Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, bondekone skrev:

Håper jeg og! Har fått mer typiske mensmurringer nå, så har vel lite tru😑 Hjelper ikke at jeg er blitt forkjølet, så har blitt tvunget til å være hjemme (jobber i omsorgsyrket) , så har vært en veldig lite produktiv periode....

Jeg "krangla" meg til det sist innsett, da jeg mente det var vært å prøve "noe" annet. Da foreslo de hcg støtte. Denne gangen var det de som foreslo det. Er fordi jeg har hatt flere innsett uten resultat, og da skal det hjelpe for å få kroppen til å tro den er gravid. Men det jeg har lest er det kun teoretisk, tror ikke det er særlig med studie som støtter det... Og om det faktisk ikke går denne gangen heller har det jo vært dårligere resultat de to gangene jeg har prøvd det, kontra de jeg ikke har hatt det...

Skjønner! Virker som at Porsgrunn er litt villig til å lytte til deg og prøve noe nytt/annet også heldigvis. Hvis det er intr mtp ventetid osv så koster det rundt 5500 for hysteroskopi i det private (medicus). 

Jeg er lærer så er husbundet også, kjempekjedelig og det gir jo såå god tid til å tenke 😣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, Neutral90 skrev:

Skjønner! Virker som at Porsgrunn er litt villig til å lytte til deg og prøve noe nytt/annet også heldigvis. Hvis det er intr mtp ventetid osv så koster det rundt 5500 for hysteroskopi i det private (medicus). 

Jeg er lærer så er husbundet også, kjempekjedelig og det gir jo såå god tid til å tenke 😣 

Tja, føler jeg har måtte krangle litt for å få noe igjennom... Og lite kontakt med leger, får kun korte beskjeder via spl. Har aldri kunne diskutert opplegget sammen med lege f.eks, kun måtte sende videre spm til dem. Men har fått beskjed om at vist dette ikke går, skal jeg få time til diskusjon sammen med lege! Hysteroskopi hadde jeg i januar, men regner med lapraskooi er ganske aktuelt. Regner dog med det er laaangt frem i tid for å få det nå... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg bare kjempelei og pessimistisk.

Satt HCG i går, og det er INGEN tegn til noe lengre. Skjønner ikke hvorfor det er symptomer i flust de første dagene, og så forsvinner de helt? Siden jeg ikke kjenner noe nå, kan det jo heller ikke bare være pga.medisin. Jeg føler nesten at de vær gang har festet seg, men stopper utviklingen før det er snakk om noe utslag på test. Føler meg smått overanylyserer her, men merker jeg kjenner kroppen min veldig godt, så kan ikke la være å ha de tankene.

Driver iallefall å tenker hva som skjer fremover. Håper ting roer seg kjapt, så jeg får mulighet til å få den planlagt samtalen med legen. Innebærer dette lapraskopi regner jeg med det er lang ventetid, så er ikke innstilt på å få lov til å få nytt forsøk før slutten av dette året. Føles helt sykt å skulle skrive det. Utover det, litt avhengig av hva legen sier (andre medisiner osv) og hvor optimistisk hun virker, tenker jeg det er aktuelt å sende inn mensprøve til Hellas. Går det ikke på de to siste eggene vi har, blir det mest sannsynlig utlandet for de to siste forsøk. Vil tippe DK er mest aktuelt, men må isåfall ta en runde å forhøre meg hos alle aktuelle. 

Jeg blir bare så frustrert over at dette ikke går. Finner ingenting galt, men noe må det jo være når 4 tilsynelatende perfekte embryer ikke vil utvikle seg😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at jeg applauderer tålmodigheten din 👏 jeg forstår så godt at du er frustrert, men du er så god til å tenke rett om dette. Veien til målet viser seg å være så lang, men det er liten vits å sette inn bare for å sette inn embryo... 

Kjempeleit om det ikke går veien nå ❤️ håper at legen fortsatt er tilgjengelig for telefonkonsultasjon, selv om de ikke tar imot pasienter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Neutral90 skrev:

Jeg må bare si at jeg applauderer tålmodigheten din 👏 jeg forstår så godt at du er frustrert, men du er så god til å tenke rett om dette. Veien til målet viser seg å være så lang, men det er liten vits å sette inn bare for å sette inn embryo... 

Kjempeleit om det ikke går veien nå ❤️ håper at legen fortsatt er tilgjengelig for telefonkonsultasjon, selv om de ikke tar imot pasienter. 

