Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Denne personen skal ha all ære og honnør for det harde arbeidet han gjør for at barn skal ha det godt. Hjerte av gull. ❤️

Anonymkode: a623c...9e4

Herrejemini!! 🤦‍♀️

 

Anonymkode: 2d924...681

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herrejemini!! 🤦‍♀️

 

Anonymkode: 2d924...681

Hvorfor sånn reaksjon? Den personen har bidratt til å få frem saker offentlig og satt et søkelys på uansvarlig og kriminell saksbehandling. Itillegg har denne personen vist barn den respekten og personlige interessen de skal ha. Så ja, all ære. 

Anonymkode: a623c...9e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne personen skal ha all ære og honnør for det harde arbeidet han gjør for at barn skal ha det godt. Hjerte av gull. ❤️

Anonymkode: a623c...9e4

Virkelig? Jeg regner også med at du er klar over hvor mange sårbare foreldre og barn han svindler, han beskytter voldsdømte foreldre og henger ut barna åpent, han hjelper foreldre som driver med alvorlig omsorgssvikt på flukt og ikke nok med det så har han ødelagt utallige barnevernssaker og oppfordret andre til straffbare handlinger. 

 

Slike kommentarer som du kommer med gjør meg sint og oppgitt! Rune fardal er en skade for hele dette nettverket og gjør absolutt ingenting bra.

 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sånn reaksjon? Den personen har bidratt til å få frem saker offentlig og satt et søkelys på uansvarlig og kriminell saksbehandling. Itillegg har denne personen vist barn den respekten og personlige interessen de skal ha. Så ja, all ære. 

Anonymkode: a623c...9e4

Ta en bedre bakgrunnsjekk, dette er bare tull det du kommer med

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, jauda skrev:

Virkelig? Jeg regner også med at du er klar over hvor mange sårbare foreldre og barn han svindler, han beskytter voldsdømte foreldre og henger ut barna åpent, han hjelper foreldre som driver med alvorlig omsorgssvikt på flukt og ikke nok med det så har han ødelagt utallige barnevernssaker og oppfordret andre til straffbare handlinger. 

 

Slike kommentarer som du kommer med gjør meg sint og oppgitt! Rune fardal er en skade for hele dette nettverket og gjør absolutt ingenting bra.

 

Du skriver om mange ting som har skal ha gjort feil, men du nevner ingen som er blitt behandlet dårlig av ham, ingen kilder, ingenting. Du kan ikke skrive sånt uten noe bevis. Rune Fardal er uten tvil en viktig stemme da det ikke er mange som kjemper mot systemet - så feige er nordmenn dessverre.

Anonymkode: 9ea05...329

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver om mange ting som har skal ha gjort feil, men du nevner ingen som er blitt behandlet dårlig av ham, ingen kilder, ingenting. Du kan ikke skrive sånt uten noe bevis. Rune Fardal er uten tvil en viktig stemme da det ikke er mange som kjemper mot systemet - så feige er nordmenn dessverre.

Anonymkode: 9ea05...329

Les google-linken som ble lagt ut. Men dere foretrekker å tro på en selvutnevnt psykolog, i stedet for å fakta.

 

Anonymkode: 2d924...681

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver om mange ting som har skal ha gjort feil, men du nevner ingen som er blitt behandlet dårlig av ham, ingen kilder, ingenting. Du kan ikke skrive sånt uten noe bevis. Rune Fardal er uten tvil en viktig stemme da det ikke er mange som kjemper mot systemet - så feige er nordmenn dessverre.

Anonymkode: 9ea05...329

Det florerer av beviser på facebook og nettet. Det er bare å sjekke ut arbeid for rettferdighet på facebook, google rune fardal- dømt for hetsing,underslag av penger,forfalsket skole papirer da han prøvde å søke på psykologi studie, familiekanalen har drevet falsk i flere år da fardal ble dømt for svindel og retten til å drive noe/være styre medlem i 3 år( han har oppgitt falsk org nummer i flere år!) Gitt falske fakturaer osv. 

