Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ååh?? Blir det ikke Ovitrelle likevel? 🤨 Uff, så kjedelig at du sitter igjen med følelsen at det er bortkastet og at du kanskje sitter med en ikke helt fullgod følelse allerede før forsøket har startet ☹️

Nei, ikke pr nå, men håper de ombestemmer seg😩 ja kjempekjedelig, føler absolutt det er som å kaste et egg... vet jo at det ikke er det, og at det kan være tilfeldig til nå, men hadde roet meg så mye mer om jeg kunne prøvd noe nytt. Kan ikke skjønne at støttemedisin som ovitrelle skal være så farlig å teste ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, bondekone skrev:

Nei, ikke pr nå, men håper de ombestemmer seg😩 ja kjempekjedelig, føler absolutt det er som å kaste et egg... vet jo at det ikke er det, og at det kan være tilfeldig til nå, men hadde roet meg så mye mer om jeg kunne prøvd noe nytt. Kan ikke skjønne at støttemedisin som ovitrelle skal være så farlig å teste ut...

Ååh! Håper de har en god grunn i såfall. Når det har skjedd det samme med to egg, så er det jo veldig kjedelig hvis det skjer en tredje gang... Enig, det hadde vel ikke «skadet» å teste ut noe nytt... Ovitrelle er jo ikke akkurat et kjempetiltak liksom, kun en liten endring 🤷‍♀️ Kan jo være tilfeldig at det har skjedd det samme med de to første eggene som du skriver men...

Håper at alle gode ting er tre i ditt tilfelle ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Patriotpaula skrev:

Ååh! Håper de har en god grunn i såfall. Når det har skjedd det samme med to egg, så er det jo veldig kjedelig hvis det skjer en tredje gang... Enig, det hadde vel ikke «skadet» å teste ut noe nytt... Ovitrelle er jo ikke akkurat et kjempetiltak liksom, kun en liten endring 🤷‍♀️ Kan jo være tilfeldig at det har skjedd det samme med de to første eggene som du skriver men...

Håper at alle gode ting er tre i ditt tilfelle ❤️

Takk❤ håper og det, regner med jeg får litt mer beskjed i morgen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hørte heldigvis på meg, og jeg får ta hcg støtte☺ veldig glad for det. Har også bestilt babyklister, uten at jeg forventer at den har den største effekten. 

Håper bare så indelig at jeg kan gå inn i jula som gravid❤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, bondekone skrev:

De hørte heldigvis på meg, og jeg får ta hcg støtte☺ veldig glad for det. Har også bestilt babyklister, uten at jeg forventer at den har den største effekten. 

Håper bare så indelig at jeg kan gå inn i jula som gravid❤

Ååh, så bra at de hørte på deg 🙏😊 Nå blir oppstart?  

Jeg håper for din del at du får ha en liten spire i magen i jula ❤️🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, så bra at de hørte på deg 🙏😊 Nå blir oppstart?  

Jeg håper for din del at du får ha en liten spire i magen i jula ❤️🥰 

Neste mens, venter på eggløsning i disse dager. Så innsett om ca en mnd tenker jeg☺ 

Ja, håper vi begge kan det❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, bondekone skrev:

Neste mens, venter på eggløsning i disse dager. Så innsett om ca en mnd tenker jeg☺ 

Ja, håper vi begge kan det❤

Blir spennende å følge deg på veien videre 😊🤞🏻 Da blir vi ganske likt da, igjen 🙊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Blir spennende å følge deg på veien videre 😊🤞🏻 Da blir vi ganske likt da, igjen 🙊 

Ja vi har jammen meg fulgt hverandre ganske likt i denne tiden!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at de hørte på deg 😊❤ Det blir spennende med neste runde og godt at du får gjort noe annerledes. Håper det gjør susen 😍🙏🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2019 den 20.12, Tussi2018 skrev:

Så godt at de hørte på deg 😊❤ Det blir spennende med neste runde og godt at du får gjort noe annerledes. Håper det gjør susen 😍🙏🤞

Takk❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eggløsning vært! Litt vanskelig å tyde nøyaktig nå, men jeg tipper lørdag, cd 16 tror jeg. Da var det bare å vente på mens og medisinoppstart👌

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med å bli delvis sykemeldt, antakelig til over innsett. Kjenner meg veldig utmattet, stresser mye med dette, og har fått en del fysiske reaksjoner på stress. Ikke noe gøy å bli sykemeldt, men føler meg veldig sikker på at det er det rette for nå. Så får jeg virkelig bare håpe det lykkes denne ganga, for slik reaksjon jeg har hatt nå, kan jeg ikke skjønne hvordan jeg skal orke nok et dårlig forsøk😕  det går helt greit altså, jeg er ikke helt nede, men jeg har ikke kapasitet til å fokusere på jobb, nå er det viktigere å fokusere på meg❤ 

Har og allerede begynt å spotte (dpo 6) så viser i det minste at det er korrekt med progesteronstøtte. Forventet mens til fredag, så nærmer seg oppstart på medisiner☺ 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du blir møtt med forståelse og at du får muligheten til å bruke tid på deg selv nå i stedet for å slite deg helt ut med/på jobb ❤️ Jeg har begynt å miste noen «goder» på jobb fordi jeg har vært sykemeldt en del i år, så nå tør jeg ikke å være borte fra jobb fremover i frykt for å miste enda flere «goder»... Så får jeg bare gå på jobb uansett hvordan formen er.

Hurra for snarlig oppstart, det går slag i slag når du først begynner med medisiner 🙏🤩

Endret av Patriotpaula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Så fint at du blir møtt med forståelse og at du får muligheten til å bruke tid på deg selv nå i stedet for å slite deg helt ut med/på jobb ❤️ Jeg har begynt å miste noen «goder» på jobb fordi jeg har vært sykemeldt en del i år, så nå tør jeg ikke å være borte fra jobb fremover i frykt for å miste enda flere «goder»... Så får jeg bare gå på jobb uansett hvordan formen er.

Hurra for snarlig oppstart, det går slag i slag når du først begynner med medisiner 🙏🤩

Ja det er veldig godt. Jeg har ikke hatt sjans til å gå på jobb flere dager, så heldigvis veldig riktig beslutning. Har aldri vært sykemeldt før IVF, og har vært forholdvis lite sykemeldt etter det og. Kjedelig du mister goder, er jo ikke slik det skal være😕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Går stadig bedre, rent psykisk iallefall☺ er på cd 11 i dag, fått masse eggløsnningsslim, men testene har vært negative til nå. Håper jeg ikke var for sen til å teste, Begynte å teste i går, cd 10... tempen i dag var noe høy, så begynner å bli litt redd for at jeg har vært for sen😕 overdrevent tidlig eggløsning i såfall, men man vet aldri... forhåpentligvis kun en enkelttemp... UL i morgen, så blir spennende da☺ 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...