Føler det er lite tålmodighet å hente nå gitt, men man blir søren meg trent på den tålmodighetsdyden i dette gamet ass💪🙄 

Ja får vente til etter blodprøvene, så får jeg høre hvordan det ligger ann da. Er jo fort et par uker før jeg har svar på de, siden jeg må ta de på legekontoret istedefor sykehuset, så føles veeeldig lenge til enda.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, jeg hadde håpet sånn for deg denne runden... Skjønner godt frustrasjonen din når det ikke blir noen graviditet av tilsynelatende perfekte embryoer... Og at det fort kan ta laaaaang tid før det blir innsett igjen 😢 Verden er urettferdig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, jeg hadde håpet sånn for deg denne runden... Skjønner godt frustrasjonen din når det ikke blir noen graviditet av tilsynelatende perfekte embryoer... Og at det fort kan ta laaaaang tid før det blir innsett igjen 😢 Verden er urettferdig! 

❤ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har for at det går for deg denne runden🤞🏼 Fortstår veldig godt frustrasjonen rundt manglende symptomer😔 Men, slaget er ikke over enda💪🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pillowtalk skrev:

Krysser alt jeg har for at det går for deg denne runden🤞🏼 Fortstår veldig godt frustrasjonen rundt manglende symptomer😔 Men, slaget er ikke over enda💪🏼

Er helst siden jeg vet jeg har fått mye symptomer de gangene jeg har vært gravid, kan ikke skjønne hvorfor det ikke skulle være slik nå... veldig i tvil om jeg gidder å teste i morgen eller ei, er 14 dpo da... men takk for fingerkryssing😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde særdeles lite tro på vårt siste forsøk 😬 Da var jeg virkelig frøken negativ. Jeg krysser fingrene for deg 🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg hadde særdeles lite tro på vårt siste forsøk 😬 Da var jeg virkelig frøken negativ. Jeg krysser fingrene for deg 🤞🏻

Ja jeg husker det😬 men her er det fornuften og som sier det ikke er håp, mtp at alt er likt som det var sist... tenker jeg venter til lørdag med å ta en test, så har jeg det litt mer «svart på hvitt»(eller hvitt på hvitt da) før blodprøve!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, bondekone skrev:

Ja jeg husker det😬 men her er det fornuften og som sier det ikke er håp, mtp at alt er likt som det var sist... tenker jeg venter til lørdag med å ta en test, så har jeg det litt mer «svart på hvitt»(eller hvitt på hvitt da) før blodprøve!

Høres nok ikke så dumt ut å vente bittelitt med å ta en test... Håper som skrevet tidligere at du tar feil, men tror samtidig at du kjenner kroppen din utrolig godt 😕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Høres nok ikke så dumt ut å vente bittelitt med å ta en test... Håper som skrevet tidligere at du tar feil, men tror samtidig at du kjenner kroppen din utrolig godt 😕 

Jeg kjenner nok kroppen min rett er jeg redd ja, så er innstilt på laaaang ventetid og nytt forsøk🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode tanker fra meg ❤️ håper kroppen lurer deg, men forstår hvor fryktelig frustrerende alt dette er 😓 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Neutral90 skrev:

Gode tanker fra meg ❤️ håper kroppen lurer deg, men forstår hvor fryktelig frustrerende alt dette er 😓 

Takk❤ skikkelig frustrerende også faktisk, så dritt lei av dette😕😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal tro, snakk om å bli trill rundt av sin egen kropp! Tok disse testene i dag:

IMG_20200322_064758.thumb.jpg.4170c176b42dab55363f70d765cf10a8.jpg

utslag på digital tilsier over 200 i hcg😀

Til sammenligning er den nederste testen på bildet nedenfor på samme dag etter hcg sprøyte er satt:

IMG_20200322_064927.thumb.jpg.57c18b078abf3279c2b944f9b9452349.jpg

Så det kan kanskje bli positivt likevel dette! Merker fortsatt så og si ingenting, forutenom om at den ene nippelen gjorde vondt i går🙈 NÅ er jeg spent på blodprøve denne uka iallefall!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange ganger jeg har oppdatert og sjekket dagboka di nå, og SÅ fantastisk med gode nyheter! Heia heia spiren din!😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest dagboka di ei stund :) gratulerer så mye, dette fortjener du virkelig 😍 har skikkelig troa på at dette vil gå bra 🤞🏻😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Irisiri skrev:

Så mange ganger jeg har oppdatert og sjekket dagboka di nå, og SÅ fantastisk med gode nyheter! Heia heia spiren din!😍

Å så herlig❤ takk for det, måtte den holde seg fast❤

4 timer siden, Marisana skrev:

Har lest dagboka di ei stund :) gratulerer så mye, dette fortjener du virkelig 😍 har skikkelig troa på at dette vil gå bra 🤞🏻😊

Så koselig, og takk😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...