 

Dette er iallefall 1 start.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne personen skal ha all ære og honnør for det harde arbeidet han gjør for at barn skal ha det godt. Hjerte av gull. ❤️

Anonymkode: a623c...9e4

Tuller du nå?

Anonymkode: 3227d...478

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, jauda said:

Det florerer av beviser på facebook og nettet.

Jeg finner ikke eneste troverdig. 

Det kan være at noen av advokatene med dobbeltroller som ble avslørt av ham anmeldte ham eller noen bv-ansatt som fikk sine handlingene eksponert via websiden hans, men sikkert ikke noe mer enn dette.

Men det er så utrolig viktig at han viser fram dokumentasjonen om hvordan bv faktisk operer i virkelighet, alt dette som blir skjult fra oss. Hans siste reportasjen om Bargouti familie på youtube var helt sjokkerende. Hvis man bare hører på rekorden av avhør av barna på skolen med tanke på hva som har skjedd etterpå. Man må vite rene fakta for å utforme sin mening om ting. Rune Fardal er den eneste som faktisk gir ekte informasjon. Alle offentlige personene siterer bare offentlige retningslinjer, og jeg vil vite fakta.

Anonymkode: 865d9...e48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, jauda skrev:

Det florerer av beviser på facebook og nettet. Det er bare å sjekke ut arbeid for rettferdighet på facebook, google rune fardal- dømt for hetsing,underslag av penger,forfalsket skole papirer da han prøvde å søke på psykologi studie, familiekanalen har drevet falsk i flere år da fardal ble dømt for svindel og retten til å drive noe/være styre medlem i 3 år( han har oppgitt falsk org nummer i flere år!) Gitt falske fakturaer osv. 

 

Dette er iallefall 1 start.

Jeg har vært på arbeid for rettferdighet flere ganger og sett der. Det er ikke beviser, men kun personangrep, hets og mobbing. De som støtter barnevernet vet ikke hva dokumentasjon er. Tror også du skal se litt på hvem som faktisk driver en side før du omtaler det som dokumentasjon. Det er mange som kan takke denne mannen for at sakene deres har fått et rettferdig utfall. 

Anonymkode: a623c...9e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, jauda skrev:

Ta en bedre bakgrunnsjekk, dette er bare tull det du kommer med

Det var et godt råd. Hva med å følge det selv? 

Anonymkode: a623c...9e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse barnevernshaterne kan umulig ha jobb eller fritid? Siden de de bruker så mye tid på å spre denne propagandaen. 

Anonymkode: 6086d...8e1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Disse barnevernshaterne kan umulig ha jobb eller fritid? Siden de de bruker så mye tid på å spre denne propagandaen. 

Anonymkode: 6086d...8e1

Hva slags propaganda? Det jeg ser er som oftest at foreldre kjemper for at barna skal bli hørt. Barnas kamp. 

Anonymkode: a623c...9e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner ikke eneste troverdig. 

Det kan være at noen av advokatene med dobbeltroller som ble avslørt av ham anmeldte ham eller noen bv-ansatt som fikk sine handlingene eksponert via websiden hans, men sikkert ikke noe mer enn dette.

Men det er så utrolig viktig at han viser fram dokumentasjonen om hvordan bv faktisk operer i virkelighet, alt dette som blir skjult fra oss. Hans siste reportasjen om Bargouti familie på youtube var helt sjokkerende. Hvis man bare hører på rekorden av avhør av barna på skolen med tanke på hva som har skjedd etterpå. Man må vite rene fakta for å utforme sin mening om ting. Rune Fardal er den eneste som faktisk gir ekte informasjon. Alle offentlige personene siterer bare offentlige retningslinjer, og jeg vil vite fakta.

Anonymkode: 865d9...e48

«Han kaller seg «psykolog-ekspert» og hevder å ha psykopati og narsissistiske personlighetsforstyrrelser som spesialfelt - men innrømmer overfor Dagbladet at han er selvlært»

Fardal har også anklaget en mann for stå bak en blogg som Fardal selv angivelig skal ha stått bak. «Fardal påsto at det bare kunne være meg som sto bak den bloggen. Det er det ikke. Min blogg heter XX og ligger fortsatt ute. Jeg anmeldte ham fordi han og andre over tid har sendt sjikane-eposter til min arbeidsgiver og en rekke andre instanser» sier Bjørndal til Dagbladet. 

