Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

To timer i bil for å komme seg til IKEA for min del. :tristbla:

Elsker vaniljelysene derfra.

Kun 15 min herfra😉 Ja de er gode! Billige og! Kommer aldri til å gi flere hundre kroner for et duftlys😛

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror de fleste "steder" selger disse lysene nå😊 Har jo blitt sånn allemannseie😛 Her i hus duger fortsatt duftlys fra IKEA ;)

Selv er jeg veldig glad i duftlys fra voluspa. De er svindyre, men lukter så godt :P

Edit: også varer de veldig lenge da :)

Endret av Fotballflue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som plager meg så veldig, er at hun slipper unna med å ikke merke på IG.. Det er ganske mange som har klagd på henne, men hun har aldri skrevet reklame på noe som helst.

Ikke på snap heller.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg veldig glad i duftlys fra voluspa. De er svindyre, men lukter så godt :P

Edit: også varer de veldig lenge da :)

Det er så, men det er jo ikke akkurat rimelig i den nettbutikken, og en fysisk butikk med samme priser vil vel neppe gå bedre enn den forrige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så, men det er jo ikke akkurat rimelig i den nettbutikken, og en fysisk butikk med samme priser vil vel neppe gå bedre enn den forrige?

Nei, jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke holder seg til nettbutikk, hvis den forrige butikken gikk så dårlig. Da sier det seg nesten selv, at den her heller ikke holder.

Håper ikke hun går på enda en smell nå, som jeg frykter hun gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bluebird1992

Etter konkursen sa hun at hun startet opp igjen med nettbutikken, for den gikk bra.

Det jeg ikke fatter er hvorfor hun ikke vil drive kun nettsalg i en lengre periode, komme seg ovenpå økonomisk, og deretter evt. starte 'brick and mortar' i tillegg om det virker som om forutsetningene er bedre enn sist.

Men hun tar vel neppe disse beslutningene alene siden hun bare eier en del av firmaet. Likevel forstår jeg at dette kanskje kan irritere leverandørene som tapte mye sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter konkursen sa hun at hun startet opp igjen med nettbutikken, for den gikk bra.

Det jeg ikke fatter er hvorfor hun ikke vil drive kun nettsalg i en lengre periode, komme seg ovenpå økonomisk, og deretter evt. starte 'brick and mortar' i tillegg om det virker som om forutsetningene er bedre enn sist.

Men hun tar vel neppe disse beslutningene alene siden hun bare eier en del av firmaet. Likevel forstår jeg at dette kanskje kan irritere leverandørene som tapte mye sist gang.

Hun er vel akkurat friskmeldt, og vi ser jo på bloggen hvor ustabil hun er....... Tror ikke den butikken kommer til å gå bra, selv om hun sikkert har svært lav, eller ingen husleie. Det koseter å ha ansatte, og har hun tenkt å stå i butikken det mte av tiden selv, så er hun utbrennt før 2016 har startet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

Også så dyre priser som de har!

Duftlys f.eks, hun selger Durance-lysene til 205 kr i nettbutikken og billigste frakt er 98 kr! :ler: De koster maks 179 stort sett alle andre steder. Fant de til 139 i en nettbutikk med gratis frakt også. Hos Stylebynorway må du handle for over 1000kr for å få fri frakt.

Ja, det er helt grusomme priser for noe man får likt på kremmerhuset. Fikk helt sjokk på mye av det. Eller ikke mye, absolutt alt var grise dyrt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare et nytt showroom, ikke en butikk

Feil! De lager nytt showroom ja, men de skal åpne en fysisk butikk, dette har hun bekreftet selv på IG.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt grusomme priser for noe man får likt på kremmerhuset. Fikk helt sjokk på mye av det. Eller ikke mye, absolutt alt var grise dyrt.

Sjokk? Da har du ikke blitt mye sjokkert. Helt enig at det er stive priser, men det er det jevnt over hos alle disse interiør butikkene. Ingenting i den bransjen der sjokkerer meg, hverken pris, kvalitet eller at "alle" ksal åpne butikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Sjokk? Da har du ikke blitt mye sjokkert. Helt enig at det er stive priser, men det er det jevnt over hos alle disse interiør butikkene. Ingenting i den bransjen der sjokkerer meg, hverken pris, kvalitet eller at "alle" ksal åpne butikk.

Nei, ikke på sånne jalla produkter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dette innlegget på bloggen skriver Camilla at salget i nettbutikken er så bra at de ikke lenger har kapasitet til å holde showroomet åpent til faste tider, men skal ha "noe spennende" der en gang i blant.  Første event er kundekvelden førstkommende torsdag.  

 

Men i dette Instagram innlegget skriver Martine (som jobber i Style By Norway) at de skal ha fysisk butikk fremover og at første åpningsdag er kundekvelden førstkommende torsdag.  

 

Noen som vet hva som faktisk er tilfelle?  Må si jeg ble overrasket da jeg leste i tråden her at de skal satse på fysisk butikk igjen.  Trodde det var den fysiske butikken som forårsaket konkursen i Villa Paprika og at nettsalget gikk bra?  

 

Min tanke er at om salget går så det suser i den nye nettbutikken må det være mer fornuftig å konsentrere seg om den og sørge for at den fungerer bra (med god inntjening og fungerende logistikk, kundeservice etc) før de eventuelt satser på fysisk butikk igjen.  Det må da være bedre å satse på den delen av forretningen som gjør det bra og tjener penger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Slike kommentarer og spørsmål kan tas på PM eller på Ris og Ros. 

 

Mynona, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette innlegget på bloggen skriver Camilla at salget i nettbutikken er så bra at de ikke lenger har kapasitet til å holde showroomet åpent til faste tider, men skal ha "noe spennende" der en gang i blant. Første event er kundekvelden førstkommende torsdag.

Men i dette Instagram innlegget skriver Martine (som jobber i Style By Norway) at de skal ha fysisk butikk fremover og at første åpningsdag er kundekvelden førstkommende torsdag.

Noen som vet hva som faktisk er tilfelle? Må si jeg ble overrasket da jeg leste i tråden her at de skal satse på fysisk butikk igjen. Trodde det var den fysiske butikken som forårsaket konkursen i Villa Paprika og at nettsalget gikk bra?

Min tanke er at om salget går så det suser i den nye nettbutikken må det være mer fornuftig å konsentrere seg om den og sørge for at den fungerer bra (med god inntjening og fungerende logistikk, kundeservice etc) før de eventuelt satser på fysisk butikk igjen. Det må da være bedre å satse på den delen av forretningen som gjør det bra og tjener penger?

Camilla la også ut en post på instagram om at de skulle åpne en fysisk butikk på samme sted som showrommet, men det er visst slettet fra kontoen hennes gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla la også ut en post på instagram om at de skulle åpne en fysisk butikk på samme sted som showrommet, men det er visst slettet fra kontoen hennes gitt!!

 

Neida, ligger der ennå HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...