Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fankern. Kom akkurat for seint til å lese kommentarfeltet. Kan noen gi en rask recap om hva som stod der? 

Nyskjerrig 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Blå politibil skrev:

Fankern. Kom akkurat for seint til å lese kommentarfeltet. Kan noen gi en rask recap om hva som stod der? 

Nyskjerrig 

Jeg fikk tatt screenshot av noe før det ble slettet.

http://imgur.com/a/qvA0q

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Blå politibil skrev:

Fankern. Kom akkurat for seint til å lese kommentarfeltet. Kan noen gi en rask recap om hva som stod der? 

Nyskjerrig 

Hun skrev at Hans heller ville være ungkar enn å ha familie. Og at han bodde hjemme hos mora i uka og var storkar i helgene ute på byen. At det stadig var nye damer og at han rullet rundt i høyet med ei ny dame i natt.

Hun skrev også at han var ustabil, en dag lovte han henne gull og grønne skoger og elsket henne og ville være der for henne. Neste dag kalte han henne hore.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dollyådi
1 minutt siden, Blå politibil skrev:

Fankern. Kom akkurat for seint til å lese kommentarfeltet. Kan noen gi en rask recap om hva som stod der? 

Nyskjerrig 

Kortversjonen er vel at hun innrømmer at Hans har vært utro mange ganger, drikker masse og snakker om henne "bak hennes rygg". I går ble han tatt på fersken med ei ny dame, C mente at han lå med henne akkurat nå mens hun skrev kommentaren, hun skal aldri mer snakke med han, kun om det er absolutt nødvendig, hun vil ikke ta I han med en ildtang engang. Familien hans følger bloggen (vet ikke helt hva hun ville frem til med det) Det var 88 kommentarer på det meste, men mange gikk I det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Christiane_W skrev:

Jeg fikk tatt screenshot av noe før det ble slettet.

http://imgur.com/a/qvA0q

Høres ikke helt greit ut det der. Men nå har vi kun hørt en side av saken. Hans har jo ingen mulighet for å forsvare seg eller si sin side av saken. Med den historien Camilla har med å fortelle diverse usannheter velger jeg faktisk å ta det hele med en stor klype salt. 

Jeg forsvarer ikke Hans på noe sett og vis, men jeg velger å rett og slett se bort fra det hele. Med den forhistorien Camilla har med å fortelle usannheter og "vridd" fremstilling av diverse. Bla forholdene omkring konkursen, det at hun levde i fattigdom, det frem og tilbake forholdet med Hans etc. Jeg er skeptisk til det hele... 

Jeg tror ikke Hans er uskyldig, men Camilla har ropt ulv en gang for mye til at jeg tror på hennes versjon av virkeligheten...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst? Har hun sletta kommentarene? Fikk lest de ista, ganske drøye greier, hun var nok ganske så sinna igår, og angra seg litt da ting roa seg! Men det er vel ganske mange som fikk med seg "moroa"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Susa skrev:

Seriøst? Har hun sletta kommentarene? Fikk lest de ista, ganske drøye greier, hun var nok ganske så sinna igår, og angra seg litt da ting roa seg! Men det er vel ganske mange som fikk med seg "moroa"

 

15 minutter siden, Susa skrev:

Seriøst? Har hun sletta kommentarene? Fikk lest de ista, ganske drøye greier, hun var nok ganske så sinna igår, og angra seg litt da ting roa seg! Men det er vel ganske mange som fikk med seg "moroa"

Lurer litt på hva som er så morro med det? Jenta har det jo ikke greit, å måten han der Hans behandler henne på er i allefall ikke greit. Skjønner faktisk godt at hun forteller "hele værden" hvordan han er, tror enhver ville gjort det i en situasjon der kjæresten er utro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bloggheksa skrev:

 

Lurer litt på hva som er så morro med det? Jenta har det jo ikke greit, å måten han der Hans behandler henne på er i allefall ikke greit. Skjønner faktisk godt at hun forteller "hele værden" hvordan han er, tror enhver ville gjort det i en situasjon der kjæresten er utro.

