Anonym922 Skrevet 31. juli 2018 #341 Del Skrevet 31. juli 2018 4 timer siden, Kaiaermeg skrev: Oi 😮 kjenner det hadde vært greit med utvendig! 😂 Aah, ja det er det sikkert tusen takk! Jeg skulle ha utvendig i 9+4 men måtte ha innvendig da hun ikke kunne se så godt. Skal sies at jeg ikke er tykk men kraftig bygd med en BMI på ca 24😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 1. august 2018 #342 Del Skrevet 1. august 2018 Noen som har gode middagsforslag, forresten? 😂 Jeg som vanligvis elsker pizza, lasagne, chorizo osv. har fått helt avsmak på både lukten og smaken. Får byge av tanken på alt med tomatsaus, til mannens store frustrasjon 😂 Det som har funket hittil er fiskegrateng, fiskepinner... pannekaker høres heller ikke så dumt ut. Kylling frister heller ikke, egentlig. Så, matpreferansene mine har tatt en helomvending! Trenger tips! 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grønnplante Skrevet 1. august 2018 #343 Del Skrevet 1. august 2018 Her har det for det meste gått i brødskiver og melk til middag 🙈 Men wok med kylling/svin og ferske grønnsaker funker også, Oystersauce eller red curry feks. Har også hatt skikkelig craving på indisk og meksikansk 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 1. august 2018 #344 Del Skrevet 1. august 2018 12 minutter siden, Kaiaermeg skrev: Noen som har gode middagsforslag, forresten? 😂 Jeg som vanligvis elsker pizza, lasagne, chorizo osv. har fått helt avsmak på både lukten og smaken. Får byge av tanken på alt med tomatsaus, til mannens store frustrasjon 😂 Det som har funket hittil er fiskegrateng, fiskepinner... pannekaker høres heller ikke så dumt ut. Kylling frister heller ikke, egentlig. Så, matpreferansene mine har tatt en helomvending! Trenger tips! 😂 Jeg har fått dilla på Findus ovnsbakt fiskefilet med italiensk og bladspinat saus med potetmos😅 Men i dag tenkte jeg å kjøre på med pannekaker. Ellers rimelig mat lei om dagen, finner ikke på noe godt liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 1. august 2018 #345 Del Skrevet 1. august 2018 23 minutter siden, grønnplante skrev: Her har det for det meste gått i brødskiver og melk til middag 🙈 Men wok med kylling/svin og ferske grønnsaker funker også, Oystersauce eller red curry feks. Har også hatt skikkelig craving på indisk og meksikansk 😋 Haha, ja det er nesten så jeg ender opp med brødskiver eller knekkebrød 😂Frokostblanding (helst fitness blandet med honnikorn) er det eneste som frister skikkelig om dagen, ellers er det dårlig. Håper det kommer seg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 1. august 2018 #346 Del Skrevet 1. august 2018 7 minutter siden, tuppelene skrev: Jeg har fått dilla på Findus ovnsbakt fiskefilet med italiensk og bladspinat saus med potetmos😅 Men i dag tenkte jeg å kjøre på med pannekaker. Ellers rimelig mat lei om dagen, finner ikke på noe godt liksom. Hmm, kanskje jeg skal sjekke ut frysedisken Og pannekaker, ikke minst - det får bli ila. uka 😄 Nettopp! Jeg er helt blank når mannen spør... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 1. august 2018 #347 Del Skrevet 1. august 2018 Her går det mye i kylling og ris ,😅 og gilde winer er aldri feil på kvelden 😂 ellers kjøttdeig og spagetti med ost oppå er nam haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 1. august 2018 #348 Del Skrevet 1. august 2018 12 minutter siden, LineG skrev: Her går det mye i kylling og ris ,😅 og gilde winer er aldri feil på kvelden 😂 ellers kjøttdeig og spagetti med ost oppå er nam haha Hmm, ris var ikke dumt! Kanskje jeg kan gjøre det enkelt, med kun kjøttdeig og ris 😄 Haha, dette er så vanskelig! Jeg elsker vanligvis ost også, gjerne smeltet ost... men nå går det ikke i det hele tatt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 1. august 2018 Forfatter #349 Del Skrevet 1. august 2018 Nå fikk jeg vannvittig lyst på grillet kylling og ris! Slurp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaiaermeg Skrevet 1. august 2018 #350 Del Skrevet 1. august 2018 Gyn målte babyen til 10+4! Sprellende lite mirakel med bankende hjerte, hender, føtter, fingre ❤️ hun sa at vi hadde en frisk og normal baby ❤️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 1. august 2018 #351 Del Skrevet 1. august 2018 På 31.7.2018 den 12.12, Puffin skrev: @kaffemor Jordmor jeg går til mener det er trygt å ta postafen i svangerskap. Legen min sier at jeg bør kun gjøre det hvis jeg absolutt må. Så det er vanskelig å vite hva som er rett! Legen min sier det er helt trygt. Hun sa at det er vanlig å skrive sånt i pakningsvedlegg siden produsenten alltid vil være helt på den sikre siden. Googlet litt og i følge relis og trygg mammamedisin skal det være helt trygt Så jeg fortsetter med pillen min på kvelden en stund til! Håper jeg ikke får bruk for den snart men 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juni15 Skrevet 2. august 2018 #352 Del Skrevet 2. august 2018 Iiih, i går tror jeg at jeg kjente liv for første gang, 15+0 😬💕 ganske rar følelse, og er jo ganske tidlig enda, men har ikke kjent den følelsen før. Som om noe dunker inni magen, men ikke at det var vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puffin Skrevet 2. august 2018 Forfatter #353 Del Skrevet 2. august 2018 12 hours ago, kaffemor said: Legen min sier det er helt trygt. Hun sa at det er vanlig å skrive sånt i pakningsvedlegg siden produsenten alltid vil være helt på den sikre siden. Googlet litt og i følge relis og trygg mammamedisin skal det være helt trygt Så jeg fortsetter med pillen min på kvelden en stund til! Håper jeg ikke får bruk for den snart men Det høres veldig fornuftig ut! 2 hours ago, Juni15 said: Iiih, i går tror jeg at jeg kjente liv for første gang, 15+0 😬💕 ganske rar følelse, og er jo ganske tidlig enda, men har ikke kjent den følelsen før. Som om noe dunker inni magen, men ikke at det var vondt. Åååå det er så artig! Jeg trodde jeg kjente noe i går jeg også, men så var det bare luft. Litt vel optimistisk på 13+2 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monta Skrevet 9. august 2018 #354 Del Skrevet 9. august 2018 Hvordan er formen deres, jenter/damer?😁 Begynner magen å vises?😊 Jeg er ganske kraftig. Flere som er eller har vært ved tidligere svangerskap? Spent på erfaringer med når det har vistes, ser ikke noe særlig forskjell her🙈 17+4 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azumarill Skrevet 9. august 2018 #355 Del Skrevet 9. august 2018 Det har begynt å synes litt nå, 2.gangs i uke 18+1. Eller, jeg syns det selv i alle fall, vet ikke om det er åpenbart for andre eller om de bare syns det ser ut som om jeg har spist litt mye is i sommer Forrige gang mente jeg selv det begynte å vises på samme tid, kanskje litt tidligere, men når jeg ser på bilder ser jeg at definitivt bare var ønsketenkning og at jeg nok ikke så klart gravid ut for andre før godt uti svangerskapet, så kanskje det samme er tilfelle nå Var rett over normal bmi forrige gang, rett under nå hvis det har noe å si. Ellers er formen mye bedre! Nå orker jeg innimellom å ha en aktivitet etter jobb også, det var helt utenkelig for noen uker siden. Ikke bestige-Kilimanjaro-form altså, snarere gå-en-tur-på-cafe-form, men alle monner drar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineG Skrevet 9. august 2018 #356 Del Skrevet 9. august 2018 Formen er helt grei her, skulle nok ønske jeg hadde mer energi men 😅 når der gjelder mage så syns jeg den syns mest når jeg ligger😂 men føler jeg ser den når jeg står rett og ned og kikker nedover, men ikke fra siden enda tror jeg haha. Men merker det på str på buksa at det vokser. Er nå 17+ 3 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TidaFlyr Skrevet 9. august 2018 #357 Del Skrevet 9. august 2018 Hei alle dere her inne Vi venter en lillebror eller lillesøster i slutten av februar, er så spente! Denne gangen har jeg vært veldig plaget med kvalme og oppkast nesten fra start, og det har ikke gitt seg enda. Håper virkelig det snur snart. Jeg fikk veldig tidlig mage, den kom i uke 10 en gang! Det var sånn at jeg merka at folk så på magen, før vi i det hele tatt ønsket å gå ut med det. Ville ikke kjøpe vide, løse klær bare for å skjule det i 2 uker heller Har de fleste her termin i januar eller februar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 9. august 2018 #358 Del Skrevet 9. august 2018 Formen er fin, men litt slapp etter ferien. Tar på å være på jobb hele dagen kjenner jeg. I går var jeg kjempe slapp, men i dag skal jeg en tur på treningssenteret om formen ikke brått snur. Ellers er halsbrannen litt av og på om dagen. Er normalvektig i det øvre skiktet. Magen har fått en kul som jeg selv synes er stor, men er ikke såå stor enda da😅 Men stor nok til at det blir kommentert på og ser ikke bare tjukk ut lenger. Mannen er ekstremt happy for vekst, for da blir det litt mer virkelig for han også. Er 18+1 i dag😊 OUL om 5 dager🎉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 9. august 2018 #359 Del Skrevet 9. august 2018 Jeg er 14 uker i dag, termin i februar. Kvalmen har gitt seg, og jeg har litt mer energi, men sliter med bekkenet allerede. Forrige svangerskap var jeg sykemeldt fra uke 16 og ut. Det ble ikke bedre før noen mnd etter fødsel. Frykter det blir det samme nå Jeg har vært i Danmark og tatt NIPT test, og vet at vi venter ei jente, og at hun ikke har noen av de tre trisomiene eller andre kromosomfeil, som de kunne sjekke. Har fått litt mage allerede, og er glad vi ikke trenger å skjule graviditeten lenger 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkagenser Skrevet 9. august 2018 #360 Del Skrevet 9. august 2018 Jeg er 15 +5 i dag, og synes magen plutselig har poppa fram den siste uka. Fra å lett kunne skjules i forrige uke, til at jeg nå føler at alle ser at jeg er gravid. Hadde bli rundt 25-26 da jeg ble gravid. Har ikke veid meg på noen uker nå, men gruer meg litt. Føler meg plutselig som en hval. Formen er ok. Fryktelig sliten og har en del halsbrann om kveldene, men har fått inn 3-4 treninger per uke de siste ukene, så er fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå