Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Jobbet ikke hun som lærer en stund? 

Jo😬😬😬

Anonymkode: 1c237...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, jauda skrev:

Nei 

Hun jobbet PÅ en skole i alle fall. Om hun var lærer skal jeg ikke si for sikkert. 

Anonymkode: 1c237...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun jobbet PÅ en skole i alle fall. Om hun var lærer skal jeg ikke si for sikkert. 

Anonymkode: 1c237...626

Seriøst?😳 jeg mener på at hun har vært på nav hele livet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud! Her er et av svarene

 

Pedofile har til alle tider søkt seg til steder og jobber hvor de har lett tilgang på barn. Denne sannhet bør være det viktigste argumentet for alle til å kreve at dagens bv system og fosterhjemsindustri blir lagt ned for evig og alltid. Hvor mange barn som gjennom tidene har opplevd overgrep i statens omsorg, vet jeg ikke, men jeg vet at det er altfor mange. Samfunnet trenger ett familievern, med ett hjelpeapparat som hjelper i stedet for å bryte mennesker ned, som de gjør i dagens system.

Anonymkode: 2998d...0c4

Og du er uenig i dette, eller...?

Anonymkode: 9ea05...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ojojoj, ja hun er cray cray! Bf profilen hennes var rett og slett skummel😟

Anonymkode: 1c237...626

Voldsomt paranoid også. Dette skrev hun i samme tråden:

"ambulanse. har du noen gang lurt på hvorfor noen blir fraktet med ambulansehelikopter, mens andre må ligge å vri seg i smerte til den ambulerende bil kommer? det er losjens medlemmer som får helikopter. vi andre må vente på bil."

Anonymkode: 988ac...345

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Voldsomt paranoid også. Dette skrev hun i samme tråden:

"ambulanse. har du noen gang lurt på hvorfor noen blir fraktet med ambulansehelikopter, mens andre må ligge å vri seg i smerte til den ambulerende bil kommer? det er losjens medlemmer som får helikopter. vi andre må vente på bil."

Anonymkode: 988ac...345

Dumme meg som tenkte det handlet om alvorlighetsgraden til skaden/sykdommen...

Men hvor mange medlemmer er det i gruppen dere leser i? Får bare opp en med rundt 600 medlemmer, mener jeg fikk opp en større tidligere.. 

Anonymkode: 78270...285

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dumme meg som tenkte det handlet om alvorlighetsgraden til skaden/sykdommen...

Men hvor mange medlemmer er det i gruppen dere leser i? Får bare opp en med rundt 600 medlemmer, mener jeg fikk opp en større tidligere.. 

Anonymkode: 78270...285

Da har du garantert blitt blokkert😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jauda skrev:

Da har du garantert blitt blokkert😂

Skjønner ikke helt hvordan, har aldri skrevet noe der 🤣

Anonymkode: 78270...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hvordan, har aldri skrevet noe der 🤣

Anonymkode: 78270...285

Det er nesten 21.000 medlemmer i gruppa som hl refererer til. Jeg er ikke medlem der, men får opp medlemstallet, da gruppa er pip åpen.  

Anonymkode: 988ac...345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er nesten 21.000 medlemmer i gruppa som hl refererer til. Jeg er ikke medlem der, men får opp medlemstallet, da gruppa er pip åpen.  

Anonymkode: 988ac...345

Da har de nok blokkert meg. Aldri vært medlem, likt eller kommentert noe der, men jeg i familie med en barnevernsansatt som har blitt mye hetset innpå der, så mulig det er derfor. 

Får opp gruppen og kan lese alt i den når jeg googler den da, så lenge jeg ikke er logget inn på fb i den nettleseren 😂😂

Anonymkode: 78270...285

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man leser mye rart i denne gruppa. Nesten som om det er blitt et samlested for mentalt ustabile mennesker. Når man tenker litt på hva slags mennesker kunne skrive det som skrives der, så er det ikke vanskelig å forstå at slike personer kan neppe være gode omsorgspersoner. 

Anonymkode: cff6e...979

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke forstå hvorfor jeg ikke fikk opp gruppa når jeg søkte, så kom jeg på at jeg trykket liker på en kritisk kommentar for ett års tid siden... 

Anonymkode: f66a0...fe7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.5.2018 den 11.24, AnonymBruker skrev:

 

 

Anonymkode: 9c7c3...52a

Fosterfamilien får dekket alle utgifter til konfirmasjon. 

Anonymkode: 70c42...4ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har de nok blokkert meg. Aldri vært medlem, likt eller kommentert noe der, men jeg i familie med en barnevernsansatt som har blitt mye hetset innpå der, så mulig det er derfor. 