Tviler ikke på at hun har det kjipt og vanskelig nå, men hun har vært med på det selv. Hvis dette har holdt på så lenge, kunne hun sagt stopp for lenge siden. Vet det er enkelt å si, men å hoppe til køys med eksen, som i tillegg er så stygg med henne - det gir ingen mening.

"Problemet" er også når hun beskylder leserne sine for mobbing, så går hun hen å gjør akkurat det samme mot Hans, men da er det helt greit. Nei, det er det faktisk ikke!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Joppe skrev:

Tviler ikke på at hun har det kjipt og vanskelig nå, men hun har vært med på det selv. Hvis dette har holdt på så lenge, kunne hun sagt stopp for lenge siden. Vet det er enkelt å si, men å hoppe til køys med eksen, som i tillegg er så stygg med henne - det gir ingen mening.

"Problemet" er også når hun beskylder leserne sine for mobbing, så går hun hen å gjør akkurat det samme mot Hans, men da er det helt greit. Nei, det er det faktisk ikke!

Helt enig!  Jeg skulle akkurat til å skrive et innlegg om dobbeltmoralen hennes.  Så fort noen er "frekke" nok til å stille kritiske spørsmål eller kommer med konstruktiv kritikk hyler Camilla (og blodfansen) om at det er mobbing og hets, men hun synes det er helt greit å henge ut Hans i kommentarfeltet på bloggen.  

En sak har forøvrig (minst) to sider og vi har kun hørt Camillas versjon. Det kan godt være at Hans har en litt annen historie å fortelle enn Camilla.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface

Ja, alle kan vel sympatisere med noen som har blitt sviktet slik hun mener hun har blitt. Men dette er altså Camilla det dreier seg om, og dette er kun hennes fremstilling av situasjonen. Helt siden bruddet i sommer har hun beskrevet Hans slik, så hun visste jo hvordan han var. Likevel ble hun gravid med ham.

At hun legger ut om ham på denne måten uten at han kan forsvare seg er virkelig ikke greit i min bok. Hun selv tåler jo ikke å bli sitert engang uten å true med anmeldelse, men Hans "slakter" hun gjerne så hele Norge ser det! For nå vil hun ha sympati igjen, nå som hun ikke kan presentere glansbildet sitt, og da er det Hans som er syndebukken. Og de venter barn sammen! Hun virker veldig korttenkt, selvsentrert og egoistisk, og burde klare å holde seg for god til slik uthenging selv om hun er sinna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Bloggheksa skrev:

 

Lurer litt på hva som er så morro med det? Jenta har det jo ikke greit, å måten han der Hans behandler henne på er i allefall ikke greit. Skjønner faktisk godt at hun forteller "hele værden" hvordan han er, tror enhver ville gjort det i en situasjon der kjæresten er utro.

Du så kanskje ikke anførselstegnene?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, Bloggheksa skrev:

 

Lurer litt på hva som er så morro med det? Jenta har det jo ikke greit, å måten han der Hans behandler henne på er i allefall ikke greit. Skjønner faktisk godt at hun forteller "hele værden" hvordan han er, tror enhver ville gjort det i en situasjon der kjæresten er utro.

Nei de aller fleste ville nok ikke skrevet om det i en åpen blogg! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
5 timer siden, Blå politibil skrev:

Høres ikke helt greit ut det der. Men nå har vi kun hørt en side av saken. Hans har jo ingen mulighet for å forsvare seg eller si sin side av saken. Med den historien Camilla har med å fortelle diverse usannheter velger jeg faktisk å ta det hele med en stor klype salt. 

