Gå til innhold

Januar-Februar 2019

Puffin

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, kaffemor skrev:

Da krysses alt som krysses kan for at dette går veien :hjerte: Har lest at det er veldig vanlig med litt farget utflod slik du beskrev. Men skjønner godt du blir redd :klem: Det er ingen god følelse! Har du blødd noe mer i dag? 

Ja, har lest det jeg også, og hun sa det hun også, at det er veldig vanlig - men det er nesten 50/50 på dette tidspunktet mtp farget utflod :) Nei, har ikke blødd noe enda heldigvis, er fremdeles lysebrun utflod - kanskje litt lysrosa innimellom... Håper så inderlig det gir seg, eller at vertfall hcg'en stiger ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Puffin skrev:

Det er jo mest positivitet i det jeg leser her da. Krysser fingrene for at det bare var litt spotting! :)

Ja, det er kanskje det... jeg tørr bare ikke å håpe 😭 Men godt å vite at andre tolker det positivt! Mannen også ble litt beroliget... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi nådd første milepæl. 12+0! ❤️

Hvordan går det med dere andre? Flere som har kommet over de første 3 månedene?😊

Endret av Monta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Monta skrev:

Hvordan går det med dere andre? Flere som har kommet over de første 3 månedene?😊

Så deilig å komme dit😍 gratulerer❤fine milepælen!

Hissig nedtelling til det her nå, 11+2 så nærmer seg sakte men sikkert👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Monta skrev:

Følger etter deg i morgen😊 Jeg kan fortsatt nesten ikke tro det, etter fem lange år ser det ut som det endelig er vår tur💗 

Hvordan er symptomene, har de roet seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Monta skrev:

Åh så digg da! 😁 er snaaaart der selv. 11+1 her. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, TeamWP skrev:

Så deilig å komme dit😍 gratulerer❤fine milepælen!

Hissig nedtelling til det her nå, 11+2 så nærmer seg sakte men sikkert👌

Takk😊 Spent på ny ul på torsdag!!

Går fort nå da!! 😁 Lykke til! ❤️

42 minutter siden, tuppelene skrev:

Følger etter deg i morgen😊 Jeg kan fortsatt nesten ikke tro det, etter fem lange år ser det ut som det endelig er vår tur💗 

Hvordan er symptomene, har de roet seg?

Så fantastisk!! Så innmari godt å høre, og så fortjent når man har slitt lenge! ❤️

Har dere vært på ul eller?

Det har roet seg veldig nå. Ingen kvalme eller noe. Har ikke slitt veldig heller da, litt på morgenen og kvelden bare. 😊 Til deg da, @tuppelene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Monta skrev:

Så fantastisk!! Så innmari godt å høre, og så fortjent når man har slitt lenge! ❤️

Jeg har vært på ul 3 ganger alt 🙈 og skal nå til torsdagen igjen 😊 (som er orginaltimen etter første gangen jeg var 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, LineG skrev:

Jeg har vært på ul 3 ganger alt 🙈 og skal nå til torsdagen igjen 😊 (som er orginaltimen etter første gangen jeg var 😂

Samme her!!! 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Monta skrev:

Samme her!!! 🙈

Godt å høre at det ikke bare er meg 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Monta skrev:

Det har roet seg veldig nå. Ingen kvalme eller noe. Har ikke slitt veldig heller da, litt på morgenen og kvelden bare. 😊 Til deg da, @tuppelene?

Var på UL i uke 8 og 10. Får se om vi tar en i ferien rett før uke 14. Skal til jordmor om en uke og da regner jeg med at vi får høre hjertelyd, hvis ikke blir det ny UL da. Skal jo ikke være like vanskelig å finne lyden etter passerte 12 uker🤞🏻

Jeg har hatt minimalt med symptomer siden dag en. Trøttheten har vært det værste og det værste har heldigvis dabbet litt av. Men fortsatt trøtt altså😴😅

lykke til på UL på torsdag😊 det er så kos med UL😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så urettferdig at alle dere har kommet så langt da 🤣 😛 Jeg er bare 7+5 og syns tiden går gruelig sent. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Puffin skrev:

Så urettferdig at alle dere har kommet så langt da 🤣 😛 Jeg er bare 7+5 og syns tiden går gruelig sent. 😅

Jeg er bare 5+5 :grine: 🙈 Tiden snegler seg forbi! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10+0 i morgen 🙈 synes tiden frem til nå har gått ganske raskt, og nå har vi snart ferie, så regner med at det fortsetter slik 😄

Vi har «bare» vært på en UL, og vurderer fortsatt å ta en til i neste uke eller om tre uker. Skal til lege i neste uke, så er spent på å se hva slags utstyr han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dro plutselig på tidlig ul i dag, bare fordi jeg er dårlig og mannen ville oppmuntre. Fant en ledig time og 20 min senere var vi der. Ble sat fram en dag, og vi så et nydelig hjerte som hamret. Magisk! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
54 minutter siden, Azumarill skrev:

Mange som skal på ultralyd på torsdag, da! Håper det bare ser fint ut for alle sammen :) Jeg skal også, og gruer meg veldig 😕

Krysser fingrene for det! Jeg og gruer meg. Har alltid i bakhode om hva hvis det har gått dårlig, men prøver å ikke tenke så mye på det og heller ta det når jeg er der. Lite man Får gjort nå uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LineG said:

Krysser fingrene for det! Jeg og gruer meg. Har alltid i bakhode om hva hvis det har gått dårlig, men prøver å ikke tenke så mye på det og heller ta det når jeg er der. Lite man Får gjort nå uansett :)

Ja, man får jo ikke det. Og sjansen er større for at man får se noe fantastisk, heller enn noe trist! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Azumarill skrev:

Mange som skal på ultralyd på torsdag, da! Håper det bare ser fint ut for alle sammen :) Jeg skal også, og gruer meg veldig 😕

Skjønner du gruer deg😘vi får håpe det går helt fint❤

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Puffin skrev:

Vi dro plutselig på tidlig ul i dag, bare fordi jeg er dårlig og mannen ville oppmuntre. Fant en ledig time og 20 min senere var vi der. Ble sat fram en dag, og vi så et nydelig hjerte som hamret. Magisk! 

Så herlig😍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...