Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra hurra hurra 🤩🥳🥳🥳 Dagens beste nyhet!! Jeg er såååå glad på deres vegne 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pillowtalk skrev:

Så gode nyheter!! Gratulerer🌸🙌🏼 

Takk🙏

14 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Hurra hurra hurra 🤩🥳🥳🥳 Dagens beste nyhet!! Jeg er såååå glad på deres vegne 🥰 

Takk🙏❤ føles helt sprøtt, jeg var 99% sikker på at dette ikke gikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, bondekone skrev:

Takk🙏❤ føles helt sprøtt, jeg var 99% sikker på at dette ikke gikk..

Jeg var ca 99% sikker selv på at vårt siste forsøk ikke gikk også - men jeg er nå i 18. uke nå 🙊 Så da blir det novemberbarn på dere? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Jeg var ca 99% sikker selv på at vårt siste forsøk ikke gikk også - men jeg er nå i 18. uke nå 🙊 Så da blir det novemberbarn på dere? ❤️

Rart det der🙈😂 håper bare så inderlig blodprøven viser tilfredstillende stigning! Foreløpig ja, dvs 29 november, så blir veldig fort desember. Mannen var i utgangspunktet veldig stresset for barn sent på året, jeg kunne ikke brydd meg mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, bondekone skrev:

Rart det der🙈😂 håper bare så inderlig blodprøven viser tilfredstillende stigning! Foreløpig ja, dvs 29 november, så blir veldig fort desember. Mannen var i utgangspunktet veldig stresset for barn sent på året, jeg kunne ikke brydd meg mindre. 

Streken var jo veldig fin, så håper på GOD stigning ❤️🥰 Blir vel sånn når man prøver lenge nok, at når på året barnet kommer betyr fint lite. Jeg har aldri brydd meg om det, verken i starten eller senere. Kun i enkeltes univers at man kan kan lage barn på bestilling mtp hvilken måned det ferdig resultatet kommer 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Streken var jo veldig fin, så håper på GOD stigning ❤️🥰 Blir vel sånn når man prøver lenge nok, at når på året barnet kommer betyr fint lite. Jeg har aldri brydd meg om det, verken i starten eller senere. Kun i enkeltes univers at man kan kan lage barn på bestilling mtp hvilken måned det ferdig resultatet kommer 🙄

Ja håper virkelig det❤ sant det, har selv heller ikke brydd meg særlig, og så lenge som vi nå har prøvd er det virkelig ikke i tankene en gang😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, prøverpåny skrev:

Gratulerer så mye @bondekone!! Dagens godnyhet 😍🤩🥳 Og for noen fine tester, dette skal gå bra 😘🤞

Takk❤ håper virkelig det! Trøster meg med at jeg uansett aldri har hatt så høyt hcg nivå før, så for første gang er det faktisk lovende🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så utrolig mye!❤️Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast denne gangen. Syns det ser rimelig positivt ut med de testene iallefall😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, siljur skrev:

Gratulerer så utrolig mye!❤️Krysser fingrene for at spiren klamrer seg fast denne gangen. Syns det ser rimelig positivt ut med de testene iallefall😃

Takk❤ får virkelig håpe det denne gangen😉🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+4

vondt i nippelen fortsatte ganske kraftig i går, var faktisk så ikle at jeg måtte bytte BH🙈 gått litt i rykk og napp, men nipplene er generelt ømme. 

Er veldig trøtt, men kan ha sammenheng med første dag på jobb etter langhelg. Holdt på å sovne flere ganger på jobb, og var helt enormt lite produktiv etter kl 11🙃  ellers er det lite forskjell. Blodprøve i morgen og fredag, veldig spent på svarene fra det❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Kim91 skrev:

Gratulerer så mye 😄

 

41 minutter siden, vegasus skrev:

Gratulerer så mye 🥰

Takk❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...