bondekone Skrevet 26. august 2019 #201 Del Skrevet 26. august 2019 Huff, håper følelsen din er feil😢😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 26. august 2019 #202 Del Skrevet 26. august 2019 Ååå håper også dette går bra. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 27. august 2019 Forfatter #203 Del Skrevet 27. august 2019 Takk dere♥️ Men nå blør jeg ganske kraftig, som mens, men mye brunt, en del rødt og koagler. Graviditeten er ikke kommet ut enda, så det verste gjenstår. Håper det går fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 27. august 2019 Forfatter #204 Del Skrevet 27. august 2019 Nå er det ikke rom for tvil lenger😞 jeg kjenner igjen det som kommer ut fra tidl aborter.. Jeg tror mesteparten er ute.. skal likevel på ul på torsdag, og snakke med legen om planen videre. Jeg hadde en forholdsvis god følelse denne gangen, og hadde turt å tenke at dette kanskje kunne gå bra. Så desto mer skuffet nå:( Heldigvis har det gått fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 27. august 2019 #205 Del Skrevet 27. august 2019 Ååh, så trist å høre 😪😢💔 Stor klem til deg og mannen din 💛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 27. august 2019 #206 Del Skrevet 27. august 2019 💔💔💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 27. august 2019 #207 Del Skrevet 27. august 2019 Å så trist dette er💔💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. august 2019 #208 Del Skrevet 27. august 2019 På 26.8.2019 den 9.24, N85 skrev: Takk☺️ Men i dag 6+4 har jeg begynt å spotte brunt.. jeg vet det er en del som har blødninger og det går helt fint, men det er ikke min erfaring med min kropp - blødning betyr at jeg mister😞 UL på torsdag. Jeg får se hvor mye blødningen tar seg opp til da. Det kunne vært interessant med UL uansett tenker jeg, kanskje de ser at det har festet seg feil eller noe sånt. Men jeg vet ikke hvor lett det er å få tatt en ul hvis jeg skulle fossblø. Jeg antar det blir en karantene-mnd igjen før jeg kan få innsett:( Å nei, det var ikkje noko kjekt å høyra. Håpar du tar feil, og at det berre er ein liten, ufarlig blødning. Eg skal kryssa fingrane for deg på torsdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 27. august 2019 #209 Del Skrevet 27. august 2019 (endret) Uff, eg såg ikkje den siste meldinga di, då eg skreiv her i stad. Så utrulig trist å høyra. Eg sender deg mange varme klemmar, og håpar du blir fort gravid igjen. Endret 27. august 2019 av Mirabella76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 29. august 2019 Forfatter #210 Del Skrevet 29. august 2019 Takk for støtten❤️ Var hos gynekologen i dag og fikk bekreftet at mesteparten, men ikke alt, var ute. Håper resten kommer ut i rimelig tid. Gynekologen var veldig god å snakke med og medfølende, så akkurat nå er jeg forholdsvis optimistisk til neste gang. Har bestilt meg time til fastlegen også for å få noen å snakke med. Akkurat nå går det ganske greit, men jeg vet jo at så snart g-testen er positiv blir jeg helt tullerusk og veldig engstelig. Ønsker å være forberedt slik at jeg kan være litt mer balansert i hodet mitt neste gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 1. september 2019 Forfatter #211 Del Skrevet 1. september 2019 I dag viser g-testen svakt pos, som 14-15 dpo, og jeg har nesten sluttet å blø. Så om alt er ute bør hCG bli null ganske snart, og jeg kan begynne å tenke på ny syklus. Så jeg ble i hvert fall fort ferdig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 10. september 2019 Forfatter #212 Del Skrevet 10. september 2019 I dag er jeg på dag 15 etter SA og har begynt å få el-slim. Håper det betyr at el kommer snart😀 men vi får se, syns nesten det er rart hvis den er såpass i rute.. men kan jo håpe på litt flaks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 10. september 2019 #213 Del Skrevet 10. september 2019 52 minutter