Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Poly skrev:

Begynt å ommøblere foreldrene sitt hjem nå. Gud jeg hadde følt det ubehagelig om min voksne datter flyttet hjem til meg og begynte å endre på hjemmet mitt. 

 

Å herregud 😳  jeg hadde aldri tillat det jeg da...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det at det er foreldrenes stue og kjøkken hun pynter med blomster og stæsj og viser fram, tyder på at det nok ikke er så stas med rommene på loftet...

Vi har ikke sett noe til kjøkkenkroken heller...

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, FruRosa skrev:

Det at det er foreldrenes stue og kjøkken hun pynter med blomster og stæsj og viser fram, tyder på at det nok ikke er så stas med rommene på loftet...

Vi har ikke sett noe til kjøkkenkroken heller...

Vi vil ikke hun skal vise barnas rom. Så blir sikkert litt snaut å kun vise den lille sofakroken, sengeteppe og puter på sitt eget soverom, hybelkjøkkenet som nok ikke eksisterer (ennå?). Bedre hun viser foreldrenes hus enn barneværelsene iallfall. Men, må være tøft å "leve av" å være interiørblogger og ikke ha noe interiør... 🤔

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Det er alt annet enn spekulasjon å fastslå at bloggen har vært nede flere dager. DET bekrefter Paprika selv på bloggen i dag. Det er heller ikke spekulasjon å undres over at «bug» med jevne mellomrom oppstår på denne bloggen og ikke på andre blogger. Paprika har en veldig pussig beskrivelse av dette på bloggen i dag. 

Der er ikke spekulasjon å være i tvil om det som hevdes er riktig. Det er heller ikke spekulasjon å fastslå at Gekko’s nettbutikk er nedlagt og selskapet begjært tvangsoppløst. Der er offentlig kunngjort. 

Det er ikke spekulasjon å undres over at to voksne med 5 barn selger huset og flytter inn på loftet hos mor og far, med bruk av fellesfasiliteter som kjøkken og vaskerom. Det er ikke spekulasjon å tenke at det kan da umulig være en ønskesituasjon. Det er å lure. Alvorlig. 

OG; der er heller ikke spekulasjon å sperre opp øynene når en ny, dyr bil nå flashes. 

Det hele er til å undres over. Men å undres pa bakgrunn av fakta er ikke spekulasjon.  

Amen!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Clara80 skrev:

De lever i fornektelse. Hun skryter sin mann opp i skyene.. "Tenk hva vi har fått til"...hva har dere egentlig fått til sammen? Sånn helt ærlig? Lage et barn kan hvem som helst...😕 og på hvilken måte snudde nr.5 opp ned på livene deres? Bare spør...

Det de har "fått til", i hennes øyne, er vel at de har holdt sammen tross alle advarslene mot forholdet.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Trua skrev:

Hva de har fått til:

Leilighet i Spania

Leilighet i Bulgaria 

Hytte på fjellet

Påbygg av rekkehus

Nettbutikk 

Tur til Las Vegas

som dessverre viste seg å være gedigne luftslott.

Idag sitter paret med 5 barn på loftet til mor og far med en dyr Tesla i gården, som taper seg i verdi for hver dag. 

Fasit:  De har altså klart å selge seg ut av boligmarkedet.  Alt er godt dokumentert på blogg, insta etc.

 

Det er bare så surrealistisk å kjøpe seg dyr bil når man ikke engang eier egen bolig . Og bor hjemme i en alder av 30. 

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er bare en stor usaklig latterliggjøringstråd. Er det virkelig INGENTING alvorlig og saklig å ta dem på lenger? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, neiognei skrev:

Denne tråden er bare en stor usaklig latterliggjøringstråd. Er det virkelig INGENTING alvorlig og saklig å ta dem på lenger? 

Jøss skal vi ta dem?  Jeg for min del påpeker at de farer med mye løgn.  Er vel ikke ute etter å ta noen

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, persondebatt, krenkende innlegg, latterliggjøring, personangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Trua skrev:

Jøss skal vi ta dem?  Jeg for min del påpeker at de farer med mye løgn.  Er vel ikke ute etter å ta noen

 

29 minutter siden, neiognei skrev:

Denne tråden er bare en stor usaklig latterliggjøringstråd. Er det virkelig INGENTING alvorlig og saklig å ta dem på lenger? 

Hva man ser på som alvorlig er åpenbart forskjellig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, kahaki skrev:

 

Hva man ser på som alvorlig er åpenbart forskjellig.

Ja jeg syns det er utrolig mye å "ta dem" på som er alvorlig galt, og det er godt gjort når det gjelder to voksne folk der den ene har ganske store barn etterhvert og den andre har to små barn og at de attpåtil har barn sammen. Det er virkelig ikke rart at folk reagerer på det som er et sammensurium av ting som er kritikkverdige. 

Endret av DianaV
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, FruRosa skrev:

Det de har "fått til", i hennes øyne, er vel at de har holdt sammen tross alle advarslene mot forholdet.

Jaja, de har da ikke vært sammen i 20 år enda akkurat.....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er ikke ny. Det er en 2017 modell og den er registrert bare på Camilla. Det er heftelser på 438295kr. Q7’n ble overtatt av Kim, for så å bli avskiltet og solgt på samme tid som firmaet hans blir tvangsavviklet. Når de nå da skal kjøpe bil nr 2 igjen, så kjøper Camilla den også. 

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Konabakmannen skrev:

Bilen er ikke ny. Det er en 2017 modell og den er registrert bare på Camilla. Det er heftelser på 438295kr. Q7’n ble overtatt av Kim, for så å bli avskiltet og solgt på samme tid som firmaet hans blir tvangsavviklet. Når de nå da skal kjøpe bil nr 2 igjen, så kjøper Camilla den også. 

Og der gikk overskuddet fra hussalget til innskudd. Koster vel litt mer enn 400000 den der...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mariss@68 skrev:

Og der gikk overskuddet fra hussalget til innskudd. Koster vel litt mer enn 400000 den der...

Da har de vell ikke  noe egenkapital igjen vis drømmeslottet dukker opp? Er ikke lett å få lån uten egenkapital nå for tiden. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...