, har hund og bor landlig til. 

Fin fyr. 

Anonymkode: 72922...ba4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du formulerer deg ikke som en gammel mann ts...

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at vi trekkes til denne tråden? Huff

Anonymkode: bdc7f...738

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som han ikke kan opplyse om. Men han opplyser gjerne at HUN har barn, har hund og bor landlig til. 

Fin fyr. 

Anonymkode: 72922...ba4

Hvorfor er det viktig for deg å vite grunnene hans?

Anonymkode: c3d3d...011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fakta: TS planlegger å møte på en dame når hun er alene på luftetur med hunden på kveldstid. Han planlegger så å få møter til å fremstå tilfeldig, selv om det er planlagt fra hans side. Han sier også han er forhindret fra å kontaktene henne via telefon, sms eller sosiale medier, og derfor må luske rundt for å oppnå kontakt. 

Anonymkode: 72922...ba4

Nei dette er ikke fakta. Fakta er at TS verken er gammel eller kristen med egen familie. Fakta er at han er en person som liker å opprette trolletråder på KG, det finnes flere slike, blant annet en som er på over 60 sider, i en annen slik tråd er han rik og hans store interesse er å diskuterer finans, osv, osv.

Anonymkode: f5ad9...d08

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei dette er ikke fakta. Fakta er at TS verken er gammel eller kristen med egen familie. Fakta er at han er en person som liker å opprette trolletråder på KG, det finnes flere slike, blant annet en som er på over 60 sider, i en annen slik tråd er han rik og hans store interesse er å diskuterer finans, osv, osv.

Anonymkode: f5ad9...d08

Han som ønsker å gi bort penger?

Anonymkode: bdc7f...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei dette er ikke fakta. Fakta er at TS verken er gammel eller kristen med egen familie. Fakta er at han er en person som liker å opprette trolletråder på KG, det finnes flere slike, blant annet en som er på over 60 sider, i en annen slik tråd er han rik og hans store interesse er å diskuterer finans, osv, osv.

Anonymkode: f5ad9...d08

Han som ønsker å gi bort penger i en tråd på forbruker?

Anonymkode: bdc7f...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...