FruRosa Skrevet 24. mai 2019 #39041 Del Skrevet 24. mai 2019 (endret) Hva ER greia med å snappe ølglasset og snusboksen? Voksen mann... Endret 24. mai 2019 av FruRosa Tastefeil 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 24. mai 2019 #39042 Del Skrevet 24. mai 2019 15 minutter siden, FruRosa skrev: Hva ER greia med nå snappe ølglasset og snusboksen? Voksen mann... Barsk voksen mann.....tror han selv. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 24. mai 2019 #39043 Del Skrevet 24. mai 2019 22 minutter siden, FruRosa skrev: Hva ER greia med nå snappe ølglasset og snusboksen? Voksen mann... Det er jo så Harry..... Må man drikke i ett kjør. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 24. mai 2019 #39044 Del Skrevet 24. mai 2019 28 minutter siden, FruRosa skrev: Hva ER greia med å snappe ølglasset og snusboksen? Voksen mann... Han snapper alt hele tiden. Han gjør faktisk ikke noe annet enn å snappe. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 24. mai 2019 #39045 Del Skrevet 24. mai 2019 (endret) Følger ikke disse to på snap, men forstår det er intense greier. De store spørsmålene blir da: Hva ER det med voksne mennesker/foreldre til 5 som har behov for å snappe hele tiden? Er det fordi de ikke har noe bedre å fylle tiden sin med? Eller er det fordi de ikke vet bedre? Eller er det fordi de tror verden har behov for å være oppdatert på dagliglivet deres? Mangler de ganske enkelt grenser? Er de SoMe-avhengige? Og det største spørsmålet: Er de virkelig ikke flau? Virker helt blåst. Endret 24. mai 2019 av Friluftsdame 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 24. mai 2019 #39046 Del Skrevet 24. mai 2019 4 minutter siden, Friluftsdame skrev: Følger ikke disse to på snap, men forstår det er intense greier. De store spørsmålene blir da: Hva ER det med voksne mennesker/foreldre til 5 som har behov for å snappe hele tiden? Aner ikke! Er det fordi de ikke har noe bedre å fylle tiden sin med? Kan virke sånn! Eller er det fordi de ikke vet bedre? Sannsynligvis! Eller er det fordi de tror verden har behov for å være oppdatert på dagliglivet deres? Ja. Mangler de ganske enkelt grenser? Ja! Er de SoMe-avhengige? JA!!! Og det største spørsmålet: Er de virkelig ikke flau? NEI! Virker helt blåst. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 24. mai 2019 #39047 Del Skrevet 24. mai 2019 "Bugg" på bloggen igjen eller? Jeg kommer ihvertfall ikke inn 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 24. mai 2019 #39048 Del Skrevet 24. mai 2019 Det er godt å se at villa’n har mistet et par hundre følgerne i det siste. Måtte det fortsette og resultere i nedleggelse. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 24. mai 2019 #39049 Del Skrevet 24. mai 2019 1 time siden, Pollen skrev: Han snapper alt hele tiden. Han gjør faktisk ikke noe annet enn å snappe. Kanskje det er jobben hans!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 24. mai 2019 #39050 Del Skrevet 24. mai 2019 8 minutter siden, duplexx skrev: Kanskje det er jobben hans!! Nei. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 24. mai 2019 #39051 Del Skrevet 24. mai 2019 19 minutter siden, duplexx skrev: Kanskje det er jobben hans!! Mener du det seriøst? At han snapper uten noen som helst merking? Isåfall lurer jeg på hvordan han tjener penger på denne jobben. Og så lurer jeg på om definisjonen på arbeid har endret seg i det siste? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 24. mai 2019 #39052 Del Skrevet 24. mai 2019 1 time siden, FruenFraHavet skrev: Det er godt å se at villa’n har mistet et par hundre følgerne i det siste. Måtte det fortsette og resultere i nedleggelse. Går nedover tydeligvis https://imgur.com/a/68mSYuG 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
