Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, Rainstorm skrev:

Dessverre? Uenig. Det er sunt å leve livet sitt. Det er sunt å bli forelska, nyte det, og selv om kjærlighetssorgen er den delen vi alle skulle ønske vi kunne unngå så er vel dette en del av lev og lær, og hvordan kan lærdom og kunnskap og erfaring være bittert, hvis det har vært så søtt underveis? Det er vanlig å være ung, å drømme seg bort og synes alt er perfekt, og selv om man etterpå innser at det kanskje ikke var så bra som man trodde, så var det bra der og da, og det kan være nok. Så man får håpe på det beste, og unne dem å nyte forelskelsen som er større enn alt og større en livet, og får en til å sveve i skyene, selv om hun en dag kommer til å falle ned, som vi alle gjør. 

Enig i det du sier. Jenta er bare 20 år. Give her a break

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heter han Fabian Raw på ordentlig? Det kan vel ikke være et ordentlig etternavn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Heter han Fabian Raw på ordentlig? Det kan vel ikke være et ordentlig etternavn?

Det kan jeg ikke forestille meg. Raw har han nok laget selv. 😅

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, LeilaS skrev:

Fyren er utrolig sær synes jeg, men fint hvis de er lykklig og har det bra.

Han virker litt desperat etter å bli kjendis. Se fleste tenker vel "Fabian hvem?"

Jeg er overbevist om at han selv tror at han kommer til å bli en ny Johnny Depp i Hollywood. Som han skriver, han kommer nok til å gå på hundrevis av auditions før han får napp.. 

men napp får han altså. Dere bør være klar over at dette er en kommende storkar i Hollywood.

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han heter selvfølgelig Raa. Er enig med de som mener at han ser ut som km han befinner seg på en annen planet. Bare usammenhengende svada på bloggen hans, fyren har storhetsfatasier, skremmende egentlig.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Tjukk Norris skrev:

Jeg er overbevist om at han selv tror han kommer til å bli en ny Johnny Depp i Hollywood. Som han selv skriver, at han kommer nok til å gå på hundrevis av auditions før han får napp.. 

men napp får han altså. Dere bør altså være klar over at dette er en kommende storkar i Hollywood.

Han er så milevis fra Johnny Depp som det går an

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, GlitterGlitter skrev:

Heter han Fabian Raw på ordentlig? Det kan vel ikke være et ordentlig etternavn?

Venjar something 

(Tehe, noen som ser hva jeg nettopp gjorde der? herregud dårlig humor) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, dillyduzit skrev:

Venjar something 

(Tehe, noen som ser hva jeg nettopp gjorde der? herregud dårlig humor) 

?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, smartbimbo skrev:

?

De bruker engelske ord fordi det er så mye "enklere" og det "engelske spårket er så mye rikere", men så ender det opp med at de kun bruker bokstavelig talt veldig lette ord, selv om det norske språket har en enklere måte å si det på. 

Noe sånt. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mornings with him"

ALLE skriver det samme for tiden 

"Han her", "Tid med han her", "Him", "Dette"....

Blir så lættis.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Valetta skrev:

"Mornings with him"

ALLE skriver det samme for tiden 

"Han her", "Tid med han her", "Him", "Dette"....

Blir så lættis.

Haha!  Det har jeg ikke tenkt over, men sant når du sier det!

Er vel moderne, da. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte med "this one". Mornings with this one, shopping with this one, saturday with this one osv. Grusomt. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, smartbimbo skrev:

Jeg er nysgjerrig på om det er Kristine Anniken refererte til i sin spørsmålsrunde video? Hun skal svare hva hun synes om Kristine, sier: søt. Og lager en mine. Når hun får spørsmål om hvem hun liker minst (husker ikke om det var en annen blogger eller hva det var) så sier hun: det tror jeg dere skjønner godt hvem er. 

På et spørsmål fra en leser om hva hun synes om Fabian sier hun: spesiell type. 

 

10 timer siden, Tjukk Norris skrev:

Alt tyder på at det var Kristine, ja. Anniken ramser jo opp de hun liker fra denne sesongen av bloggerne og. De som ikke blir nevnt da er Kristine, hun mamma til Michelle og hun Anne Britt(?) 

Men de snakket jo masse sammen på den ene episoden av bloggerne, og poserte sammen på bilder. Er det noe som har skjedd i ettertid som jeg ikke har fått med meg? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på bloggen hans for første (og siste)gang nå. Klarte ikke å lese uten å høre teksten lest med Ari Behn sin stemme baki hodet mitt 🙈

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folkens! Kristine er forlovet. Står det på Facebook profilen hennes. 

Nå synes jeg ikke ting henger på greip her med tanke på blogginnlegget hennes hvor hun hørtes helt knust ut fra i går (hun svarte en av leserne at hun og Fabian hadde kranglet). 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops. Ser nå at det er fra 2013 at hun er forlovet... Merkelig. Hadde ikke forundret meg om hun og Fabian allerede hadde forlovet seg, da. Etter 1-2 mnd som kjærester. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12. mars 2017 den 19.55, Tjukk Norris skrev:

Oslo😂

Og de kommuniserer på engelsk?? Å herrejesus🙈😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, O.G. skrev:

Fabian bør barbere bort den snørfilla under nasen.

Nå tisset jeg nesten på meg!😂😂😂😂🤗

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...