Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Dollyådi skrev:

Ser at det er ei som faktisk prøver å kommentere på Insta at det som er skrevet her i  denne tråden kun er diskusjon om ting villapaprika har skrevet selv på bloggen. Hun blir jo stakkars halshogd av de lojale følgerene....

Det at denne personen blir " halshogd" er vel å ta i? Det er 40 kommentarer og 4 er rettet mot denne personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som om politiet ikke har nok å gjøre. Nå skal de forholde seg til folk som bretter ut ethvert aspekt ved livet, med stor hovedvekt på drama, for så å bli grinete over at folk snakker om det i etterkant. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal anmelde? Seriøst?! Hva med Hans som virkelig fikk gjennomgå her om dagen? Det er jo selvfølgelig glemt, for det er slettet og da har det aldri skjedd. Jeg tror ikke noe på den sjekanen( sjikane for oss som kan å stave), men det jeg tror er at hun virkelig overdriver for at folk skal synes synd på henne når det faktisk er hun som mobber og "sjekanerer". Og hva er greia med å slenge ut misunnelseskortet hveeeer gang? Hva er det å være misunnelig på da? Jeg er veldig, veldig glad for at jeg ikke er Camilla. De fleste folk, heldigvis, har ikke behov for å legge ut om privatlivet sitt på nettet, som i tillegg er tragisk( det er min mening). 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er litt finurlig, er at det hun ikke tåler fra andre, ofte er det hun gjør selv... Men, det unnskyldes med at hun blir litt sint osv...? Jeg skjønner at direkte trusler, og alvorlige ting ikke aksepteres, men snakk på bakgrunn av ting hun skriver/sier, påpeking av ting hun gjør og sier som også kan kalles "sjekane", det mener jeg hun må akseptere. Hun velger selv hva hun offentliggjør i sine kanaler, og det vil alltid være "snakk" om det, men da må hun også være bevisst på hva hun deler i det åpne nettet! Jeg kniste litt med meg selv da hun i IG innlegget påpeker at det som legges på nett, blir der for alltid. Vel, det gjelder faktisk for det hun publiserer også! 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor har det blitt diskutert alt dette hun påstår? Jeg har aldri lest noe sånt her. Er det virkelig noe å politianmelde, det som står her? 

Det var hun selv som skrev alt drittet om Hans i kommentarfeltet, det var drøy kost, men hun kan jo ikke anmelde noe hun skrev selv?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Susa skrev:

Men hvor har det blitt diskutert alt dette hun påstår? Jeg har aldri lest noe sånt her. Er det virkelig noe å politianmelde, det som står her? 

Det var hun selv som skrev alt drittet om Hans i kommentarfeltet, det var drøy kost, men hun kan jo ikke anmelde noe hun skrev selv?

Kan jo hende hun får mye inn som. Ikke publiseres. Eller publiseres hun alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Susa skrev:

Jeg lurer på det samme som deg. Har aldri lest verre ting her, og hvis hun tror at negative kommentarer generelt vil bli tatt til følge ved anmeldelser, så har hun vel bomma. Ingenting av det jeg har skrevet her har jeg noe problem med å si til henne ansikt til ansikt.

Prøvde å lese igjennom anmeldelses-innlegget hennes, men jeg ga opp. Jeg forstår ikke hva hun mener, ord og uttrykk er enten satt sammen av 3 ulike, eller funnet opp helt på nytt. Og etter å ha lest "sjekane" 2 gg så greide jeg ikke å ta det alvorlig. Det heter sjikane!

Ja, ja. Leit at vi lever i lett-krenk-tida. Så fort noen er uenige, eller mener noe annet enn oss direkte til oss, så blir vi mobbet, sjikanert eller hetset. Jeg forstår det bare ikke! Ingen skal bli fortalt noe som helst, og jeg forstår bare ikke hvordan folk føler de utvikler seg når de ikke blir korrigert? Mange korrigerer jo VP-blogg på en helt grei måte, men hun angriper jo ufint i retur, og da får man jo ingen utvikling.

Man må innse at man ikke er utlært, men fremdeles har ting å lære. En blogger har jo en perfekt arena for det!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke tilgang til IP adresser fra KG, så hun må mene av de kommentarer som kommer inn på VP bloggen.

Men, på seg selv kjenner man andre. Lykke til med anmeldelser - tviler på hun kommer så veldig langt.

