Gå til innhold

Hvilke tiltak og produkter bruker dere for å sinke aldringstegn? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, SupaWoman skrev:

171  kr i shipping!!   Blir ikke kapsler på meg. 

Nei, du må gå inn og velge fraktalternativ, jeg endte på £8.70 eller noe. Velg billigste!

Anonymkode: 0f4c4...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine tiltak for å sinke aldringstegn:   Jeg holder meg i aktivitet og trener en del for å opprettholde muskelmasse og god bevegelighet i kroppen. Jeg bruker alltid høy solfaktor i ansiktet siden jeg begynner å få så mye pigmentflekker, og jeg har et sunt kosthold med mye grønnsaker.  Jeg har ingen tro på dyre vidunderkremer, og bruker bare en lett fuktighetskrem i ansiktet hver dag.  Jeg er midt i 50-årene og har selvfølgelig fått noen rynker, men det synes jeg er helt greit. Jeg ser frisk og sprek ut, og blir alltid tatt for å være yngre enn jeg er (det er egentlig ikke så viktig da, er mest interessert i å føle meg bra :) )

Anonymkode: 273e5...065

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2018 den 21.17, AnonymBruker skrev:

Bruker Obagi Retamax a-vitaminkrem hver kveld, og øyekrem fra samme merke. På dagtid bruker jeg alltid en rik solkrem fra Skin Tech (faktor 50) som både pleier og beskytter. Bruker mineralsminke. Soler meg ikke. Nøye med å rense huden. Bruker litt ulike merker på renseprodukter. Først krem eller renseolje og avslutter med renseserviett fra MAC.

Bruker ansiktmasker fra Exuviance (rense og stramme opp) og Dermalogica (fukt).

Anonymkode: 57175...ebb

Jeg prøver retamax, men ender alltid med mye flassing og «fæl» hud. Hva er dine erfaringer?

Anonymkode: 346d6...c40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Botox, fillers, dermapen, hydrafacial, mesoterapi, kjemisk peeling, retinol, tretinoin, udos choice kapsler, tran, trening. 

Anonymkode: d54ee...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2019 den 16.15, AnonymBruker skrev:

Jeg er 25 år og har heldigvis ikke hatt problemer med kviser eller utslett, men gjør ganske mye for å motvirke aldringstegn:

soler meg aldri og bruker høy solfaktor hver dag. Drikker aldri alkohol pga at det tørker ut huden og skaper innflammasjon i kroppen som gjør at du eldes mye raskere.

bruker retinol annenhver natt med nypefrøkjerneolje og tar en kjempisk peeling 1-2 ganger i uken. Bruker også niacinamide og zink på huden hver morgen for å få en jevnere og glattere hud.

tar kollagen, antioksidanter fra blåbær og solbær, omega 3 hver morgen samt hvit te som skal være bra for huden.

trener yoga, styrke og løping 4 ganger i uken for å redusere stress og få energi. Har lest at løping fornyer cellene i kroppen.

bruker en jaderull for å drenere ansiktet hver morgen. Vet ikke om dette virker, men er sykt digg å kjenne den kalde stenen rulle rundt i ansiktet når man er litt trøtt og hoven, spesielt rundt øynene! Har blitt litt som et ritual for meg. Bruker den med øyekrem fra the ordinary med koffein i, beste øyekremen som fins!

drikker også mye vann, minimalt med bearbeidet mat, mye salater og grønnsaker. Prøver å få en god tarmflora med kefir og fermentert mat. Har lest at dette også skal være bra for huden og helsen generelt. Prøver dog ikke å spise så mye melkeprodukter og hvete.

 

kanskje dette høres litt crazy ut for en som er såpass ung, men jeg liker det:)

Anonymkode: 212dc...926

Har du hørt uttrykket "lev livet"??

Anonymkode: b6ae4...2ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert skrevet før i tråden: Solkrem med høy faktor.