siden, N85 skrev: I dag er jeg på dag 15 etter SA og har begynt å få el-slim. Håper det betyr at el kommer snart😀 men vi får se, syns nesten det er rart hvis den er såpass i rute.. men kan jo håpe på litt flaks! Så herlig 😊 Deilig hvis systemet kommer seg så raskt tilbake til normalen 🙏😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 14. september 2019 Forfatter #214 Del Skrevet 14. september 2019 Pos el-test i kveld dag 19😀 så da regner jeg el på mandag dag 21, og IKM 30. september. Så det er bra! Så blir det spennende å se om man blir gravid eller om det blir innsett i oktober. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 14. september 2019 #215 Del Skrevet 14. september 2019 Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 19. september 2019 Forfatter #216 Del Skrevet 19. september 2019 På 14.9.2019 den 19.32, Mirabella76 skrev: Lykke til! Takk😊 Vi har ikke prøvd så veldig iherdig denne mnd (vi er ganske lei), men vi har vel prøvd nok til at det kan gå. Men jeg er veldig glad jeg er i syklus igjen såpass kjapt! Og blir jeg ikke gravid nå blir det forhåpentligvis innsett neste mnd😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 19. september 2019 #217 Del Skrevet 19. september 2019 5 timer siden, N85 skrev: Takk😊 Vi har ikke prøvd så veldig iherdig denne mnd (vi er ganske lei), men vi har vel prøvd nok til at det kan gå. Men jeg er veldig glad jeg er i syklus igjen såpass kjapt! Og blir jeg ikke gravid nå blir det forhåpentligvis innsett neste mnd😊 Er jo alltids lov å håpe at det går av seg selv denne måneden, selv om innsatsen kanskje har vært litt halvhjertet 🤞🏻 Ellers er det vel kanskje en trøst at det ligger en hel haug med eskimoer i fryseren som bare venter på å bli satt inn 🤩 Dere er jo kjempeheldig som har såå mange på frys 🙏 Og såå fint at du kom så fort inn i syklus igjen 😊🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 21. september 2019 Forfatter #218 Del Skrevet 21. september 2019 På 19.9.2019 den 9.53, Patriotpaula skrev: Er jo alltids lov å håpe at det går av seg selv denne måneden, selv om innsatsen kanskje har vært litt halvhjertet 🤞🏻 Ellers er det vel kanskje en trøst at det ligger en hel haug med eskimoer i fryseren som bare venter på å bli satt inn 🤩 Dere er jo kjempeheldig som har såå mange på frys 🙏 Og såå fint at du kom så fort inn i syklus igjen 😊🙏 Ja, jeg er veldig heldig med mange på frys😊 hvis ingen av dem blir noe av tror jeg ikke jeg orker mer ivf. 5dpo i dag. Har ikke trua. Venter mensen neste mandag og gleder meg til å starte ny syklus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 22. september 2019 #219 Del Skrevet 22. september 2019 16 timer siden, N85 skrev: Ja, jeg er veldig heldig med mange på frys😊 hvis ingen av dem blir noe av tror jeg ikke jeg orker mer ivf. 5dpo i dag. Har ikke trua. Venter mensen neste mandag og gleder meg til å starte ny syklus. Hvis 10 eskimoer ikke gir resultater, så tror jeg nesten at jeg hadde lagt inn årene også 😬🤭 Du venter mensen neste mandag og jeg har testdag da 🤞🏻 Synd du ikke har troa på denne syklusen, men det er jo virkelig hjelp å få i neste syklus 🙏 mulig du har skrevet det før - blir det naturlig eller styrt syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
N85 Skrevet 26. september 2019 Forfatter #220 Del Skrevet 26. september 2019 På 22.9.2019 den 9.59, Patriotpaula skrev: Hvis 10 eskimoer ikke gir resultater, så tror jeg nesten at jeg hadde lagt inn årene også 😬🤭 Du venter mensen neste mandag og jeg har testdag da 🤞🏻 Synd du ikke har troa på denne syklusen, men det er jo virkelig hjelp å få i neste syklus 🙏 mulig du har skrevet det før - blir det naturlig eller styrt syklus? Det blir naturlig syklus, så krysser fingrene for at eggløsningen ikke kommer på en mandag eller tirsdag, for da må vi vente enda en mnd pga. helgestengt🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå