FruRosa Skrevet 6. juli 2015 #261 Del Skrevet 6. juli 2015 I dagens innlegg virker det som om ingenting har skjedd! Hun skriver om morgenen deres, og at Hans snart skal ta med barna ut en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 6. juli 2015 #262 Del Skrevet 6. juli 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faico Skrevet 6. juli 2015 #263 Del Skrevet 6. juli 2015 I dagens innlegg virker det som om ingenting har skjedd! Hun skriver om morgenen deres, og at Hans snart skal ta med barna ut en tur.trodde en blogg skulle være en hyggelig ting man kan lese. Synes virkelig det er bra at hun ikke skriver om forholdet,hvis det går dårlig. Det er noe de kan holde innenfor husets fire vegger. De har jo barna å ta hensyn til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 7. juli 2015 #264 Del Skrevet 7. juli 2015 Hun er virkelig ute på bærtur............ Sånn går det, når en vil og skal til topps for enhver pris. Sykt latterlig hele greia, den nye "nettbutikken" kommer aldri til å gå, og jeg mener aldri. Utrolig lite gjennomtenkt å bruke Mathilde til å liksom skrive hvor flink mamma er......... Hun burde holde barna laaaangt unna nettet, og beskytte de for folk flest. De kan vel begge lese, og ikke veldig smart å legge ut ting om samliv etc. på nettet, når det er barn med i bildet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte28 Skrevet 7. juli 2015 #265 Del Skrevet 7. juli 2015 Noe spesielt å gå fra brudd, til stillhet og alt er så fint liksom😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 7. juli 2015 #266 Del Skrevet 7. juli 2015 Hvor teit går det ann å bli? Hvor lavt kan man synke? Bruke sitt eget barn på nett. Helt utrolig! Og Camilla bare lyver jo! Hva skjedde med den forklaringen hun skulle komme ? Og hvorfor lure sine lesere! Blir kvalm av hele dama! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 7. juli 2015 #267 Del Skrevet 7. juli 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 7. juli 2015 #268 Del Skrevet 7. juli 2015 Tråden er ryddet for innlegg som omhandler barn. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 7. juli 2015 #269 Del Skrevet 7. juli 2015 Tråden er ryddet for hets og spekulasjoner samt. svar til dette. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 7. juli 2015 #270 Del Skrevet 7. juli 2015 Jeg orker ikke å lese igjennom den bloggen - det stoppet for meg når jeg leste "datteren på 6 år sitt innlegg".. (Og bombardering av putebilder..). Men gi meg en kjapp oppsummering her; Butikken gikk konkurs - og nå prøver hun seg på nettbutikk istedenfor? Solgt huset og kjøpt rekkehus/mindre bolig pga gjelden? Og nå driver typen å flørter med andre damer? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 8. juli 2015 #271 Del Skrevet 8. juli 2015 Jeg orker ikke å lese igjennom den bloggen - det stoppet for meg når jeg leste "datteren på 6 år sitt innlegg".. (Og bombardering av putebilder..). Men gi meg en kjapp oppsummering her; Butikken gikk konkurs - og nå prøver hun seg på nettbutikk istedenfor? Solgt huset og kjøpt rekkehus/mindre bolig pga gjelden? Og nå driver typen å flørter med andre damer? Det jeg har fått med meg (av å lese her inne og litt på bloggen, så om jeg sier noe feil håper jeg noen korrigerer meg) er: Hun drev Villa Paprika som var både nettbutikk og en fysisk butikk i gågata i Fredrikstad. Nettbutikken gikk bra, men butikken i Fredrikstad gikk ikke og dermed gikk hele firmaet konkurs. Er i alle fall sånn jeg har forstått det. Mange har reagert på at konkursen virket planlagt, inkludert leverandører som føler seg lurt. De hadde nytt firma klart som kjøpte konkursboet og lokaler klare til å holde konkurssalg i. De har også startet ny nettbutikk, Style by Norway. Årsaken til hussalget har jeg ikke fått med meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 8. juli 2015 #272 Del Skrevet 8. juli 2015 Det jeg har fått med meg (av å lese her inne og litt på bloggen, så om jeg sier noe feil håper jeg noen korrigerer meg) er: Hun drev Villa Paprika som var både nettbutikk og en fysisk butikk i gågata i Fredrikstad. Nettbutikken gikk bra, men butikken i Fredrikstad gikk ikke og dermed gikk hele firmaet konkurs. Er i alle fall sånn jeg har forstått det. Mange har reagert på at konkursen virket planlagt, inkludert leverandører som føler seg lurt. De hadde nytt firma klart som kjøpte konkursboet og lokaler klare til å holde konkurssalg i. De har også startet ny nettbutikk, Style by Norway. Årsaken til hussalget har jeg ikke fått med meg. Klarer ikke henge med jeg, skal de helt sikkert selge huset? og er det helt slutt? Virker jo ikke sik av de siste innleggene. innlegget med Mathilde var drøyt.... veldig drøyt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 8. juli 2015 #273 Del Skrevet 8. juli 2015 I kommentarfeltet på bloggen spør en anonym om hun skal selge huset, dette har hun svart ja på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 8. juli 2015 #274 Del Skrevet 8. juli 2015 I kommentarfeltet på bloggen spør en anonym om hun skal selge huset, dette har hun svart ja på. Oi oi oi.... huff! Får håpe hun får igjen en del så mye penger de har brukt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte28 Skrevet 8. juli 2015 #275 Del Skrevet 8. juli 2015 Er ikke så sikker på om jeg tror på det jeg... Virker mer som om det er "laget" drama for å få oppmerksomhet.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulte28 Skrevet 8. juli 2015 #276 Del Skrevet 8. juli 2015 Helt enig, syns det er drøyt.. Men sier man noe om det på bloggen er det flere som mener det bare er kos! Syns det er drøyt hvor lite folk tenker og mener er greit å ikke.,, 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faico Skrevet 9. juli 2015 #277 Del Skrevet 9. juli 2015 Helt enig, syns det er drøyt.. Men sier man noe om det på bloggen er det flere som mener det bare er kos! Syns det er drøyt hvor lite folk tenker og mener er greit å ikke.,,dette må faktisk folk få gjøre som de vil med. En haug med bedrevitende kaklehøner kan ikke sitte her inne å bestemme dette. Skjerp dere.. Å slutt å lese bloggen hennes om alt er så galt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 9. juli 2015 #278 Del Skrevet 9. juli 2015 For en kjedelig blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 9. juli 2015 #279 Del Skrevet 9. juli 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt og diskusjon av barn. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 9. juli 2015 #280 Del Skrevet 9. juli 2015 Ser Hans har kommentert på et av bildene hun la ut i går, hvor han skriver: Verdens beste trio <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg