Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, TallulahBGood skrev:

@Titan,

Vi har alle våre private utfordringer, men forskjellen er at de færreste legger ut om dette i det offentlige rom. Velger man å gjøre det så må man forvente at folk vil ha en mening om det i et samfunn med ytringsfrihet. 

Du mener leserne skal se gjennom fingrene med utbruddene hennes fordi hun er gravid. Det er noe umyndiggjørende over at vi skal være så ekstra snille, selv om hun selv direkte er årsaken til all den, stort sett, konstruktive kritikken i denne tråden. Da må noen ta fra henne tastaturet, i såfall, og erklære henne umyndig.  At hun skriver grovt injurerende påstander om eksen og den framtidige barnefaren er faktisk ganske alvorlig og muligens også straffbart, og i et fritt samfunn kan man ikke holde på slik uten at det skaper reaksjoner og debatt. Det er grunnleggende årsak- virkning.

Da får man heller håpe at noen som bryr seg om henne setter en stopper for alt hun velger å skrive diverse steder og heller bruker energien på noe annet en stund. Man kan ikke stå bukseløs på torget og hyle at ingen kan få stirre.

 

Nei jeg mener ikke man skal se gjennom fingrene på folk som er gravide, det var ikke det jeg skrev, jeg skrev at man kan være litt mer hyggelig, å skrive til henne at hun er ei stygg hore som ikke fortjener noe og som drar på seg lausunger for å holde på en mann er for meg noe man rett og slett ikke sier, ikke til noen. Og jeg mener i dette tilfellet at dette er en voksen dame som venter sitt 3. barn, det har da ingen andre noe med at det barnet er med en eks. Man sier ofte ting om folk i kampens hete. Og så går det over. Dumt selvsagt at man sa dette offentlig, men hvorfor er det "viktig" å ta henne på det da? For dere her inne? Om han typen hennes mener det er så injurierende så er det vel HAN som har retten til å reagere og siden han iallefall ikke offentlig har gått ut å sagt noe så må da vi andre bare anta at de har snakket om dette og ordnet opp i dette seg imellom. Jeg synes det skrives ganske grove ting om folk her inne også i helt samme gate som det hun skrev om sin eks. Var han utro var han ikke osv ... Det er sånt som skjer det og jeg har iallefall forståelse for at enkelte tørker klesvasken sin ute blant folk. De om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Orly skrev:

Selvsagt skylder hun ikke leserne noen forklaring men når hun skriver så mye dritt om Hans som det hun gjorde for noen dager siden så må hun tåle kommentarer på det.

Hadde noen skrevet så stygt om meg i en åpen blogg så hadde jeg faktisk anmeldt det.

Men er ikke det da opp til Hans å si noe  om det og ikke dere andre? Må dere redde Hans? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Titan skrev:

Det har jo ingenting med saken å gjøre at man ønsker å ha en blogg og opptrer sånn sett som en offentlig person at man dermed skal synes det er helt ok at folk mener de har rett til å få vite det i det øyeblikket ClearBlue stripa er der og man har klina med eksen?! Og synes heller ikke at det er ok at folk mener det er helt innafor å skrive de styggeste ting til folk basert på rykter og slarv, eller uenighet i en livsstil for den saks skyld, bare fordi man KAN ...

Men ingen får jo vite om det med mindre hun nevner det selv...? Hvis hun ikke ville ha spekulasjoner omkring sin graviditet hadde det jo vært så enkelt som å ikke hinte om det. Ellers er jeg enig i at ordbruken til mange er langt over streken. Jeg mener bare at det faktisk er Bloggeieren som styrer samtalen - det er jo hun som velger hvilke temaer hun vil skrive om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, stjernefrukt skrev:

Men ingen får jo vite om det med mindre hun nevner det selv...? Hvis hun ikke ville ha spekulasjoner omkring sin graviditet hadde det jo vært så enkelt som å ikke hinte om det. Ellers er jeg enig i at ordbruken til mange er langt over streken. Jeg mener bare at det faktisk er Bloggeieren som styrer samtalen - det er jo hun som velger hvilke temaer hun vil skrive om.

Hun vil jo garantert ha spekulasjoner rundt svangerskap, hun ville sikkert også tråle vannet litt for hun visste vel det ville komme mye crap om det pga dette bruddet. Hun ville sikkert gjerne fortelle alle at hun er gravid og hun grugledet seg nok sikkert som vi alle som har vært gravide har gjort. Men det er lang vei fra det å spekulere om hun er gravid til det å spre ondsinnet sladder omkring de vordende foreldrene som ingen av oss har noen som helst innsyn i sånn egentlig, vi får nok bare vite om det ytterste laget av det som utgjør et helt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Titan skrev:

 

Hun vil jo garantert ha spekulasjoner rundt svangerskap, hun ville sikkert også tråle vannet litt for hun visste vel det ville komme mye crap om det pga dette bruddet. Hun ville sikkert gjerne fortelle alle at hun er gravid og hun grugledet seg nok sikkert som vi alle som har vært gravide har gjort. Men det er lang vei fra det å spekulere om hun er gravid til det å spre ondsinnet sladder omkring de vordende foreldrene som ingen av oss har noen som helst innsyn i sånn egentlig, vi får nok bare vite om det ytterste laget av det som utgjør et helt liv.

