Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, bondekone skrev:

Ja, jeg synes og det er mye som tyder på endometriose. Tenker det er greit med et forsøk til, så syns jeg heller de skal vurdere seriøst å se på mer ift endometriose. Har tenkt om dette i livmora mi har kunne gitt de samme smertene, men det mente legen i dag at ikke hadde sammenheng. 

Høres fornuftig ut :) håper det klaffer og du slipper mer utredning.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, lillemeg90 skrev:

Høres fornuftig ut :) håper det klaffer og du slipper mer utredning.. 

takk, ja det hadde virkelig vært helt nydelig ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at hysteroskopien omsider er gjennomført 🙏 Skjønner absolutt tankene dine, man vil jo helst bare finne en god grunn som kan være en forklaring på hvorfor det ikke har gått... Håper uansett at neste forsøk går veien ☘️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Bra at hysteroskopien omsider er gjennomført 🙏 Skjønner absolutt tankene dine, man vil jo helst bare finne en god grunn som kan være en forklaring på hvorfor det ikke har gått... Håper uansett at neste forsøk går veien ☘️

Ja, får virkelig håpe det ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper sånn for dere på neste forsøk 🤞❤ Godt at noe er gjort i hvert fall, selv om du skulle ønske du kunne finne mer. Det kan jo godt være at det de fjernet er nok til at det går nå 🙏🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Tussi2018 skrev:

Håper sånn for dere på neste forsøk 🤞❤ Godt at noe er gjort i hvert fall, selv om du skulle ønske du kunne finne mer. Det kan jo godt være at det de fjernet er nok til at det går nå 🙏🤗

Ja, får virkelig håpe det🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at det var dette som skulle til for at egget skal klare å feste seg skikkelig neste gamg😊👌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Krysser fingrene for at det var dette som skulle til for at egget skal klare å feste seg skikkelig neste gamg😊👌

Takk for fingerkryssing❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mens på lørdag igjen, rundt 5 dager før forventet, regner med det er hysteroskopien som klusset det litt til. Veldig rar mens forøvrig, startet liksom aldri. Litt diffuse menssmerter, veldig sparsom blødning. Men regner med mye ble skrapt ut og blødd ut etter hysteroskopien! 

Har fått beskjed om å vente på svar på vevsprøve uansett. Den tok 3-4 uker, så nå er spenningen knyttet mest til om jeg "rekker" neste mens om ca 25 dager. Forhåpentligvis har svaret kommet innen da (uten funn!) og vi er good to go med neste forsøk til det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
2 timer siden, Sjokoladepiken skrev:

Uff så kjedelig at mens kom. Har du fått noen svar?

Egentlig bare greit den kom raskt, ingenting som er kjedeligere enn disse ventesyklusene🙈 nei, forventer svare ila neste uke, og oppstart på mens som starter rundt uka etter det igjen😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
2 timer siden, Neutral90 skrev:

Hei, hvordan går det med deg? Håper du snart er igang igjen 👍

Hyggelig du tenker på meg😀 

Du her er det ikke mye som skjer. Fikk ikke svar før fredag om at prøven fra hysteroskopien var fin, så nå venter jeg svar fra porsgrunn om vi kan starte opp på mens som forventes til helga. Har fått beskjed om at jeg kan starte opp så snart prøven er tilbake, men er redd det likevel ikke er plass når det kommer til stykket🙄 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, bondekone skrev:

Hyggelig du tenker på meg😀 

Du her er det ikke mye som skjer. Fikk ikke svar før fredag om at prøven fra hysteroskopien var fin, så nå venter jeg svar fra porsgrunn om vi kan starte opp på mens som forventes til helga. Har fått beskjed om at jeg kan starte opp så snart prøven er tilbake, men er redd det likevel ikke er plass når det kommer til stykket🙄 

 

Så det de tok ut ble analysert og det så bare bra ut? Hva betyr det? :) De tror det har noe med at eggene ikke har festet seg, men at det ikke er noe farlig? 

Nei, det er typisk det da 🥴 jeg har vært kjempeherlig med rask oppstart to ganger nå, så sender litt flaks din vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neutral90 skrev:

Så det de tok ut ble analysert og det så bare bra ut? Hva betyr det? :) De tror det har noe med at eggene ikke har festet seg, men at det ikke er noe farlig? 

Nei, det er typisk det da 🥴 jeg har vært kjempeherlig med rask oppstart to ganger nå, så sender litt flaks din vei. 

Nei, det er kun for å analysere ift kreft☺ står i notatet fra sykehuset at det ikke forklarer infertilitet🙄 

Ja jeg syns virkelig jeg har vært uheldig ift ventetid. Først avbrutt pga ohss, så vente i 3,5 mnd pga sommer, så to raske innsett og nå er det 3 mnd siden forrige innsett... så håper virkelig det ikke blir mer venting🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, bondekone skrev:

Nei, det er kun for å analysere ift kreft☺ står i notatet fra sykehuset at det ikke forklarer infertilitet🙄 

Ja jeg syns virkelig jeg har vært uheldig ift ventetid. Først avbrutt pga ohss, så vente i 3,5 mnd pga sommer, så to raske innsett og nå er det 3 mnd siden forrige innsett... så håper virkelig det ikke blir mer venting🙄

Åå nå forstår jeg. Har full forståelse for utålmosigheten også! Det er ikke måte på hvor tålmodig vi må være. Håper de holder ord og du snart er ruger igjen. Har generelt et godt inntrykk av kapasiteten i Porsgrunn da, sånn sett fra utsiden og inn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, Neutral90 skrev:

Åå nå forstår jeg. Har full forståelse for utålmosigheten også! Det er ikke måte på hvor tålmodig vi må være. Håper de holder ord og du snart er ruger igjen. Har generelt et godt inntrykk av kapasiteten i Porsgrunn da, sånn sett fra utsiden og inn :)

Ja det pleier ikke å være så ille, jeg kom jo raskt inn når vi begynte. Er bare uflaks at ting har tatt så tid for meg. Så håper på ruging veldig snart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bekreftet at jeg kan starte opp på neste mens som er forventet til helgen! Blir samme som sist, med letrozol i forkant og lutinus og ovitrelle i etterkant, men skal denne gangen ha dobbel dose letrozol. Noen som har fått det samme, og til hvilken grunn? Slimhinner kanskje?

Endret av bondekone
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, bondekone skrev:

Da har jeg fått bekreftet at jeg kan starte opp på neste mens som er forventet til helgen! Blir samme som sist, med letrozol i forkant og lutinus og ovitrelle i etterkant, men skal denne gangen ha dobbel dose letrozol. Noen som har fått det samme, og til hvilken grunn? Slimhinner kanskje?

Åå så herlig 👏

Jepp, prøvde dobbel letrozol en syklus med begrunnelse at det skulle gi mer samsvar mellom slimhinnestr og eggløsningstidspunkt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Neutral90 skrev:

Åå så herlig 👏

Jepp, prøvde dobbel letrozol en syklus med begrunnelse at det skulle gi mer samsvar mellom slimhinnestr og eggløsningstidspunkt. 

Spennende. Slimhinna her blir aldri tykkere enn akkurat nødvendig, så det kan være lurt det. Håper bare ikke eggløsning kommer enda tidligere(kommer på cd 11 på enkel letrozol). 

Skal ha UL cd 10, og får bare følge med på eggløsningstester før det igjen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...