Jeg forsvarer ikke Hans på noe sett og vis, men jeg velger å rett og slett se bort fra det hele. Med den forhistorien Camilla har med å fortelle usannheter og "vridd" fremstilling av diverse. Bla forholdene omkring konkursen, det at hun levde i fattigdom, det frem og tilbake forholdet med Hans etc. Jeg er skeptisk til det hele... 

Jeg tror ikke Hans er uskyldig, men Camilla har ropt ulv en gang for mye til at jeg tror på hennes versjon av virkeligheten...

Jeg ser at mange har skrevet det samme jeg hadde tenkt, og jeg kan bare si meg enig. Det eneste vi vet er at Camilla nå vil at leserne hennes skal tro at Hans plutselig har sviktet henne, men for to dager siden var historien en helt annen. Som en følge av det så aner ikke leserne om vi burde tro at dette stemmer eller om det var det forrige hun skrev som stemmer. Ulv, Ulv. Dette blir effekten når man forandrer narrativen totalt gjentatte ganger; ingen vet hva sannheten egentlig er. 

I "Avgrunnen"-innlegget hun skrev betegnet hun privatlivet sitt som turbulent. Hun visste m.a.o. hvordan samlivet med Hans ville bli, men de valgte mer eller mindre bevisst dette utfallet likevel. Jeg blir ikke akkurat imponert over noen av dem, og sympati har jeg egentlig bare for de uskyldige partene i denne suppa. De har ikke bedt om noe av dette, og har voksne i livet sitt som tar elendige valg.

Endret av TallulahBGood
omskriving, skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, Birdo skrev:

Kan noen få fiksa sitatfunksjonen på dette forumet snart? Sorry, Birdo. 

Hans Kristian er tyst. Har ikke vært innlegg på 22 uker på insta. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface
1 minutt siden, ragna-råkk skrev:

Hans Kristian er tyst. Har ikke vært innlegg på 22 uker på insta. 

Akkurat. Sikkert ikke dumt. :ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pizzaface skrev:

Akkurat. Sikkert ikke dumt. :ohmy:

Nei, det er nok absolutt ikke dumt. Det ligger imidlertid masse glansbilder av de to som et par fra tiden de var sammen, og også ett med en tekst om hvor vakker og god hun er... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Hun kommenterte slettingen av hele kommentarfeltet i et innlegg på instagram tidligere i dag. Men måten hun fremstilte det på var at hun slettet det fordi hun syntes det ble veldig mye og heftig. Hun ble såklart sint, men valgte å fjerne seg fra dette fordi hun bare ville ha smurt salt i såret om hun hadde kommentert i kampens hete. 

(http://ink361.com/app/users/ig-236565168/villapaprikablogg/photos/ig-1179672469745870628_236565168)

Så kommenterer folk at de synes enkelte burde holde munn, at leserne ikke burde komme med negative ting, etc., slik kommentarene pleier å lyde.

Heldigvis er det en eller to som også kommenterer det som faktisk skjedde i kommentarfeltet, nemlig at Camilla var den som var sint på Hans og la ut om Hans' store svik!

Hun gjør det veldig vanskelig å ha sympati med henne når hun skal vri alt til at hun er offeret som blir hetset og plaget til enhver tid. Ingen ville ha visst noe som helst om dette om det ikke var for at HUN valgte å legge ut om det. Hun vil at folk skal lese det hun skriver, og så  blir hun forbanna fordi vi leser det, virker det som.

Jeg venter bare på en ny tirade om hvordan hennes "haters" sikkert nyter hennes ulykke og sitter og skoggerler over hvor vanskelig det sikkert blir for henne fremover. Nei,- dette kommer som en følge av valg hun selv har tatt som et voksent menneske, og hun har selv gjentatte ganger valgt å legge hele skittentøyvasken ut for allmenn beskuelse. 

Og nå glor folk, og bloggen er plutselig langt oppe på lista igjen. Men jeg tviler på at noen gnir seg i hendene og godter seg over utviklingen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...