Gå til innhold

Bondekona får endelig flere til gards!


bondekone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var ultralyd overstått, og alt så fint ut❤ ble satt frem nesten ei uke, så er nå 8+5! Målte det til 18 mm, med 164 bpm. Fikk tilbud om ny UL når jeg er ca 11+5❤ så mange kg av skuldrene mine nå. Tenker å fortelle nærmeste det i kveld, gleder meg! 

Ny termin blir da 23.11😀

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, bondekone skrev:

Da var ultralyd overstått, og alt så fint ut❤ ble satt frem nesten ei uke, så er nå 8+5! Målte det til 18 mm, med 164 bpm. Fikk tilbud om ny UL når jeg er ca 11+5❤ så mange kg av skuldrene mine nå. Tenker å fortelle nærmeste det i kveld, gleder meg! 

Ny termin blir da 23.11😀

Herlighet nå ble jeg skikkelig glad og litt våt i øyekroken 💕💕 Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bokdamen skrev:

Herlighet nå ble jeg skikkelig glad og litt våt i øyekroken 💕💕 Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte!

 

4 timer siden, vegasus skrev:

Så deilig lesing! 🥰 Gratulerer 😃

 

2 timer siden, Irisiri skrev:

Gratulerer, ble blank i øya av dette😍❤️

Takk dere❤ er helt rart å tenke på, endelig ser det ut til å gå❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10+0 ❤ 

 

Føles helt uvirkelig å ha kommet så langt, og jeg er så evig takknemlig🙏 kvalmen har blitt litt bedre de siste to dagene. I denne tiden skal morkaka overta jobben, og kan være derfor kvalmen er bedre? Trøttheten og ømme bryster er der fortsatt, samt ømhet rundt livmor. Har god tro❤ 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, bondekone skrev:

10+0 ❤ 

 

Føles helt uvirkelig å ha kommet så langt, og jeg er så evig takknemlig🙏 kvalmen har blitt litt bedre de siste to dagene. I denne tiden skal morkaka overta jobben, og kan være derfor kvalmen er bedre? Trøttheten og ømme bryster er der fortsatt, samt ømhet rundt livmor. Har god tro❤ 

Nå ble jeg glad 🥰 Deilig å se at det går bra! Dette fortjener du! ❤️ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, vegasus skrev:

Nå ble jeg glad 🥰 Deilig å se at det går bra! Dette fortjener du! ❤️ 

 

21 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hurra for 10+0 ❤️🥰 Fantastisk!! 

❤❤❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+0

 

Enda en uke overstått! Skuldrene senker seg for hver dag, og jeg klarer faktisk å nyte tilværelsen bor. Ultralyd til uka, og om alt er som det skal der, føler jeg alt er på «vår side». Fikk lyst å skrive en form for «gravidoppdatering»😀

❤Trimester: 1 trimester

❤ Neste kontroll: ny UL i neste uke.

❤ Kjønn: Det er for tidlig å si enda, men jeg har en skikkelig følelse på gutt.

❤ Navn: har forslag til jente, ingen til gutt.

❤ Utålmodig: absolutt ikke

Innkjøp: har sydd og strikket en del i forkant av dette. Ikke hatt ork til noe den siste tiden🙈 har ellers fått tilbud om en del ting fra venner og kjente, men kun «mindre» ting som babygym osv. Selve innkjøpene er nok ei stund til vi tar skikkelig. Har mange tanker omkring vogn da... 

❤ Søvn: bedre enn det var. Våkner et par ganger ila natta, og stort sett tidlig våken. Alltid trøtt på kvelden, og sover stort sett en time da.

Strekkmerker: nei

Hevelser og vann i kroppen: nei

Har magen begynt å vise? litt i tvil om det er oppblåsthet eller ikke. Er mest på kvelden, men definitivt en del på morgenen og, ikke kjangs å holde inne. Men helt mykt da🙈 

❤ Vektøkning: Gått ned 1 kg. 

❤ Aktivitet: nei

❤ Sulten: ganske normal sultfølelse. Litt rykk og napp, har noen dager med skikkelig ulvehunger.

Mat craving? Saftis og alt som er friskt.

❤ Noe som gjør deg kvalm eller dårlig? Orker overhodet ikke tanken på kjøtt. Generelt er middag lite apetittvekkende. 

❤ Hodet ned: Nei

❤ Tungt: Nei

❤ Plager: trøtt, og enda litt småuggen på morgenen. Helt overlevelig. 

❤ Humør: merker ikke veldig store endringer. Litt fortere lettrørt kanskje?

❤ Beste øyeblikk denne uken: alltid godt å komme til en ny uke.

Savner du noe? trene skikkelig med hestene

Sykehusbagen: nei

❤ Høygravid: Nei

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såååå koselig å lese en sånn oppdatering 🥰 Det synes jeg virkelig du bør fortsette med ❤️ Gleder meg til å følge deg og lille på veien videre 🤩❤️🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Såååå koselig å lese en sånn oppdatering 🥰 Det synes jeg virkelig du bør fortsette med ❤️ Gleder meg til å følge deg og lille på veien videre 🤩❤️🥰

🙏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+5

ny UL i dag, og alt så fint ut❤ er så glad ❤ gyn mente han så en antydning til at det blir jente til og med!👶

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra alt ser bra ut ❤️🥰 Håper gyn også sa at du bør ta den antydningen med en stor klype salt? 🙊 Ser ikke jenter og gutter fortsatt ganske like ut i uke 11? 🙊 Ei venninne var på UL i uke 11, fikk vite at det var jente, men ordinær ul viste meget tydelig at det var en gutt 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Patriotpaula skrev:

Så bra alt ser bra ut ❤️🥰 Håper gyn også sa at du bør ta den antydningen med en stor klype salt? 🙊 Ser ikke jenter og gutter fortsatt ganske like ut i uke 11? 🙊 Ei venninne var på UL i uke 11, fikk vite at det var jente, men ordinær ul viste meget tydelig at det var en gutt 🙊

Han sa han ikke kunne være sikker, men at det la det på rundt 90% sannsynlighet. Sa det var veldig likt, men var vist ift vinkelen som hentydet på jente. Men jeg avventer selvsagt uansett til OUL😉 bare glad alt ser fint ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig koselig å høre at alt får bra 😍 Dette har du virkelig fortjent! Jeg fikk også beskjed om jente i uke 11+ noen dager. Det stemte det. Det med vinkelen er en god metode. Google nub theory hvis du vil lese mer om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Pupsilure skrev:

Så utrolig koselig å høre at alt får bra 😍 Dette har du virkelig fortjent! Jeg fikk også beskjed om jente i uke 11+ noen dager. Det stemte det. Det med vinkelen er en god metode. Google nub theory hvis du vil lese mer om det. :)

Takk for det😍 gøy å høre, jeg har fortsatt følelse på gutt, men vi får se😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...