virkelig Skrevet 24. mai 2019 #39053 Del Skrevet 24. mai 2019 1 time siden, Friluftsdame skrev: Følger ikke disse to på snap, men forstår det er intense greier. De store spørsmålene blir da: Hva ER det med voksne mennesker/foreldre til 5 som har behov for å snappe hele tiden? Er det fordi de ikke har noe bedre å fylle tiden sin med? Eller er det fordi de ikke vet bedre? Eller er det fordi de tror verden har behov for å være oppdatert på dagliglivet deres? Mangler de ganske enkelt grenser? Er de SoMe-avhengige? Og det største spørsmålet: Er de virkelig ikke flau? Virker helt blåst. Så kan en jo lure på hva voksne mennesker sitter dag etter dag og kritiserer dette paret for også da . Jeg følger ikke bloggeren, men denne tråden er en stor vits og burde stenges Det er side etter side med nedlatende kommentarer, latterliggjøring, spekulasjoner osv osv. . Ikke en eneste kommentar er konstruktiv. Dette er flokk mentalitet som kun er ute etter Camilla og det hun legger ut. Så hvorfor gjøres det ? Mangles det grenser , er det avhengighet av paret og daglig dose nedlatende kommentarer ? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 24. mai 2019 #39054 Del Skrevet 24. mai 2019 6 minutter siden, Maskopi skrev: Går nedover tydeligvis https://imgur.com/a/68mSYuG Var ikke bloggen nede da? Ikke rart med færre lesere da. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 24. mai 2019 #39055 Del Skrevet 24. mai 2019 (endret) Som tatt ut av en turistbrosjyre. Jeg er ikke i tvil om at dette er et sponset opphold. I dag er de til og med på en slags båttur. Tror ikke hun der gir bort PR gratis. Endret 24. mai 2019 av MissAlba 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 24. mai 2019 #39056 Del Skrevet 24. mai 2019 Akkurat nå, virkelig skrev: Så hvorfor gjøres det ? Mangles det grenser , er det avhengighet av paret og daglig dose nedlatende kommentarer ? Jeg har stilt meg selv samme spørsmål. Jeg har sluttet å følge på blogg, IG og snap (begge 2) etter nyeste fødsel og eksponering. Det ble for mye. Allikevel syntes jeg det er interessant å følge denne tråden og få mitt «daglige» fix. Fordi de slutter aldri å overraske. Slutter jeg å følge dem eksponerer de ikke mindre, eller slutter å oppføre seg som idioter. Jeg anser ikke selv at jeg mangler grenser i alle fall. Ei heller er jeg avhengig av dem eller å kommentere de i nedlatende tonelag. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 24. mai 2019 #39057 Del Skrevet 24. mai 2019 8 minutter siden, MissAlba skrev: Som tatt ut av en brosjyre. Jeg er ikke i tvil om at dette er et sponset opphold. I dag er de til og med på en slags båttur. Tror ikke hun der gir bort PR gratis. Er det ikke bare å ta en telefon til hotellet for å sjekke? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 24. mai 2019 #39058 Del Skrevet 24. mai 2019 44 minutter siden, kahaki skrev: Var ikke bloggen nede da? Ikke rart med færre lesere da. Grafen er over følgere på instagram 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 24. mai 2019 #39059 Del Skrevet 24. mai 2019 17 minutter siden, Maskopi skrev: Grafen er over følgere på instagram Åååå, så bra da! Er vel en del kjøpte lesere der også. IG tar jo en opprydding av falske profiler i blant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duplexx Skrevet 24. mai 2019 #39060 Del Skrevet 24. mai 2019 1 time siden, Marriet skrev: Mener du det seriøst? At han snapper uten noen som helst merking? Isåfall lurer jeg på hvordan han tjener penger på denne jobben. Og så lurer jeg på om definisjonen på arbeid har endret seg i det siste? Nei hahahaha! Jeg tulla 😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg