Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal nok altids klare å finne et lite hjørne eller to i kofferten til sauer og andre dyr. Hjem igjen tror jeg at det kan bli værre, med tanke på vekt.. :Hehe: Før noen blir fornærmet her forter jeg meg å opplyse om at vi kun har 40 kg baggage og 20 kg håndbaggage å gå på.. Dessuten regner jeg da med at jeg skal shoppe bittelitt også. Noe som matcher den franske vinkassen med blomster jeg har i stuen kanskje. Jeg er i allefall en "sucker" etter fransk interiørting-tang.

Det var til tider voldsom helikoptervirksomhet over jobben en stund i stad, men nå har Bush'en igjen forlatt landet. Tror du ikke sola har begynt å titte frem mellom skyene også? :sjarmor:

Jeg er litt nyskjerrig på han der Jean-Pirre foressten.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva jeg gjorde før selvbruneren.. Leggene mine er fra naturens side litt for naturlig hvite.. Nå bruker jeg litt selvbruner på dem store deler, hvis ikke hele sommeren. Det er litt mye styr da med exfoilering, barbering, fuktighetskrem og selvbruner opp til to ganger i uka, men jeg synes faktisk resultatet er verdt det. Før selvbrunerens tid gikk jeg vel mer i bukser og lange skjørt om sommeren. :roll:

Dette blir vel det siste innlegget jeg skriver her i dagboka før omlegningen. Bare det at jeg skriver dette er jo i grunnen litt komisk.. Blir kjedelig på jobb i morgen antar jeg. Sommerstille og antagelig ikke noe KG.. Jeg får prøve å ta meg sammen til de kjedelige oppgavene jeg normalt utsetter istedet.

Deilig at det snart helg igjen. Det ser ut til at været skal bli bra og jeg gleder meg til å kose meg ute i hagen i sommerværet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det monja, Kverula og Miranda! :D

Jeg hadde ikke regnet med å komme inn her nå i dag jeg, men jeg måtte jo selvfølgelig prøve. :wink:

F

R

E

D

A

G

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeeeeeii!! It's back!! :hoppe-smiley-som-ikke-lenger-er-her:

Jeg er her jeg monja, men jeg er jo nødt til å stå opp før jeg begynner å skrive innlegg her på KG vet du.

Ellers hadde jeg nesten glemt at KG eksisterte nå.. *lyver* Jeg skal ærlig innrømme at jeg begynte å bli litt desperat i går da de la ut melding om at forumet antageligvis ikke kom opp før på tirsdag. :rolleyes: Men nå er heldigvis "krisen" over. Håper det nye forumet er bedre enn det gamle nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Jeg har litt blanda følelser ang. forumet foreløpig jeg da, men den derre snikleser-funksjonen er på plass, så da er jeg i hvertfall fornøyd med det! ;)

God tirsdag! :vinke-smiley fra gamle dager:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Hva er snikleserfunksjonen, Kverula? :huh: )

Heisann og hoppsann, Malou!

Så du overlevde, du også! :P

Jeg har brukt "fritiden" til å male hus, kjempegøy! :blink:

Neste gang leier vi et idrettslag, sa jeg til hannsauen i dag... :angry:

Ikke ferie på deg ennå? :klemme-på-Malou-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Snikleser-funksjonen, Væren, det er det at man kan være skjult i forumet sånn at ingen kan se hvilken tråd man er inne og leser i! ;)

Da kan man være snikleser, vettu! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Du er observert i dagboka mi av både monja og meg! Snikende rundt...men vi så navnet ditt vi... *gliser*

Men bare så det er sagt - du er HJERTELIG velkommen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Malou!

Da er jeg tilbake, også. Vet ikke helt om jeg trives med nye KG, men det kommer vel. Har heller ikke lyktes med å få lastet opp min gamle avatar, så nå har jeg en midlertidig en.

Ellers er det vel like varm hos deg som hos meg, hørte at det var sommerens varmeste dag i går og at det skal vare helt frem til september. Og selv om det er deilig, så er det nesten litt for varmt hvis man må gjøre noe annet enn å ligge på stranden eller slappe av i skyggen.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat Piglet! Hetebølge og nærmere 30 grader er vel forsåvidt helt greit når man kan ligge på stranda eller slappe av under et stort tre, men når man skal fungere i dagligdagen; jobbe, husarbeid, kjøre bil uten aircondition også videre, er det ganske så hardt synes jeg. I dag er det (heldigvis) noen grader kjørligere enn i går. Det var litt overskyet i morges og "kun" 19 grader, men nå er sola og den blå himmelen på plass igjen.

Hvis jeg hadde ville sniklese, så hadde jeg gjort meg usynelig vet du Kverula. :blunke-smiley-på-gamlemåten:

Jeg har ikke hørt om noen som ikke overlevde omlegningen ennå Væren. Tenk å prøve å logge på å oppdage at man ikke eksisterer lenger da! :skrekk-og-gru-smiley:

Ingen ferie på meg på 3½ ennå nei, men vi nærmerer oss. Om enn ikke med stormskritt akkurat..

Jeg har lyst til å shoppe.. Bombe! :sjarmør-smiley-på-gamlemåten:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rett før jeg bestilte TdF abonnment hos tv2.dk her i stad, for jeg skulle gjerne hatt bilder fra alpeetappen i dag. Neste år skal jeg bare kjøpe abonnement med en gang. Nå synes jeg det nesten er for sent allerede, for det er ikke så mange spennende og harde fjelletapper igjen som går på en vanlig hverdag. I helgene kan jeg jo se det hjemme, pluss når jeg jobber hjemme en til to ganger i uka pga ferietid.

:TdF-avhengig-smiley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hm...går det virkelig an å være TdF-avhengig. Uforståelig. :ler:

Vet du, malou - jeg blir SÅ glad når jeg leser at det er flott vær i Dk! Jeg kommer jo nedover på lørdag - håper ikke det bare er i området rundt der du bor det er fint da. ;)

God dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg skal ikke til Danmark før til neste sommer *hulk* Men da skal jeg til gjengjeld sløve (så mye som det går med en snart 2 år gammel villstyring på slep) i feriehus og på stranda....Gleder meg allerede. Håper på å få snike med Kverris og da. Hadde vært utrolig koselig.

Håper du har det bra til tross for hetebølge. Vurderer å sende deg litt regn og kuling akkurat nå du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...