Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

36 minutter siden, ragna-råkk skrev:

Hans Kristian er tyst. Har ikke vært innlegg på 22 uker på insta. 

Det går helt fint, fort gjort med denne siteringsbuggen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høh? Valgte å fjerne seg fordi hun bare hadde strødd salt i såret om hun svarte? Dette blir litt for dumt. Hun svarte jo i vilden sky med rasende kommentarer om sviket hans hadde utsatt henne for! Og nå får hun kommentarer om at hun ikke må bry seg med mobberne i kommentarfeltet. Det var da ingen lesere som mobbet, bare Camilla selv som freste. Schizofreni?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fjernet vel for hun så det var litt aggressivt, og at det ikke førte noe godt med seg. Mange har en tendens til å skrive/si ting de kan angre på i ettertid i et intenst øyeblikk, og det synes jeg faktisk er helt legit :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
1 time siden, marizz skrev:

Hun fjernet vel for hun så det var litt aggressivt, og at det ikke førte noe godt med seg. Mange har en tendens til å skrive/si ting de kan angre på i ettertid i et intenst øyeblikk, og det synes jeg faktisk er helt legit :) 

Helt greit, men hun burde kanskje klare å besinne seg før hun publiserer nesten 90 kommentarer, og hun trenger ikke å i etterkant presentere det som om det var hun som ble hetset. 

Hadde hun bare eid dette og kuttet ut ansvarsfraskrivelsen så hadde hun virket langt mer sympatisk på folk, tror jeg.

Endret av TallulahBGood
Endret antall publiserte kommentarer fra 60 til det korrekte antallet, 90.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.2.2016 at 16.32, Shoppingqueen skrev:

Jeg tolket det som om hun fjernet det fordi hun innså at det var dumt å legge ut alt. Hun var sint og såret og tenkte ikke lenger. Det må være lov uten at folk skal angripe henne for det. 

Hun har det jo helt tydelig ikke bra og da ser jeg virkelig ikke hensikten med å lange ut mot alle ting hun har sagt som ikke stemmer.

Hun har vel hatt et bilde i hodet som hun ønsker det skal være og når det har blitt knust har hun lagt ut forskjellig, og angret etterpå og prøvd å dekke over det. Det er helt normalt. Og ja jeg vet hun blogger om det og det er lov å diskutere, men enkelte her virker (beklager) men litt sykelig opptatt av henne og det å ta henne for noe.. 

Beklager siteringstull.. Greide ikke ordne det. Ikke meningen å sitere noen. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo utrolig trist at alt rundt dette barnets opprinnelse kommer til å ligge på nett for alltid. Jeg blir forundret over hvor mye skittentøyvask det går ann å ta offentlig. Dette er ting jeg kun ville fortalt mine nærmeste venner, mens Camilla velger å oute det for hele Norge. Hun velger selv å eksponere seg, og må ta følgene av det. Klarer ikke helt å føle sympati for henne. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas

Det var over 80 kommentarer når jeg leste bloggen i formiddag og nå er alt slettet. Hun er diffus om det på insta så hylekoret tror hun har blitt hetset. Det var kun en som skrev negative ting, og det var henne. Om barnefaren. Det plager meg veldig akkurat nå. At hun nok en gang ordner seg sympati for noe hun selv har stått for. 

Der forsvinner min sympati i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke bare begraver hun sin egen troverdighet, det virker jo som om hun tror ingen har fått det med seg, heller. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om hun slettet alle kommentarene, så fins de fortsatt for den som leter/noen i tråden har skjermdump.

Det er akkurat som om det er et slags generasjonsskille på dette med å ta ut alt på sosiale medier: Barn, unge og tenåringer  (de som er født i løpet av internett-tidsalderen) ser ut til å holde seg for gode til å ta oppvasken offentlig, mens de som er nærmere 30 og oppover ikke helt skjønner at alt som er skrevet i den store interwebben blir stående for evig - og det blir verre jo eldre vedkommende er.
Min teori, altså - ikke nødvendigvis korrekt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TallulahBGood skrev:

Helt greit, men hun burde kanskje klare å besinne seg før hun publiserer nesten 90 kommentarer, og hun trenger ikke å i etterkant presentere det som om det var hun som ble hetset. 

Hadde hun bare eid dette og kuttet ut ansvarsfraskrivelsen så hadde hun virket langt mer sympatisk på folk, tror jeg.

Så hun gjorde det på instagram, men hadde helt klart vært på sin plass å si det på bloggen og. Om ikke annet i kommentarfeltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jeg blir beskyldt på bloggen til Camilla for å være i full gang med å spre eder og galle idag sammen med Joppe. Artig siden jeg ikke har skrevet noe siden igår FØR Hans fikk gjennomgå på bloggen (noe jeg ikke fikk sett siden hun hadde slettet alt) er det nå jeg skal si at jeg blir utsatt for hets og sjikane. Sier bare GRATULERER :a034: 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Ser jeg blir beskyldt på bloggen til Camilla for å være i full gang med å spre eder og galle idag sammen med Joppe. Artig siden jeg ikke har skrevet noe siden igår FØR Hans fikk gjennomgå på bloggen (noe jeg ikke fikk sett siden hun hadde slettet alt) er det nå jeg skal si at jeg blir utsatt for hets og sjikane. Sier bare GRATULERER :a034: 

Hmm....har vel ikke vært så veldig aktiv jeg heller. Har noen få innlegg i hele dag...og de har ikke vært ufine på noen måte.