Han forteller videre at Fardal gikk over streken og begynte å publisere privat informasjon på Internett. Vedkommende gikk da til politianmeldelse. 

Fardal er også anmeldt for true og sjikanere offentlige tjenestefolk på Internett. 
 

«Hvor går grensa for hva som er akseptabelt å utsette barnevernansatte for i det offentlige rom-

Grensa går ved vold, sier Rune Fardal til Dagbladet etter sitt foredrag i Tallin https://www.google.com/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/rune-58-har-jobbet-mot-barnevernet-i-over-ti-ar---det-er-fem-til-seks-hovedmiljoer-i-norge-vi-motes-ganske-ofte/67366999/amp

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var et godt råd. Hva med å følge det selv? 

Anonymkode: a623c...9e4

Jeg fant veldig mye informasjon på første forsøk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

«Han kaller seg «psykolog-ekspert» og hevder å ha psykopati og narsissistiske personlighetsforstyrrelser som spesialfelt - men innrømmer overfor Dagbladet at han er selvlært»

Fardal har også anklaget en mann for stå bak en blogg som Fardal selv angivelig skal ha stått bak. «Fardal påsto at det bare kunne være meg som sto bak den bloggen. Det er det ikke. Min blogg heter XX og ligger fortsatt ute. Jeg anmeldte ham fordi han og andre over tid har sendt sjikane-eposter til min arbeidsgiver og en rekke andre instanser» sier Bjørndal til Dagbladet. 

Han forteller videre at Fardal gikk over streken og begynte å publisere privat informasjon på Internett. Vedkommende gikk da til politianmeldelse. 

Fardal er også anmeldt for true og sjikanere offentlige tjenestefolk på Internett. 
 

«Hvor går grensa for hva som er akseptabelt å utsette barnevernansatte for i det offentlige rom-

Grensa går ved vold, sier Rune Fardal til Dagbladet etter sitt foredrag i Tallin https://www.google.com/amp/s/www.dagbladet.no/nyheter/rune-58-har-jobbet-mot-barnevernet-i-over-ti-ar---det-er-fem-til-seks-hovedmiljoer-i-norge-vi-motes-ganske-ofte/67366999/amp

Dette er fra en person i en gruppe. Må huske på at dette ikke er dokumentasjon på troverdig forskning. Jeg tror du er nødt til å se på hvilke resultater denne mannen har vært med på å få til. I september vant en mor i 30 årene frem i EMD med sin sak. Det er snart 30 saker i EMD og mye tyder på at dette er et økende tall. 


 

Anonymkode: a623c...9e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er fra en person i en gruppe. Må huske på at dette ikke er dokumentasjon på troverdig forskning. Jeg tror du er nødt til å se på hvilke resultater denne mannen har vært med på å få til. I september vant en mor i 30 årene frem i EMD med sin sak. Det er snart 30 saker i EMD og mye tyder på at dette er et økende tall. 


 

Anonymkode: a623c...9e4

Dette er fra VG og vedkommende har sikkert bevis på at han er blitt sjikanert. Det kom tross alt på e-post. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg finner ikke eneste troverdig. 

Det kan være at noen av advokatene med dobbeltroller som ble avslørt av ham anmeldte ham eller noen bv-ansatt som fikk sine handlingene eksponert via websiden hans, men sikkert ikke noe mer enn dette.

Men det er så utrolig viktig at han viser fram dokumentasjonen om hvordan bv faktisk operer i virkelighet, alt dette som blir skjult fra oss. Hans siste reportasjen om Bargouti familie på youtube var helt sjokkerende. Hvis man bare hører på rekorden av avhør av barna på skolen med tanke på hva som har skjedd etterpå. Man må vite rene fakta for å utforme sin mening om ting. Rune Fardal er den eneste som faktisk gir ekte informasjon. Alle offentlige personene siterer bare offentlige retningslinjer, og jeg vil vite fakta.

