Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Butternut skrev:

Jeg har enda ikke lukket siden på innlegget som hun skrev den 7 feb (som ble slettet) :ph34r: 

Hvilket innlegg? det om at Hans hadde vært utro og at hun ikke skulle røre ham med ildtang? og at Hans ville holde forholdet hemmelig? og at han har kalt henne hore osv??  Det høres ikke ut som et blogginnlegg fra villapaprika, men som en diskusjonstråd på KG :fnise:  så det må være sjekanen damene her inne driver med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta bilde. Irriterer meg, selv om jeg ikke egentlig interesserer meg for denne bloggeren, at bløffing skal skaffe sympati og KG skal få skylda igjen. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Varma skrev:

Hvilket innlegg? det om at Hans hadde vært utro og at hun ikke skulle røre ham med ildtang? og at Hans ville holde forholdet hemmelig? og at han har kalt henne hore osv??  Det høres ikke ut som et blogginnlegg fra villapaprika, men som en diskusjonstråd på KG :fnise:  så det må være sjekanen damene her inne driver med!

En såpass "stor" blogger og så mye usannheter og tåkelegging. Tåkedronning må hun gjerne være, men de som leste det innlegget vet hvem som skrev hva. Hun påsto ganske saftige ting om denne personen hun har hatt et forhold til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff jeg aner ikke hvordan man legger det over hit. Pluss det er på en Mac. Får ta det på privaten hvis dere vil ha kopi eller noe:P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Francis skrev:

Kun innlegget? Det hun skrev i kommentarfeltet var jo verst.

Innlegg og hele kommentarfeltet. Voldsomme greier.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom og leste på IG. Ser de hetser folk her inne, samtidig som de er sjokkert over KG. Lurer på hva de tenker om blogginnlegget til Camilla Øvestad i helga, der hun hengte ut faren til barnet, jfr. http://0o2471.net/63948 (skjermbilde, tok tidlig på dagen så her er ikke alt)?  

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
7 minutter siden, Asti skrev:

Var innom og leste på IG. Ser de hetser folk her inne, samtidig som de er sjokkert over KG. Lurer på hva de tenker om blogginnlegget til Camilla Øvestad i helga, der hun hengte ut faren til barnet, jfr. http://0o2471.net/63948 (skjermbilde)?  

Jepp, det var det jeg leste og jeg ble faktisk overrasket. Men toppen av kransekaka kom da hun senere slettet alt og skrev om det på IG slik at det så ut som om hun ble hetset av kommentarene. Snakk om å kaste stein i glasshus! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men mye det hun ramser opp på IG har jo ikke vært tema på KG i det hele tatt. Ingen her som har anklaget henne for å ikke behandle barna sine godt, ingen som sier hun driver med noe kriminelt. Hun utleverer seg jo på nett og skriver ting som tydligvis er meingen at vi skal lese mellom linjene og da begynner jo folk å lure. Og det at hun skriver negative ting om andre folk og så klikker hun får at folk er noe kritisk på den måten hun både uttaler seg om andre og ikke ser at hun faktisk selv gjør det hun beskylder KG for å gjøre. Det er mye vi ikke har noe med, men hvorfor da skrive om det? Det er jo lov å diskutere en blogg, og da må hun legge opp til hva hun vil dele, og holde resten privat for å unngå diskusjon og spørsmål. Jeg tror og det er det hun vil få beskjed om når hun anmelder, i tillegg få en lekson om sunt nettvett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tilsammen 79 kommentarer på den siden jeg har oppe, men de som Asti har er de "viktigste". De siste er stort sett støttekommentarer til Camilla + hun skriver noe om 100 timer hos psykolog.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Asti skrev:

Var innom og leste på IG. Ser de hetser folk her inne, samtidig som de er sjokkert over KG. Lurer på hva de tenker om blogginnlegget til Camilla Øvestad i helga, der hun hengte ut faren til barnet, jfr. http://0o2471.net/63948 (skjermbilde)?  

Folk flest er ikke opptatt av fakta, men av følelser og synsing. hva med å faktisk legge en link på insta til kvinneguiden? Så kan de lese seg opp på hva man faktisk diskuterer her inne og at det er ikke eventyr og oppspinn vi diskuterer her inne. Det som diskuteres her inne er det det villapaprika bloggen som faktisk har informert oss om. Gjennom både blogginnlegg og gjennom kommentarfeltet. Det jeg undrer meg på er hva arbeidsgiver blogg.no mener om dette sirkuset? og hvordan hun kan skrive at hun driver Norges største interiør blogg når det er lite interiør men mest personlig drama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Butternut skrev:

Innlegg og hele kommentarfeltet. Voldsomme greier.. 

Send det gjerne til meg på pm, jeg vil gjerne lese alt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...