Får opp gruppen og kan lese alt i den når jeg googler den da, så lenge jeg ikke er logget inn på fb i den nettleseren 😂😂

Anonymkode: 78270...285

Sikker på at det er riktig gruppe? Det florerer med slike grupper..

Anonymkode: 47f21...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle klar over at politiet driver enkeltmannsforetak INNAD i politiet, og får betalt for hvert eneste barn de kidnapper? Med andre ord de får bonus for hver eneste konfrontasjon de finner opp, for å tjene PENGER på deg, selv om du ikke har gjort noen ting.

Dagens norske politi er rene kyniske kriminelle ansatt for deres manglende empati som ikke har noe imot i å delta i kidnappingsaksjoner fordi de tjener på det. 

Det samme gjelder alle bøter politiet deler ut. Hvor lenge skal folk godta at politiet IKKE jobber for folket, men i virkelighet er en okkupasjonsmakt, som handler kun ut for å beskytte blant verdens største kriminelle, samt deres næringslivsinteresser? 

Det samme gjelder hele staten. Det er en kriminell virksomhet som fremstår som om den "tjener" folket, mens den i dag er drivkraft for å drepe deg gjennom SMART 5G LED genocide. 

Ingenting kommer til å redde barna våre, før vi innser at hele staten er ugyldig, det samme gjelder hele rettssvindelsystemet. Den er oppfunnet av de som driver den, og deres etterkommere, som skriver lover for å frata dine Skapergitte levende menneske rettigheter, i tillegg til å stjele alt fra deg. 

Alle onder handler om den samme kampen, er vi ikke villige til å ta den dør vi allesammen, og barna med oss. Snart har vi ikke noe valg. Politikerne ønsker alle døde, for profitt. Skal vi tillate at de får drepe allesammen?

 

Det må være forferdelig slitsomt for dem med alle disse tankene.. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 21.7.2019 den 0.35, AnonymBruker skrev:

Dine referanser gir meg ingenting, og det er løgn at man havner så fort på institusjon, det er ikke plasser. Og nei de fleste som ruser seg kommer ikke fra «kjærlige og gode hjem», tvert om. Ferdig snakka!

Anonymkode: 08e1d...272

Trenger ikke nødvendigvis å stemme det. De i min omgangskrets som ruset seg kom fra gode hjem. Vanlige familier, god råd, foreldre som stilte opp. Kun en av mange sliter med rus i dag, og ingenting skulle tilsi at hun skulle få et rusproblem. 

Jeg røyket en del hasj tidligere og var nok avhengig en periode. Mine foreldre har ikke sviktet meg på noen måte. Jeg tok et valg om å røyke hasj og det var kun mitt valg. Heldigvis var jeg smart nok til å takke nei til tyngre stoffer. Hvem som helst kan få et rusproblem. Det er ihvertfall min erfaring. 

Anonymkode: d9159...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Er alle klar over at politiet driver enkeltmannsforetak INNAD i politiet, og får betalt for hvert eneste barn de kidnapper? Med andre ord de får bonus for hver eneste konfrontasjon de finner opp, for å tjene PENGER på deg, selv om du ikke har gjort noen ting.

Dagens norske politi er rene kyniske kriminelle ansatt for deres manglende empati som ikke har noe imot i å delta i kidnappingsaksjoner fordi de tjener på det. 

Det samme gjelder alle bøter politiet deler ut. Hvor lenge skal folk godta at politiet IKKE jobber for folket, men i virkelighet er en okkupasjonsmakt, som handler kun ut for å beskytte blant verdens største kriminelle, samt deres næringslivsinteresser? 

Det samme gjelder hele staten. Det er en kriminell virksomhet som fremstår som om den "tjener" folket, mens den i dag er drivkraft for å drepe deg gjennom SMART 5G LED genocide. 

Ingenting kommer til å redde barna våre, før vi innser at hele staten er ugyldig, det samme gjelder hele rettssvindelsystemet. Den er oppfunnet av de som driver den, og deres etterkommere, som skriver lover for å frata dine Skapergitte levende menneske rettigheter, i tillegg til å stjele alt fra deg. 

Alle onder handler om den samme kampen, er vi ikke villige til å ta den dør vi allesammen, og barna med oss. Snart har vi ikke noe valg. Politikerne ønsker alle døde, for profitt. Skal vi tillate at de får drepe allesammen?

 

Det må være forferdelig slitsomt for dem med alle disse tankene.. 

Men kjære vene da! 🙈

Anonymkode: 2d924...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han her er helten i gruppen. https://www.google.com/search?q=rune+fardal&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b

 

Og de forstår ennå ikke at dette er galskap...

Anonymkode: 2998d...0c4

Denne personen skal ha all ære og honnør for det harde arbeidet han gjør for at barn skal ha det godt. Hjerte av gull. ❤️

Anonymkode: a623c...9e4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...