Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått i parallellklasse med ham og da var han del av en liten og merkelig snobbegjeng som ikke passet helt inn i miljøet på skolen forøvrig. Fikk helt sjokk da jeg så hva slags stil han har lagt an nå. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun virker så utrolig mye mer forelsket enn han. Blogginnleggene hennes lyser jo Fabian. Virker som om hun prøver å være mer samme type som han(poetisk, kaffeelsker, elsker å lese, skrive dikt..) for at han skal like henne bedre. Eller ikke gå lei.

 

Noe som det allerede ser ut som han har gjort med tanke på blogginnlegget hans.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen lage en imgur av blogginnlegget hans det snakkes om her? Har ikke lyst å gi ham klikk på bloggen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mammabamma skrev:

Jeg er så glad for at jeg er like grunn som fjæra i fullmåne.

Jeg også. Grunn som en sølepytt. Mye mindre slitsomt. :tekola:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mer forelska er det vanskelig å gjøre noe med. Been there. It. Sucks. 

Gjøre seg til for gutten hjelper dessverre ikke, man kan virke mer klengete, om noe.

Jeg likte Førde-Kristine bedre, hun var så sprudlende og livsglad, men hun kunne vel ikke bli der for bestandig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, caskerette skrev:

Mye mer forelska er det vanskelig å gjøre noe med. Been there. It. Sucks. 

Gjøre seg til for gutten hjelper dessverre ikke, man kan virke mer klengete, om noe.

Jeg likte Førde-Kristine bedre, hun var så sprudlende og livsglad, men hun kunne vel ikke bli der for bestandig. 

Alle har vel vært der, en eller annen gang. Jeg også, var helt pyton. Utslettet meg selv tilslutt, for å tekkes denne gutten. Ser jo tilbake nå og tenker "at jeg gadd", men ble en erfaring rikere.  Hun er jo SÅ ung, det er klart hun må igjennom dette også.  Bare trist å se noen så åpenlyst gå i denne fella. Får håpe han heller har baller nok til å gjøre det slutt enn å holde henne på pinebenken lenger enn nødvendig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Valetta skrev:

Alle har vel vært der, en eller annen gang. Jeg også, var helt pyton. Utslettet meg selv tilslutt, for å tekkes denne gutten. Ser jo tilbake nå og tenker "at jeg gadd", men ble en erfaring rikere.  Hun er jo SÅ ung, det er klart hun må igjennom dette også.  Bare trist å se noen så åpenlyst gå i denne fella. 

"Fella", ja, rene skrekkfilmen - neeeiii, ikke gå inn der!!!!

Åsså føler jeg meg som en sånn standard eldre kg-megge som i kraft av min alder tror jeg har alle svarene for de unge. Kristine, du er velkommen til å vise meg "in my face" hvis jeg tar feil altså. Jeg blir egentlig litt trött på sånne som meg, spesielt det at sånne som meg ofte har rett.

Jeg også tenker " at jeg gadd". We all do, honey, haha. Jeg var ikke ung engang. Det er mye bedre å skaffe seg den erfaringen som ung, og bli ferdig!

Edit: men dritkjipt på en blogg, da. Det slipper de fleste unna.

Endret av caskerette
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mormont skrev:

Bloggen hans er så utrolig preteniøs, jeg syns det er stor underholdning å lese den :fnise: noen av mine personlige favoritter:

"Våren gir meg ofte et sjokk av følelser og minner som kan ta meg langt tilbake i underbevisstheten."

"Dra til et sted hvor man kan ri på halv-ville hester over store åpne sletter, leve litt primitivt og se kontrastene i livet.."

"Av natur, så er jeg utrolig avhengig å være sosial for å ikke gå for dypt i mitt eget sinn"

"Subtilitet i litteratur og kunst er generelt noe jeg setter høyt som et kriterium for at det skal fange min interesse"

"Jeg overvurder hverken mine evner eller innbiller meg at jeg er noe jeg ikke er. Jeg tar kun ting fra hverandre å går i dybden på alt rundt meg gjennom refleksjon."

 

Hahahaha, genialt! Aune Sand, du blir eid!

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvordan dagens 20-25 åringer tikker og går. Men hadde typen min skrevet sånn om meg og forholdet vårt på en offentlig blogg så hadde jeg først blitt dritflau, så fått meg en god latter og så hadde det blitt slutt for godt. Men når man selv lever av å utlevere seg selv på alle mulige måter så tenker man vel annerledes...

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren er en karikatur! Hele han er så framtvunget og svulstig at det nesten blir komedie. Jeg skjønner virkelig ikke hva jenter ser i en sånn type. Men Kristine er ung og har vel ikke blitt "utsatt" for sånne posører i Førde, så han har vel en slags eksotisk sjarm for henne. Håper hun ser han litt klarere når hun ikke lenger er blind av forelskelse. Må bare gjennom den kjipe kjærlighetssorgen først. For dette har ingen framtid, det er sikkert.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver så mye om kjærlighetssorg. At hun håper å slippe å oppleve det osv. Som om hun vet at det kommer. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange som advarte kristine mot han i kommentarfeltet på bloggen.. Men er det noen her som har hatt en greie med han?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne.
4 minutter siden, Katten skrev:

Mange som advarte kristine mot han i kommentarfeltet på bloggen.. Men er det noen her som har hatt en greie med han?

Jeg har. Men med tanke på å ikke bli avslørt, så ønsker jeg ikke å si så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, kvinne. skrev:

Jeg har. Men med tanke på å ikke bli avslørt, så ønsker jeg ikke å si så mye.

Du trenger ikke det, var bare nysgjerrig :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Honey Dew skrev:

Uff. Håper ikke hun ender opp som Whitney Houston

Som rusavhengig og dø mener du?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...