Gå til innhold

Kristine Ullebø

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ricecrispies
1 time siden, dillyduzit skrev:

Nei dere, nå må vi huske å ta en videosnutt dersom vi skal poste noe vi vet har skjedd. Det er faen ikke mulig. 

Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Hun kan hvert fall IKKE jobbe som modell. Det er nå helt sikkert. MAKAN til klaging da. Er man modell,  så må man belage seg på å måtte ta bilder i hetevarme, kulde, posere i ubehagelig stillinger osv. Det er aldri modellen som bestemmer hva hun skal ha på seg. (Siden hun alltid hadde noe å si om antrekkene), hun er ung, men dog. Ble litt flau over klagingen i Dubai. 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.3.2017 den 16.25, kattehviskeren skrev:

Nå syns jeg dere tar litt av her i bekymringene deres. Kristine er myndig, hun gjør som hun vill og må få gjøre seg litt erfaringer. Han fyren virker som en idiot, men han er ikke djevelen selv som det virker som om noen av dere her mener. Og hun er ikke blitt junkie! Slapp litt av, og ikke spre så mye tullete rykter.

Jeg er enig. Man må la henne gjøre sine egne feil for å både få erfaring, men også for å lære av det. Jeg har også blitt advart mot gutter, men det har ikke stoppet meg fordi det må være opp til meg selv og ikke alle andre.

Og kjærlighetssorg er også. noe man må gjennom. Første gangen så føles det ut som om det aldri skal ta slutt og at man skal dø. Jeg husker sjæl hvor grusomt det var liksom. Hun er ung, det er en del av gamet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"De som er overkjørende og cockeyed er ofte de som kanskje er mest usikre i sin egen integritet, og de kommer aldri særlig langt med det"

Håper han snakker om seg selv, men det høres ut som han sikter til en annen person

Under bildet av Kristine;

"This gal is also insecure. But she keeps going. Because she's curious" 

Denne fyren eier ikke skam for en jævla d....

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren
44 minutter siden, Miranda16 skrev:

"De som er overkjørende og cockeyed er ofte de som kanskje er mest usikre i sin egen integritet, og de kommer aldri særlig langt med det"

Håper han snakker om seg selv, men det høres ut som han sikter til en annen person

Under bildet av Kristine;

"This gal is also insecure. But she keeps going. Because she's curious" 

Denne fyren eier ikke skam for en jævla d....

I alle dager,skrive noe sånt om kjæresten? Han er ikke sann! Og skrive kan han heller ikke, selv om han åpenbart tror han er så smart. "mest usikre i sin egen integritet", sorry, men det betyr ingenting!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste av oss har vel møtt denne typen. Pretensiøs, sjarmerende, doserende og edgy. Og en 20-åring blir som smør i hans i univers. Sad, but true.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Loffeliten
52 minutter siden, Miranda16 skrev:

Cockeyed, faktisk. Kanskje han prøver å skrive cocky? :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren
5 timer siden, Rose11 skrev:

Hun kan hvert fall IKKE jobbe som modell. Det er nå helt sikkert. MAKAN til klaging da. Er man modell,  så må man belage seg på å måtte ta bilder i hetevarme, kulde, posere i ubehagelig stillinger osv. Det er aldri modellen som bestemmer hva hun skal ha på seg. (Siden hun alltid hadde noe å si om antrekkene), hun er ung, men dog. Ble litt flau over klagingen i Dubai. 

Har sagt det før, hun har kanskje høyden og tynnheten, men hun mangler helt utstrålingen til å være modell. En modell behøver ikke å være så slående vakker i virkeligheten, men de blir slående på kamera. Det blir ikke Kristine og hun har det samme, "døde" ansiktsuttrykket nesten alltid. En modell må kunne ha tusen ulike ansiktsuttrykk, når man har hatt en blogg i så mange år er det ganske åpenbart at hun ikke har det som skal tli. Hun får nok satse på "it-girl"stempel og reklamejobber basert på det mer og mer kjente navnet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun virker som en ekstremt usikker jente som trenger å være midtpunkt til enhver tid. Hun har da ikke noe å bidra med annet enn hektisk mas og syting, totalt uinteressant personlighet. Jeg har aldri hørt om henne før, og etter et par programmer dropper jeg ut eller spoler over hver gang hun er på

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Usch, den mannens "lek" med ord er omtrent like toskete som CBEs. En rask titt i ei ordbok eller lignende ville ha gjort det klart at "uncertainty" også betyr tvil eller uvisshet. 