Men, for all del...det er noe som heter "Å ta en for laget". Vet ikke om det er det vi gjør eller?? ;)

 

Endret av Joppe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Joppe skrev:

Hmm....har vel ikke vært så veldig aktiv jeg heller. Har noen få innlegg i hele dag...og de har vært ufine på noen måte.

Men, for all del...det er noe som heter "Å ta en for laget". Vet ikke om det er det vi gjør eller?? ;)

 

Tar gjerne en for laget jeg :troest: men må jo være noen som følger med så mye at de ser ser syner. står for det jeg skriver, værre å stå for det man ikke har skrevet :P"SJIKANERING"

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Tar gjerne en for laget jeg :troest: men må jo være noen som følger med så mye at de ser ser syner. står for det jeg skriver, værre å stå for det man ikke har skrevet :P"SJIKANERING"

Samme her - står for alt jeg skriver. Talte mine innlegg i dag og kom til 3 (før disse nå), men eder å galle var ikke å se. :fnise:

Jepp, det er ren sjikane :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jaana77

Syns det er morsomt at hun klarer å provosere dere noe så til de grader. Og jeg blir mektig imponert over alt dere VET om Camilla. Spesielt når dere syns det meste i bloggen hennes suger. :-)  Misunnelsen lenge leve. Den får definitivt fram det verste i mennesker. Det er sikkert og visst. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
4 timer siden, Jaana77 skrev:

Syns det er morsomt at hun klarer å provosere dere noe så til de grader. Og jeg blir mektig imponert over alt dere VET om Camilla. Spesielt når dere syns det meste i bloggen hennes suger. :-)  Misunnelsen lenge leve. Den får definitivt fram det verste i mennesker. Det er sikkert og visst. :-)

Fint om du kan utdype, gjerne med eksempler, der det fremkommer at kritikk er det samme som misunnelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det å være misunnelig på? Camilla er sikkert fin og grei, men hun utpeker seg vel ikke akkurat som noe stort misinnelsesobjekt. Butikken gikk konkurs. Den nye butikken har en så ustabil ramme, at den kan umulig overleve i lengden, bloggen er midt på treet populær, livet er som de fleste andres, det går opp og ned. Det er i grunn ganske vanlig, bare innpakket i 40 sofaputer og 14 nye påfunn i uka. Kan ikke si misunnelsesfaktoren er all verdens.

Hun er nok mer provoserende enn misunnelsesverdig.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mistenker at har skjedd er at Camilla har sagt så mange ganger at folk er misunnelige på henne, at folk faktisk har begynt å tro på det. Akkurat som at hun blir mobbet og hetset. Skriver man om det et par ganger i uken, så får folk virkelig inntrykk av at det er sanr. Tilhengerskaren er kanskje ikke så inne i kunstene "tenke sjæl" og "kildekritikk". 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ikke vært medlem på KG før, men ofte vært innom som skuelystne "gjest". Denne tråden har jeg fulgt med så lenge jeg husker omtrent. Jeg har aldri kommentert før fordi jeg har klart å holde meg, men nå går det ikke lenger. Dette blir bare for dumt! Det er helt tragisk å bli så provosert at man oppretter bruker kún for å kommentere her.. Uansett. I ly av den siste tids hendelser på VP-bloggen og "nyankomne" brukere her, måtte jeg altså ty til dette skrittet. 

Jeg har lest bloggen lenge. Jeg liker interiørstilen hennes og oppussingen hun har gjort, om man ser bort i fra alt slurvet og hastverket da. Det begynte med små ting. Selvmotsigelser og andre rariteter. Nå blir jeg så provosert og irritert over gjentatt uthenging av familiemedlemmer, barn, samboere, kollegaer osv. Det aller værste er hylekoret i bakgrunnen som forguder dama. Hva i all verden? Jeg skal ikke påberope meg en oppsiktsvekkende høy IQ, men det tok ikke meg spesielt lang tid å lukte lunta. Hele bloggen er 30% interiør og 70% prosent drama og sutring. Så mye selvmotsigelser at hun må lyve minst 50% hele tiden. Er det så rart at noen reagerer på dette da? All den hetsen som brukerne av KG får på bloggen, men hvor er alt det slemme og negative som blir skrevet om Camilla her? Har som sagt lest her lenge og ingenting av det som blir skrevet er så ille som det de skriver om på bloggen. 

Jeg mener at intelligente mennesker er naturlig kritiske. Å ta alt det hun sier for god fisk, sier sitt om de det gjelder. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...