Pottah Skrevet 3. september 2015 #721 Del Skrevet 3. september 2015 Oh altså, hvorfor er denne reklameringen hennes så viktig for dere? Går jo ikke utover dere? La hun holde på sånn hun vil så få forbrukerombudet korrigere henne. Syriske båtflyktninger påvirkerer vel heller ikke meg personlig? Jeg bryr meg rett og slett om mer enn det som påvirkerer, eller går ut over meg personlig. Dessuten kan jeg ha mange tanker på en gang, så jeg kan både bry meg om det som går ut over meg, og det som ikke gjør det, men som likevel interesserer meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 3. september 2015 #722 Del Skrevet 3. september 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt samt. svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 3. september 2015 #723 Del Skrevet 3. september 2015 Uhm? http://ink361.com/app/users/ig-236565168/stylebynorway/photos/ig-1065700849495483948_236565168 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 3. september 2015 #724 Del Skrevet 3. september 2015 Oh altså, hvorfor er denne reklameringen hennes så viktig for dere? Går jo ikke utover dere? La hun holde på sånn hun vil så få forbrukerombudet korrigere henne.nå tror jeg du tråkket i salaten.. Må ikke skrive her inne at det ikke er så nøye med merking 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkJK Skrevet 3. september 2015 #725 Del Skrevet 3. september 2015 Noen som vet hva som egentlig skjedde mellom Camilla og Hans Ch? Vet det var noen upassende meldinger inn i bildet fra han sin side, men var det alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 3. september 2015 #726 Del Skrevet 3. september 2015 Uhm? http://ink361.com/app/users/ig-236565168/stylebynorway/photos/ig-1065700849495483948_236565168 Hun har jo sagt flere ganger at de er gode venner, og hvem vet, som hun pleier å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atp Skrevet 4. september 2015 #727 Del Skrevet 4. september 2015 Det er vel kanskje ikke så viktig for deg at andre følger loven rundt om i samfunnet så lenge det ikke går utoover deg da eller? Så om Olga på 83 blir ranet hjemme, så er det ikke så viktig at ranerne blir tatt, for det går jo ikke utoer deg?går det veldig utover deg at hun ikke skrev anonnse på toppen? Å sammenligne annonse med ei på 83 bli ranet er jammen to forskjellige ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 4. september 2015 #728 Del Skrevet 4. september 2015 Jeg ser hun skriver i det siste innlegget sitt at hun er lei av hussalget, og nå skjønner at det kan ta litt tid. Hun skriver også at det fine huset hennes ikke fortjener å stå tomt, slik det gjør nå. Og da tenker jeg at salgstrategien hennes kanskje ikke er så god; bildene i annonsen viser hovedsaklig interiørdetaljer med fokus på levende lys og puter. De som på grunnlag av disse bildene får lyst til å dra på visning vil bli møtt av et helt strippet, hvitmalt hus uten noe av det de så på bildene i annonsen. Dette kan da umulig være noen god idé? Det er den klassiske "bait and switch", men man bytter da ikke ut åten før man har pengene i hånda, vel? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. september 2015 #729 Del Skrevet 4. september 2015 En uke er vel laaaangt i fra lang tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marizz Skrevet 4. september 2015 #730 Del Skrevet 4. september 2015 Tror jeg har lest litt vel mye i denne og fotballfruetråden, fordi inatt drømte jeg om gladehjem bare at det var fotballfrue hun kopierte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 4. september 2015 #731 Del Skrevet 4. september 2015 Noen som har sett det "nå og da" bildet hennes på IG? Ser veldig manipulert ut.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 4. september 2015 #732 Del Skrevet 4. september 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 5. september 2015 #733 Del Skrevet 5. september 2015 (endret) Noen som har sett det "nå og da" bildet hennes på IG? Ser veldig manipulert ut.. Tja, hvem vet. Det jeg reagerer mest på er at hun "skryter" sånn av å ha rast så fort ned i vekt. Det å ikke få i seg mat, og gå igjennom så mye på privaten og i offentligheten - for deretter miste så mange kg på et par uker, er ikke sunt, og noe hun ikke burde skryte så mye av. Naturlig vektnedgang ja, men dette er ikke naturlig vektnedgang. Det sender ut feil signaler. Endret 5. september 2015 av Bootybuilder 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 5. september 2015 #734 Del Skrevet 5. september 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 5. september 2015 #735 Del Skrevet 5. september 2015 Uansett så er det noe som ikke stemmer! Hun har ikke et snev av selvinnsikt eller er finnes ydmyk. Jeg er ikke en av de leverandørene som har tapt penger, men har lest bloggen og fulgt henne på insta i lang tid. Og jeg syns hun har gått fra oppegående til noe som er kynisk og manipulerende. Det er trist å lese bloggen hennes nå, det er bare reklame eller et sympati innlegg i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 5. september 2015 #736 Del Skrevet 5. september 2015 Uansett så er det noe som ikke stemmer! Hun har ikke et snev av selvinnsikt eller er finnes ydmyk. Jeg er ikke en av de leverandørene som har tapt penger, men har lest bloggen og fulgt henne på insta i lang tid. Og jeg syns hun har gått fra oppegående til noe som er kynisk og manipulerende. Det er trist å lese bloggen hennes nå, det er bare reklame eller et sympati innlegg i ny og ne. Det har alltid vært masse reklame, forskjellen er at hun nå må merke det.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 5. september 2015 #737 Del Skrevet 5. september 2015 Jeg lurer på om hun har gjort noe for å hjelpe flyktningene. Dessverre mistenker jeg at takler slikt heller dårlig, og bare bygger en kokong rundt seg og ungene. Men kanskje tar jeg helt feil, og Camilla er samfunnsengasjert, til tross for null innlegg som skulle tilsi det i bloggen. Jeg blir gledelig overrasket om hun ikke putter hodet dypt i jorda og bare fluffer putene litt ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 6. september 2015 #738 Del Skrevet 6. september 2015 Synes løsningen hennes på barnerommet ble veldig bra. Er nok litt rart for barna å gå fra å ha sine egne rom til å dele. Men så koselig Camilla gjør det for dem, så tror jeg ikke dem en gang vil tenke over at de nå deler 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 6. september 2015 #739 Del Skrevet 6. september 2015 Jeg er oppvokst med to søsken. En bror og en søster. Vi var tre stk som delte på 2 soverom. Vi bytter ofte oss i mellom og jeg tenkte aldri i oppveksten at vi manglet et rom. Det var normalt for oss. Ingen av oss har følt at vi manglet et ekstra soverom og den dag i dag er jeg glad det var slik Vi lærte mye av det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liseheidi Skrevet 6. september 2015 #740 Del Skrevet 6. september 2015 Tror jeg har lest litt vel mye i denne og fotballfruetråden, fordi inatt drømte jeg om gladehjem bare at det var fotballfrue hun kopierte.... Hoho! Jeg drømte at den glade hjem-dama drev og fulgte etter Camilla og Hans. Inne i huset mitt. Og at jeg på merkelig vis klarte å vikle meg inn i noe rare greier der. Husker at jeg lurte fælt på hva glade hjem-dama gjorde hjemme hos meg. Akkurat som det ikke skulle være rart at Camilla og Hans var der!På tide med litt pause herfra kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg