Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I dagens innlegg virker det som om ingenting har skjedd! Hun skriver om morgenen deres, og at Hans snart skal ta med barna ut en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest faico

I dagens innlegg virker det som om ingenting har skjedd! Hun skriver om morgenen deres, og at Hans snart skal ta med barna ut en tur.

trodde en blogg skulle være en hyggelig ting man kan lese. Synes virkelig det er bra at hun ikke skriver om forholdet,hvis det går dårlig. Det er noe de kan holde innenfor husets fire vegger. De har jo barna å ta hensyn til.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er virkelig ute på bærtur............ Sånn går det, når en vil og skal til topps for enhver pris. Sykt latterlig hele greia, den nye "nettbutikken" kommer aldri til å gå, og jeg mener aldri. Utrolig lite gjennomtenkt å bruke Mathilde til å liksom skrive hvor flink mamma er......... Hun burde holde barna laaaangt unna nettet, og beskytte de for folk flest. De kan vel begge lese, og ikke veldig smart å legge ut ting om samliv etc. på nettet, når det er barn med i bildet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor teit går det ann å bli? Hvor lavt kan man synke?

Bruke sitt eget barn på nett. Helt utrolig!

Og Camilla bare lyver jo! Hva skjedde med den forklaringen hun skulle komme ? Og hvorfor lure sine lesere!

Blir kvalm av hele dama!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner samt. svar til dette.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å lese igjennom den bloggen - det stoppet for meg når jeg leste "datteren på 6 år sitt innlegg".. :( (Og bombardering av putebilder..). Men gi meg en kjapp oppsummering her; Butikken gikk konkurs - og nå prøver hun seg på nettbutikk istedenfor? Solgt huset og kjøpt rekkehus/mindre bolig pga gjelden? Og nå driver typen å flørter med andre damer?  :vetikke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å lese igjennom den bloggen - det stoppet for meg når jeg leste "datteren på 6 år sitt innlegg".. :( (Og bombardering av putebilder..). Men gi meg en kjapp oppsummering her; Butikken gikk konkurs - og nå prøver hun seg på nettbutikk istedenfor? Solgt huset og kjøpt rekkehus/mindre bolig pga gjelden? Og nå driver typen å flørter med andre damer?  :vetikke:

Det jeg har fått med meg (av å lese her inne og litt på bloggen, så om jeg sier noe feil håper jeg noen korrigerer meg) er:

Hun drev Villa Paprika som var både nettbutikk og en fysisk butikk i gågata i Fredrikstad.  Nettbutikken gikk bra, men butikken i Fredrikstad gikk ikke og dermed gikk hele firmaet konkurs.  Er i alle fall sånn jeg har forstått det.

Mange har reagert på at konkursen virket planlagt, inkludert leverandører som føler seg lurt.  De hadde nytt firma klart som kjøpte konkursboet og lokaler klare til å holde konkurssalg i.  De har også startet ny nettbutikk, Style by Norway. 

Årsaken til hussalget har jeg ikke fått med meg.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har fått med meg (av å lese her inne og litt på bloggen, så om jeg sier noe feil håper jeg noen korrigerer meg) er:

Hun drev Villa Paprika som var både nettbutikk og en fysisk butikk i gågata i Fredrikstad.  Nettbutikken gikk bra, men butikken i Fredrikstad gikk ikke og dermed gikk hele firmaet konkurs.  Er i alle fall sånn jeg har forstått det.

Mange har reagert på at konkursen virket planlagt, inkludert leverandører som føler seg lurt.  De hadde nytt firma klart som kjøpte konkursboet og lokaler klare til å holde konkurssalg i.  De har også startet ny nettbutikk, Style by Norway. 

Årsaken til hussalget har jeg ikke fått med meg.

Klarer ikke henge med jeg, skal de helt sikkert selge huset? og er det helt slutt? Virker jo ikke sik av de siste innleggene. innlegget med Mathilde var drøyt.... veldig drøyt...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kommentarfeltet på bloggen spør en anonym om hun skal selge huset, dette har hun svart ja på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kommentarfeltet på bloggen spør en anonym om hun skal selge huset, dette har hun svart ja på.

Oi oi oi.... huff! Får håpe hun får igjen en del så mye penger de har brukt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så sikker på om jeg tror på det jeg... Virker mer som om det er "laget" drama for å få oppmerksomhet..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, syns det er drøyt.. Men sier man noe om det på bloggen er det flere som mener det bare er kos! Syns det er drøyt hvor lite folk tenker og mener er greit å ikke.,,

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest faico

Helt enig, syns det er drøyt.. Men sier man noe om det på bloggen er det flere som mener det bare er kos! Syns det er drøyt hvor lite folk tenker og mener er greit å ikke.,,

dette må faktisk folk få gjøre som de vil med. En haug med bedrevitende kaklehøner kan ikke sitte her inne å bestemme dette. Skjerp dere.. Å slutt å lese bloggen hennes om alt er så galt.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Hans har kommentert på et av bildene hun la ut i går, hvor han skriver: Verdens beste trio <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...