Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At hun orker!! Altså jeg var en tur med barna for en uke siden tre barn ganske spredt i alder og jeg var fullstendig utslitt. Kunne aldri tenkt meg den reisingen rundt hele tiden. Det er jo rene sigøyner livet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Birdo skrev:

Nå har det kommet et innlegg, er det spons? 

Ikke merket med spons 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt i uka, mens andre er på jobb...da drar de på fjellet...kos med mammaperm ❤

Endret av Clara80
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Clara80 skrev:

Midt i uka, mens andre er på jobb...da drar de på fjellet...

Ja og de opparbeider seg fine pensjoner med det livet der

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bloggen Villa Paprika har en lang historie med dårlig reklamemerking. Anna Rasmussens blogg fikk en bot på 100 000 for brudd for markedsføringsloven i fjor, så det hadde kanskje vært lurt å lære seg denne loven én gang for alle? 

Her kan man tipse om slike lovbrudd, slik jeg akkurat gjorde, og det tok kun ett minutt:

https://www.vg.no/rampelys/i/7lAEbo/anna-rasmussen-faar-bot-paa-100000-kroner

 

Endret av Mme Blavatsky
  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir egentlig mest fascinert over hvor mye de må dele i sosiale media. ALT snappes eller legges på instastory. Det betyr at de går side om side på sightseeing med hver sin mobil og «dokumenterer» alt! Filme filme filme. Det må være slitsomt å ikke bare kunne oppleve og være i øyeblikket. Veksle mellom apper og stresse på. Vi har kjøpt polaroid kamera til barna her og lærer dem at de skal på en tur eller i en bursdag finne det ene øyeblikket som er viktig å forevige det. Kvalitet fremfor kvantitet. Jeg jobber mye med foto og det kjekkeste er Hasselblad kamera med film med 12 bilder. Da tenker man før man tar bildet. 

Ja - alle vet de er i Geiranger. Man trenger ikke hundre videoer. 

Og seriøst. ENDELIG tur sammen...ungen er noen uker. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og tror jeg hører feil.. men syns da tydelig hun sier» dette er vår første gang i Geiranger-på under et år» ??!?🤔

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Marleah skrev:

Håper og tror jeg hører feil.. men syns da tydelig hun sier» dette er vår første gang i Geiranger-på under et år» ??!?🤔

Hun sier, dette er vår tredje gang i Geiranger på under ett år..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror hun med fordel bør ta et kurs i photoshop, ref bildet på IG der hun sitter i en sofa (time etter time)🦶🏻😂 #brajobba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker de fortsatt den håpløse Gucci-sælen?? 😂 går det et prinsipp i å ikke unne seg et bedre bæretøy eller??

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, MaKis skrev:

Tror hun med fordel bør ta et kurs i photoshop, ref bildet på IG der hun sitter i en sofa (time etter time)🦶🏻😂 #brajobba

Ser ikke noe spes jeg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

All ære til dei som orkar å farta så mykje, men kvar gong eg har født så har den beste tida vore den fyrste måneden med totalt slaraffenliv heime, og å bruka tida på å verta kjende med den nyfødte. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Clara80 skrev:

Bruker de fortsatt den håpløse Gucci-sælen?? 😂 går det et prinsipp i å ikke unne seg et bedre bæretøy eller??

Den ser ikke veldig behagelig ut for noen av de 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor prater han med babystemme i annenhver snap? Jeg seriøst lurer. Om noen vet. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...