Men selvsagt er det jo så mye kulere å bruke engelsk. :sarkasme: 

(Hvilket fremstår som noe fattigslig og pseudo-intellektuelt for min del).  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kattehviskeren
3 minutter siden, Ophelia85 skrev:

Han fyren fremstår som så klysete og pretensiøs på bloggen sin at jeg nesten nekter å tro at det ikke er kødd. Leste litt der inne og himlet så mye med øynene at jeg så min egen hjerne.

Han er som kjærlighetsbarnet til Aune Sand og Ari Behn. Du er ikke en plaget kunstnersjel eller Johnny Depp, du går på BI og jobber på Joe & The Juice FFS!

"himlet så med øynene at jeg så min egen hjerne" - haha, du burde hatt en blogg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Hjelpes, nå klikket jeg meg inn på bloggen hans, det blir siste gang. Fyren kan jo ikke skrive! "Programleder ler litt under munnen" han skriver slike helt absurde ting over alt! Samtidig er rettskrivingen elendig. Han virker som en pretensiøs fjomp, og under det som en svært usikker og søkende ung mann, noe det for så vidt ikke er noe galt med. 
Er dette fjone-skjegget hans inn blant folk i den aldren nå? Syns bare han ser ut som en super sleezy syden-turist, men er åpen for at det er jeg som ikke er med på notene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg elsker bloggen hans! Jeg har virkelig ikke lyst til å bidra med klikk/lesertall, men jeg klarer ikke å la være. Tenk å være han liksom... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett det siste innlegget hennes der hun spør om leserene vil se henne "gå gjennom topplisten i Norge og si hva vi mener om hver enkelt"? Altså, hvor gammel er hun egentlig? Kanskje det har noe med Anniken å gjøre..?

Uansett lavmål å ville henge ut folk på den måten uansett hvor falske hun mener de er, for antar det ikke kun kommer til å bli rosing av hver enkelt.  Burde forvente mer av en som nettopp lå på rommet sitt og gråt fordi mennesker på internett var "slemme" mot henne

Endret av gobbledigook
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest lite av Kristines blogg før de siste mnd, men hun virker da ikke som en person som vil lage en video kun for å snakke negativt om andre? I nevnte innlegg skriver hun kun positivt om bloggkollegaer. 

Jeg liker Kristine, og synes det er spennende å følge med på bygdejenta som flytter til storbyen. Det er tydelig at hun prøver å finne sin plass i det nye miljøet, og det vil nok ta tid før hun klarer å finne den. Men det er også det som er fint med å være i starten av 20-årene, at man kan ta seg god tid til å bli kjent med nye folk, og finne ut hvem man burde bruke mer tid og energi på. 

Det virker også som at hun har en familie som passer godt på henne, og jeg får bedre og bedre inntrykk av broren! :-)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde virkelig følge Fabian Raw på snapchat. (Venjar)

Det er stor underholdning, mye strofer på dårlig amerikansk og ikke minst denne luftgitar-spillingen hans.. det er noe han lever seg veldig inn i, ser ut som han er i ferd med å nå klimaks hver gang han "spiller gitar". 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Tjukk Norris skrev:

Dere burde virkelig følge Fabian Raw på snapchat. (Venjar)

Det er stor underholdning, mye strofer på dårlig amerikansk og ikke minst denne luftgitar-spillingen hans.. det er noe han lever seg veldig inn i, ser ut som han er i ferd med å nå klimaks hver gang han "spiller gitar". 

herregud for en ekkel type!! blir flau jeg :tronderbart:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...