Anonymkode: 922d7...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2019 den 5.00, AnonymBruker skrev:

Denne har jeg lett etter i mange år, finner den ikke i tollen lenger! hvor har du kjøpt den?? 

Anonymkode: 26434...877

samme her! et av de beste produktene jeg har brukt på tørr hud? Noen som vet??

Anonymkode: 26434...877

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.2.2019 den 17.57, AnonymBruker skrev:

- har alltid passet på å ikke rynke på panna. Har nesten ikke en linje der, men studerer jeg nøye så ser jeg jo at det er bittelitt, men det har faktisk 20 åringer og. 

- ikke smile for mye.

- solfaktor, solfaktor og solfaktor.

- antirynkekrem

- ikke røyk og alkohol.

- være forsiktig med å få sol i ansiktet.

- sove på ryggen... sover du på magen så ligger du jo også på ansiktet ditt og da rynkes det jo.

Anonymkode: acfe3...12c

Dette er det dårligste og tristeste rådet i denne tråden! Jeg har smilerynker ved øynene men tror folk legger mye mer merke til smilet mitt enn kråketærne. Jeg velger heller smil og latter fremfor rynkefritt ansikt!

Anonymkode: 26434...877

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke noen tro på ekstreme produkter og tiltak, men jeg må bruke andre produkter nå enn før. Huden trenger mer fuktighet selv om jeg har fet hud og kviser. Solkrem er også viktig, men det har det alltid vært. Slurvet nok mer med hudpleie og sånt før.

Jeg merker også at kostholdet påvirker mer nå. Magen gjør lettere opprør, men jeg har ikke tro på ekstreme tiltak der heller. Jeg burde nok kutte litt i sukkerinntaket, men ellers har jeg et ok kosthold.

Jeg er 36 og har begynt å få litt antydning til rynker. Det er nok sinnarynken som synes mest og den plager meg litt skal jeg innrømme. Innbiller meg at den er veldig synlig.

Ellers gjør jeg bare vanlige ting som å klippe håret, sminke meg og kle meg i klær jeg liker. Prøver å være litt i aktivitet også, men der kan jeg bli flinkere. Merker forresten at en god hårklipp og litt farge er mye mer viktig for meg nå. Før synes jeg det bare var ok å ha det langt og klippet meg aldri.

Anonymkode: c20a0...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har heller ikke noen tro på ekstreme produkter og tiltak, men jeg må bruke andre produkter nå enn før. Huden trenger mer fuktighet selv om jeg har fet hud og kviser. Solkrem er også viktig, men det har det alltid vært. Slurvet nok mer med hudpleie og sånt før.

Jeg merker også at kostholdet påvirker mer nå. Magen gjør lettere opprør, men jeg har ikke tro på ekstreme tiltak der heller. Jeg burde nok kutte litt i sukkerinntaket, men ellers har jeg et ok kosthold.

Jeg er 36 og har begynt å få litt antydning til rynker. Det er nok sinnarynken som synes mest og den plager meg litt skal jeg innrømme. Innbiller meg at den er veldig synlig.

Ellers gjør jeg bare vanlige ting som å klippe håret, sminke meg og kle meg i klær jeg liker. Prøver å være litt i aktivitet også, men der kan jeg bli flinkere. Merker forresten at en god hårklipp og litt farge er mye mer viktig for meg nå. Før synes jeg det bare var ok å ha det langt og klippet meg aldri.

Anonymkode: c20a0...8dc

Foresten så tror jeg at det å lære og oppleve ting er vel så viktig for å holde seg ung og ha livsglede. I hvert fall slik jeg tenker. Det å aldri smile eller kunne rynke pannen tror jeg ikke gir særlig med livsglede i hvert fall :)

Man kommer ikke til å se ut som man er 20 resten av livet og sånn er det bare, så da kan man gjøre det beste ut av det.

 

 

Anonymkode: c20a0...8dc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...