Gå til innhold

Hvilke tiltak og produkter bruker dere for å sinke aldringstegn? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar ingen tiltak for det egentlig. Er 26 og får høre at jeg ser ut som 19.

Men spiser normal kost, røyker ikke, fester lite, sminker meg sjeldent på huden, holder meg slank og tar lite sol. 

Anonymkode: 44e69...5b2


Hehe ja sånn var det her også, når jeg var 26 trodde andre jeg var 18, men fra 29-30 kom aldringstegnene og nå ser jeg ut som 32 plutselig... (2 år eldre enn jeg er) Kuttet ut festing jeg også men har hatt mange festdager i ungdomstiden.

Ellers er det veldig godt tips det med å stelle håret som en annen skriver lenger opp her! Som 20 åring kommer man unna med langt og slitt hår, men ikke som 30 eller 40 åring. Jeg vurderer å klippe bob faktisk, men er redd det skal se litt ufeminint ut siden de jeg har sett som kler det også er mye mer ungdommelige i huden og ansiktet enn hva jeg er!

Anonymkode: b5898...d24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Unngå sol

- Solkrem

- Ha asiatiske gener

Anonymkode: 11e20...96c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 31 men ser ut som jeg er 17. Har enda ingen tegn til rynker men jeg frykter dem jo.... jeg vasker ansiktet morgen og kveld med en myk organisk svamp og lunket vann (har jeg hatt på sminke så bruker jeg micellar vann og bomull til å fjerne). 

Jeg bruker spf 30 hver dag, Bioderma dagkrem, et øyeserum jeg ikke husker hva heter, og en god og fuktighetsgivende bioderma nattkrem. 

Ikke så veldig avansert, men det gjør at huden min føles frisk, myk og elastisk ut (har sensitiv hud som lett blir tørr, rød og irritert). jeg kommer nok til å prøve botox og fillers etterhvert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever livet, smiler og ler og nyter dagene. Og så har jeg en ung samboer og et aktivt sexliv da. 😉

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frukt, sitronvann, sellerijuice, agurkjuice og kokosnøttvann. Unngår melk og egg, tilsetningsstoffer i mat. Fin hud kommer innenfra.

Anonymkode: 107eb...6af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker mye vann, spiser massevis av grønnsaker og nok fett og unngår sminke og hudkremer så langt det lar seg gjøre. 

Anonymkode: ccc89...278

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smører meg med fuktighetskrem og øyekrem. Bruker solkrem i ansiktet og caps for å skjerme pannen.

Jeg er 35 år, men blir ofte tatt for å være under 25 år 🙈

Anonymkode: bc4b3...928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, asterix skrev:

Jeg lever livet, smiler og ler og nyter dagene. Og så har jeg en ung samboer og et aktivt sexliv da. 😉

Og det teller nok mer enn de fleste kremene!

Har en psykologkompis som sa her om dagen at folk aner ikke hvor mye psyken påvirker det fysiske. Han tenkte ifht vondter, men det er samme greia.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rundt 40. Har brukt solfaktor hver dag siden jeg var 18. Aldri tatt solarium. Har vært solbrun bare én gang og da var jeg 14 år. Har aldri brukt snus eller røyket. Har drukket alkohol kanskje 20 ganger til sammen og nå er det minst 15 år siden.

Det er bedre å forebygge enn å reparere.

Anonymkode: 29815...334

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ulla Ullsokk skrev:

Og det teller nok mer enn de fleste kremene!

Har en psykologkompis som sa her om dagen at folk aner ikke hvor mye psyken påvirker det fysiske. Han tenkte ifht vondter, men det er samme greia.

Tror han har helt rett. Jeg har en gammel ryggskade som alltid er vond og som er veldig plagsom om jeg kjenner etter, men det har jeg generelt sett ikke tid til, så jeg bare overser  smertene og jobbet og står på. Tror ikke livet mitt hadde blitt bedre om jeg hadde fokusert på smertene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker aldri sminke. Vasker ansiktet med vann morgen og kveld, samt bruker avene ansiktsrens 2-3 ganger i uka. Jeg soler meg aldri aktivt, og bruker solkrem når det er mye sol. Jeg er 30 men blir fremdeles spurt om leg når jeg er ute på byen eller handler på polet. 

Anonymkode: b4de6...0c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Absolutt ingen. Jeg er som jeg er og aldringen tar over uansett. 48 år og driter i det. Gidder virkelig ikke det styret.

Anonymkode: 7ac25...cc3

Samme her, bruker en krem i ansiktet, ellers ikke noe som helst. Slutta å røyke, passer på at jeg har nok vitaminer i kroppen og lever rimelig sunt. Det holder for meg. Men har hatt flaks med noen gener, ser mye yngre ut enn det jeg er. Uten at jeg tenker særlig over det heller, jeg er som jeg er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, asterix skrev:

Jeg lever livet, smiler og ler og nyter dagene. Og så har jeg en ung samboer og et aktivt sexliv da. 😉

Signeres !   Ikke samboer da, men (mye?) yngre elsker.  Bor alene og koser ræva av meg. Når psyken og humøret er på plass, kommer mye av seg selv. Ikke for å virke skrytete, men folk sier jeg stråler.