Sånn, det var alt fra meg i dag ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragikomisk. Det verste jeg har sett om henne har hun faktisk skrevet selv... Hvis alle sku gjort som henne skulle Hans anmeldt henne flere ganger! 😨

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, miss dolly skrev:

Tragikomisk. Det verste jeg har sett om henne har hun faktisk skrevet selv... Hvis alle sku gjort som henne skulle Hans anmeldt henne flere ganger! 😨

Helt enig, helt tragikomisk:-( Husker det var noe styr med Halloween feiringen, og at hennes barn ikke var bedt........ på en eller annen fest, hvor "alle" de andre barn skulle. Hun var vel ikke akkurat direkte "hyggelig" med de som IKKE hadde bedt hennes barn. Hun skrev ikke navn, men de som kjenner henne, vet vel sikkert hvem som går i samme klasse, og hvor de andre barna skulle. Det innlegget var vel noe hun skrev i "sinne", og ble slettet i etterkant. Camilla kan bare anmelde ivei, og kommer absolutt ingen vei med. Det er vel igrunn bare drapstrulser som politiet kanskje gidder å følge opp.  

Helt umulig å klare å lese innlegget på IG, da alt er bare "rør", og hun prøver å si alt i en og samme setning. Camilla burde legge bort den bloggingen en stund, tror hun trenger litt avstand fra det meste.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er trist at mennesker ønsker å leve av å utlevere seg på nettet. Spesielt når de overhodet ikke takler oppmerksomheten som følger med. Camilla oppleves passiv-agressiv og ekstremt hårsår på nettet. Hun har tilsynelatende manisk-depressive tendenser basert på hennes innlegg på blogget og insta. Høyt oppe en dag, på bunnen neste dag. 

Det er godt mulig at hun er en flott mamma og et godt menneske, men basert på det hun selv legger ut på nettet virker det dessverre ikke slik. Hun tramper i salaten gang på gang, men nekter å ta ansvaret for noe. Det er alltid alle andre sin feil. Hun ærekrenker andre på nettet, men sutrer fordi hun selv får kritikk. Det er svært sjelden jeg har sett noen kommentarer på bloggen hennes som i det hele tatt ligner på sjikane. Det er også vanskelig å ta det seriøst når hun ikke engang kan stave sjikane.

Oppmerksomhet skal hun ha, men konstruktiv kritikk vil hun ikke ha. Det er nemlig mobbing! I motsetning til alt hun har skrevet om feks Hans på bloggen sin... Om at han er utro, slem osv. Hadde jeg vært Hans hadde jeg anmeldt henne. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Joppe skrev:

Hun har ikke tilgang til IP adresser fra KG, så hun må mene av de kommentarer som kommer inn på VP bloggen.

Men, på seg selv kjenner man andre. Lykke til med anmeldelser - tviler på hun kommer så veldig langt.

Sånn, det var alt fra meg i dag ;) 

Amen :troest:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kritisk sans og evne til refleksjon er en mangelvare blant folk. Med tanke på hva denne damen selv skrev på bloggen (slettet, men jeg rakk å lese) bør hun holde kjeft om sjikane de nærmeste femti årene. At noen i familien eller kretsen rundt den personen hun skrev om har reagert negativt og kommet med usakligheter/hets tilbake, har nada med hva som blir skrevet her inne å gjøre. (Har ikke lest alt i denne tråden, men stort sett er det kommentering av det hun selv skriver)

Endret av Francis
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas

Etter å ha lest bloggen i dag så tror jeg dette ble utløst av en kommentar om LV veskene hun selger. En merkelig påstand om Kina osv. Det er mulig hun ble fornærmet eller opplevde dette som siste dråpe. Jeg kan ikke huske å ha sett noe av det hun skriver på IG. 

Jeg leste også alt som ble skrevet søndag formiddag. Det var temmelig drøyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest canacas
6 minutter siden, Francis skrev:

Som noen ville sagt: nå har du skjegget fullt av postkasser.

Og det ble langt verre enn det skjermdumpen viser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg må si at jeg ikke misunner noen å jobbe under Camilla. I dag får de passet sitt påskrevet i forhold til at de ikke har gjort en god jobb mens hun har vært syk. Det er virkelig en god måte å lage et godt arbeidsmiljø på, at sjefen din, på sin blogg, forteller sine lesere at de ansatte gjør en dårlig jobb, og at hvis hun selv ikke er tilstede så faller alt fra hverandre. 

Sånn, nå burde noen politianmelde meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...