Anonymkode: 865d9...e48

Her er link til dommen, hele dommen kan også leses der. Svindel/forfalsket skolepapir osv osv..

https://www.google.no/amp/s/argumentasjon.wordpress.com/2019/03/02/grunnen-til-at-rune-fardal-ikke-har-organisert-familiekanalen/amp/

Her er også en sak som fardal har frontet mye! Denne faren er dømt for vold mot familien sin( grov vold) datteren har skrevet åpent på facebook om omsorgssituasjonen og hvordan dette har påvirket livsskvaliteten hennes, når dommen hans og sannheten kom frem fortsatte fardal å skjule dette for følgerene og fikk andre til å angripe barna ved å si at dei løy og fardal frontet saken ennå sterkere for foreldrene.

 

https://www.google.no/amp/s/argumentasjon.wordpress.com/2019/01/04/fardal-forsvarer-barnemishandling/amp/

 

Her er han nylig dømt for hetsing. 

https://www.ba.no/nyheter/politikk/politiske-partier/pdk-politiker-domt-for-hets/s/5-8-1126531

 

Så kan det også stille spørmål rundt hans arbeid og hva han utgir seg for å være da han ikke har utdanning eller kompetanse innenfor det feltet han utgir seg for å ha spesial kompetanse rundt. Som forøvrig også der han ble dømt for å forfalske skolepapirer for å komme seg inn på psykologi studie.

https://m.facebook.com/notes/barnevernet-må-bort-og-noe-annet-på-plass/sakkyndig-psykolog-rune-fardal/2046826552292099/

Også en video som bekrefter at han lyver.

https://www.google.no/url?sa=t&source=web&rct=j&url=%23&ved=2ahUKEwj0r7bDvY_lAhUvtYsKHQzTB8AQwqsBMAJ6BAgJEA4&usg=AOvVaw0VTJzWxrN8ZFOD4xbU2nov

Her har du en link til hva han har gjort mot sin egen familie selv, der han også stiller diagnoser på barnemor og krenker henne på den værst tenkelige måten at jeg får vondt inni meg, han oppgir også selv at han fikk psykopat diagnosen på seg.

Leser du mer rundt saken kan du se dokumentasjon som han selv har lagt ut om blant annet om konflikt nivået hos familien/politiet/barnevernet,som er forårsaket av han selv.

Sakkyndig.com er forøvrig hans egen side, der han "tilbyr" hjelp mot å utrede sakkyndige rapporter som foreldre har,der han gir sin "spesial" kompetanse når han verken har utdanning eller kompetanse selv. I dei andre linkene foreligger det også fakturaer for hans arbeid. Dette er så alvorlig at jeg ikke har ord! Flere og flere har anmeldt han nylig for svindel og at han utgir seg for å være noe han ikke er. 

http://www.sakkyndig.com/kvam.htm

Det finnes mye mer dokumentasjon om han rundt om, ikke vanskelig å finne.

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er fra en person i en gruppe. Må huske på at dette ikke er dokumentasjon på troverdig forskning. Jeg tror du er nødt til å se på hvilke resultater denne mannen har vært med på å få til. I september vant en mor i 30 årene frem i EMD med sin sak. Det er snart 30 saker i EMD og mye tyder på at dette er et økende tall. 


 

Anonymkode: a623c...9e4

Rune fardal hadde ingenting med den saken å gjøre, så jeg tror heller at du skal ta deg en realitetssjekk på hva fardal "får til". Eneste han gjorde i den emd saken var å reise ned å sole seg i glansen på bekostning av moren, om du også ser hva han har gjort i etterkant av utfallet viser godt hvor mye han har ødelagt for moren videre. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er fra en person i en gruppe. Må huske på at dette ikke er dokumentasjon på troverdig forskning. Jeg tror du er nødt til å se på hvilke resultater denne mannen har vært med på å få til. I september vant en mor i 30 årene frem i EMD med sin sak. Det er snart 30 saker i EMD og mye tyder på at dette er et økende tall. 


 

Anonymkode: a623c...9e4

Og han har heller ikke en finger i dei andre sakene som er under behandling der. Just saying

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...