Anonymkode: 140b7...dd4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 14.5.2018 at 9:09 PM, Trikken said:

Retinol burde du ikke bruke i sola 🙈 

Jeg har fått scannet huden min mange ganger og har 1 på alle i solskader. Alltid brukt solkrem og cityfilter. Veldig glad i elisabeth arden sitt city filter.

Av hudpleie bruker jeg mye forskjellig. Men fjerner sminke med oljerens for så rense huden med ansiktsrens. Nå bruker jeg dior sin olje, clinique sin rense såpe og ren sin aha ansiktsvann.

Bruker booster (bytter på ren sin og shisheido) bruker serum, har alltid 2 jeg bytter mellom. Nå har jeg 3 siden jeg soler meg litt. Dior sin nye med plumping, dr brandt kapsel serum og clinique moisture surge. Så har jeg dr brandt pores no more dagkrem. Har og kjøpt den nye Dior sin men ikke åpnet enda bare prøvd prøver av den. 

På natten bruker jeg serum og natkrem. Bruker eester lauder sitt nye nattserum, men likte det ikke så godt som andre så bruker den over alt forn bli tom. Liker prevage serum på natten fra elisabeth arden, og dr brandt sitt. Bruker også nattpeelingen til ren 2-3 ganger i uken. Nattkremen er elisabeth arden. 

Du må finne ut hva du liker og hvordan huden din er. Vær forsiktig med sol, og beskytt selv om det er overskyet. Jeg bruker solkrem til øyne over vanlig øyekrem og olje på natten. Maske 3 ganger i uken og peeling 1.

Hvilken solkrem bruker du til øyne?

Anonymkode: 354e2...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 14.5.2018 at 9:09 PM, Trikken said:

Retinol burde du ikke bruke i sola 🙈 

Jeg har fått scannet huden min mange ganger og har 1 på alle i solskader. Alltid brukt solkrem og cityfilter. Veldig glad i elisabeth arden sitt city filter.

Av hudpleie bruker jeg mye forskjellig. Men fjerner sminke med oljerens for så rense huden med ansiktsrens. Nå bruker jeg dior sin olje, clinique sin rense såpe og ren sin aha ansiktsvann.

Bruker booster (bytter på ren sin og shisheido) bruker serum, har alltid 2 jeg bytter mellom. Nå har jeg 3 siden jeg soler meg litt. Dior sin nye med plumping, dr brandt kapsel serum og clinique moisture surge. Så har jeg dr brandt pores no more dagkrem. Har og kjøpt den nye Dior sin men ikke åpnet enda bare prøvd prøver av den. 

På natten bruker jeg serum og natkrem. Bruker eester lauder sitt nye nattserum, men likte det ikke så godt som andre så bruker den over alt forn bli tom. Liker prevage serum på natten fra elisabeth arden, og dr brandt sitt. Bruker også nattpeelingen til ren 2-3 ganger i uken. Nattkremen er elisabeth arden. 

Du må finne ut hva du liker og hvordan huden din er. Vær forsiktig med sol, og beskytt selv om det er overskyet. Jeg bruker solkrem til øyne over vanlig øyekrem og olje på natten. Maske 3 ganger i uken og peeling 1.

Og hvilken maske bruker du tre ganger i uken? 

Anonymkode: 354e2...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det som faktisk virker, nemlig spise sunt, få nok søvn, bruke solfaktor/sole seg minst mulig og å la være å røyke.

Diverse svindyre hudkremer med løfter om "anti-ageing" er bare å kaste penger ut av vinduet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Occulta skrev:

Jeg er snart 31 men ser ut som jeg er 17. Har enda ingen tegn til rynker men jeg frykter dem jo.... jeg vasker ansiktet morgen og kveld med en myk organisk svamp og lunket vann (har jeg hatt på sminke så bruker jeg micellar vann og bomull til å fjerne). 

Jeg bruker spf 30 hver dag, Bioderma dagkrem, et øyeserum jeg ikke husker hva heter, og en god og fuktighetsgivende bioderma nattkrem. 

Ikke så veldig avansert, men det gjør at huden min føles frisk, myk og elastisk ut (har sensitiv hud som lett blir tørr, rød og irritert). jeg kommer nok til å prøve botox og fillers etterhvert 

hvor kjøper du svampen din? :)

Anonymkode: b5cc0...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken solkrem bruker du til øyne?

Anonymkode: 354e2...6ab

En egen fra shisheido

IMG_0945.JPG

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...