Enig. Men den som gir leserne litt innsyn i det er jo henne, når hun kommenterer slik som hun gjør. Hvis leserne hadde hatt null innsyn ville de heller ikke hatt noe å kommentere/sladre om.

Som sagt så synes jeg altså at mange er altfor krasse med henne. Og hun er altfor krass tilbake. Det blir jo litt høna/egget... Men det er hun som trenger lesere for å bevare inntekten sin, og da tenker jeg det er lurt å redigere seg selv litt og tenke over hva som burde stå på offentlig blogg, og hva som hadde gjort seg best i dagboka.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bluebird1992

Jeg har ikke sett noen skrive i denne tråden at eieren av bloggen er ei ".. (fjernet).." før Titan skrev det her inne.  

Hvor og når ble dette skrevet? Jeg har ikke sett noen så grove kommentarer i denne tråden noensinne, ihvertfall, men det er mulig jeg har gått glipp av det. 

Endret av TallulahBGood
Fjernet sitat grunnet ufin ordbruk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TallulahBGood skrev:

Jeg har ikke sett noen skrive i denne tråden at eieren av bloggen er ei"..stygg hore som ikke fortjener noe og som drar på seg lausunger for å holde på en mann.." før Titan skrev det her inne.  

Hvor og når ble dette skrevet? Jeg har ikke sett noen så grove kommentarer i denne tråden noensinne, ihvertfall, men det er mulig jeg har gått glipp av det. 

Det er ingen her som har skrevet det! :riste:

KG får ufortjent skylda for mye rart altså, men dette er jo helt vilt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Titan skrev:
1 time siden, TallulahBGood skrev:

Jeg har ikke sett noen skrive i denne tråden at eieren av bloggen er ei"..stygg hore som ikke fortjener noe og som drar på seg lausunger for å holde på en mann.." før Titan skrev det her inne.  

Hvor og når ble dette skrevet? Jeg har ikke sett noen så grove kommentarer i denne tråden noensinne, ihvertfall, men det er mulig jeg har gått glipp av det. 

Jeg har heller ikke sett det!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TallulahBGood skrev:

Jeg har ikke sett noen skrive i denne tråden at eieren av bloggen er ei"..stygg hore som ikke fortjener noe og som drar på seg lausunger for å holde på en mann.." før Titan skrev det her inne.  

Hvor og når ble dette skrevet? Jeg har ikke sett noen så grove kommentarer i denne tråden noensinne, ihvertfall, men det er mulig jeg har gått glipp av det. 

Det har ikke jeg sett heller. Det er vel heller i kommentarfeltet på bloggen at noen har vært så ufine og enda litt til. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bloggen har det vært mye sånt i den duren. Aldri sett det her inne. Og på bloggen slipper hun vel gjennom kommentarene selv, tror jeg? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pizzaface
8 minutter siden, strawberryjaw skrev:

På bloggen har det vært mye sånt i den duren. Aldri sett det her inne. Og på bloggen slipper hun vel gjennom kommentarene selv, tror jeg? 

Ja, hun velger selv hva hun vil slippe gjennom, og med det kan hun velge bort det hun ikke liker og slippe gjennom det hun vil folk skal se. Enkelte bloggere, som f.eks. cbe.no, har tilogmed skrevet kommentarer selv under fiktive navn i bloggens kommentarfelt. Alt er mulig i egen blogg, og bloggeieren styrer kommentarfeltet helt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pizzaface skrev:

Ja, hun velger selv hva hun vil slippe gjennom, og med det kan hun velge bort det hun ikke liker og slippe gjennom det hun vil folk skal se. Enkelte bloggere, som f.eks. cbe.no, har tilogmed skrevet kommentarer selv under fiktive navn i bloggens kommentarfelt. Alt er mulig i egen blogg, og bloggeieren styrer kommentarfeltet helt selv.

Tenkte meg det.. sanke litt medlidenhet :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår virkelig ikke utrykkene hennes. Hva betyr : men heller kan hoppe rundt som en gale "mathias"

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg har lest noen plass her inne iallefall  at noen anklager eller kaller henne noe av det hun mener folk sier om henne, men nå leser ikke jeg bloggen så ofte å iallefall ikke kommentar feltet. Hun bør jo faktisk gå litt i seg selv å tenke på hva hun nettopp har skrevet om Hans, men det er kanskje glemt siden det er slettet?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er morsomt å se hvordan hun fisker etter spons når hun skriver at hun ønsker seg stokke seng og vogn, samt bilsete. Så nå sparer hun for harde livet..

:fnise:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dollyådi

Ser at det er ei som faktisk prøver å kommentere på Insta at det som er skrevet her i  denne tråden kun er diskusjon om ting villapaprika har skrevet selv på bloggen. Hun blir jo stakkars halshogd av de lojale følgerene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fører det i det hele tatt noe vei å anmelde? Har jo ikke skjedd noe ulovlig.  Tviler på at politiet tar det så veldig seriøst...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...