Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Sibirstjerne skrev:

Gratulerer så mye! For en fantastisk nyhet!🥰

Takk❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5+0

jeg blir så glad for hver dag som går, men dagene går så sakte! Dette er første gang jeg har kommet så «langt» uten at det er noe tegn til at det er noe galt, en veldig deilig følelse, selv om jeg er livredd hele dagen. Går det noen minutter uten halsbrann eller ømme bryster blir jeg livredd. Håper jeg klarer å puste litt mer etter blodprøvesvar, og TUL... 

Iallefall, er konstant tørst og tørr i halsen. Drikker konstant, og føler jeg aldri får nok vann. Litt småkvalm, særlig første del av dagen, og veldig ømme brystvorter. Det værste er imidlertid at jeg sliter enormt med å sove. Sover kanskje max 3-4 timer sammenhengende. Våkner kl. 05 og får ikke sove mer. Og er selvsagt stuptrøtt resten av dagen pga det... 

Veksler veldig mellom å tenke at dette går galt denne gangen og, med å faktisk tro at denne gangen kan det gå. Og tenk om det faktisk gjør det❤ 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdagens (altså 4+6) blodprøve viste hcg på litt over 1000 (ca)😀 legen var veldig fornøyd med den verdien. Svaret på prøven fra i dag kommer nok ikke før i neste uke. TUL om 2,5 uke🙏 

I disse dager skal forhåpentligvis hjertet begynne å slå. Kjenner jeg får småpanikk av det, tenk om det ikke «får det til», og at det nå det går galt😕 så utrolig slitsomt å være så bekymret. 

Var rimelig kvalm på morgenen, og gått til innkjøp av salte kjeks og chips, ser ut til at det kan bli en del av et «survival kit» fremover😝

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin hcg-verdi 🙏🤩

Føler SÅNN med deg, det er så slitsomt å være bekymret. Jeg var kronisk bekymret i hele første trimester og er fortsatt ikke bekymringsfri (over at hjertet skal stoppe eller at fosteret plutselig aborteres). Tror det henger veldig sammen med en dårlig opplevelse ifbm første svangerskap. Håper at jeg klarer å nyte det snart... Jeg går tross alt i inn i 19.uke på søndag og tror det vil føles veldig kjipt senere hvis jeg ser tilbake på dette som svangerskapet som et særdeles bekymringsfullt svangerskap som jeg ikke nøt et sekund... Så, vit det - jeg føler med deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Så fin hcg-verdi 🙏🤩

Føler SÅNN med deg, det er så slitsomt å være bekymret. Jeg var kronisk bekymret i hele første trimester og er fortsatt ikke bekymringsfri (over at hjertet skal stoppe eller at fosteret plutselig aborteres). Tror det henger veldig sammen med en dårlig opplevelse ifbm første svangerskap. Håper at jeg klarer å nyte det snart... Jeg går tross alt i inn i 19.uke på søndag og tror det vil føles veldig kjipt senere hvis jeg ser tilbake på dette som svangerskapet som et særdeles bekymringsfullt svangerskap som jeg ikke nøt et sekund... Så, vit det - jeg føler med deg ❤️

Huff, kjedelig om man ikke klarer å nyte svangerskapet😕 tror egentlig jeg kommer til å roe meg en del ned etter å få se stigningen på blodprøve, samt TUL. Jeg er ikke særlig streddet fra naturens side, men IVF har «ødelagt»  meg der🙈 håper du nyter det så godt du kan snart❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Irisiri skrev:

Så fantastisk med fine verdier. Unner deg dette😍

 

3 timer siden, Neutral90 skrev:

Jippi for gode verdier 😍 

🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en lykke, hcg på fredag (5+1) var på 4668. 4+6 var den på litt over 1000. Det er iallfall en fantastisk økning😍

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bondekone skrev:

For en lykke, hcg på fredag (5+1) var på 4668. 4+6 var den på litt over 1000. Det er iallfall en fantastisk økning😍

Åååå så bra! 🥰 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6+0

som jeg har gledet meg til å skrive det! Lengre enn jeg har kommet før, og føles litt mer virkelig❤ er ikke så redd lengre som jeg var, har fått en mer ro over meg. Har en sammenheng med at symptomer øker i omfang, så det er ingen tvil om at noe skjer😆 har vært uggen i ei uke, men i går kom det skikkelig kvalme. Brekker meg om jeg gjør noe fysisk på morgenen. Fått dilla på knekkebrød og eplemos, og det roer ned kvalmen en del og, selv om jeg ikke får gjort særlig før lunsj. Men det er fullt overlevelig! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wohoo 🥳 Gratulerer med 6 uker ❤️🥰👼🏼 
Høres ikke så deilig ut med såpass mye kvalme, men likevel en trygghet i det ja 😊 

Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, bondekone skrev:

6+0

som jeg har gledet meg til å skrive det! Lengre enn jeg har kommet før, og føles litt mer virkelig❤ er ikke så redd lengre som jeg var, har fått en mer ro over meg. Har en sammenheng med at symptomer øker i omfang, så det er ingen tvil om at noe skjer😆 har vært uggen i ei uke, men i går kom det skikkelig kvalme. Brekker meg om jeg gjør noe fysisk på morgenen. Fått dilla på knekkebrød og eplemos, og det roer ned kvalmen en del og, selv om jeg ikke får gjort særlig før lunsj. Men det er fullt overlevelig! 

HURRAAA for lille Bonde Spira 🥳🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, vegasus skrev:

Wohoo 🥳 Gratulerer med 6 uker ❤️🥰👼🏼 
Høres ikke så deilig ut med såpass mye kvalme, men likevel en trygghet i det ja 😊 

Klem :klemmer:

Nei, men jeg tar heller kvalme er konstant frykt😆 iallefall så lenge det ikke er værre. Det går over etter noen timer, så må bare ta det med ro da😉 

2 minutter siden, Idapida567 skrev:

HURRAAA for lille Bonde Spira 🥳🥰

Bondespira❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, bondekone skrev:

Nei, men jeg tar heller kvalme er konstant frykt😆 iallefall så lenge det ikke er værre. Det går over etter noen timer, så må bare ta det med ro da😉 

Bondespira❤ 

Helt enig, heller kvalme enn frykt 😁 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 6+0 🙏 Er vel like greit med en god porsjon med symptomer enn lite eller ingenting, så føler man seg litt mer gravid også :) Jeg heier på spiren din 🥰❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Hurra for 6+0 🙏 Er vel like greit med en god porsjon med symptomer enn lite eller ingenting, så føler man seg litt mer gravid også :) Jeg heier på spiren din 🥰❤️

Ja, kjenner absolutt på det! Nå er jo erfaringen at det går over rundt lunsjtider, og da er det helt overlevelig og😉 takk for heiing❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...