Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ashanti

En venninne studerte med han på finans. Han har høy selvtilitt hvertfall :) litt sånn amerikansk L.A. - selvtillit som vi ikke er vant med i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en enkeltperson starter en egen tråd på kvinneguiden for diskutere forholdet til et kjærestepar og antar at den ene parten bruker den andre for eventuelt "fame", sier kanskje mer om "Tjukk Norris" enn Kristine og Fabian. La de leve det livet de ønsker, uten at enkelte personen skal dømme det de har sammen. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Linnm skrev:

Det at en enkeltperson starter en egen tråd på kvinneguiden for diskutere forholdet til et kjærestepar og antar at den ene parten bruker den andre for eventuelt "fame", sier kanskje mer om "Tjukk Norris" enn Kristine og Fabian. La de leve det livet de ønsker, uten at enkelte personen skal dømme det de har sammen. 

Haha, jeg har aldri nektet for at jeg er litt småpatetisk ❤️

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men er det bare meg som synes han ser rusa ut på nesten samtlige bilder?

 

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva driver han med? Blogger og livsnyter? Passer inn å ha en vodka flaske på nattbordet da

Endret av Miranda16
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti
2 minutter siden, Miranda16 skrev:

Hva driver han med? Blogger og livsnyter? Passer inn å ha en vodka flaske på nattbordet da

Han studerer på BI, gikk finans for et par år (?) siden, men har visst bytta linje. Aner ikke hva han går nå. Og jobber (eller gjorde hvertfall) på Joe & the Juice. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
1 time siden, Bloggleseren skrev:

La oss være patetiske sammen <3

Jeg har veldig sansen for henne, men synes han er skikkelig patetisk. Det er fem år mellom dem, og det er ganske mye i den alderen. Nok til at Kristine, som egentlig er ei oppegående og smart jente, forveksler det å være prentensiøs og bruke mange fremmedord med det å være intelligent. F. er i beste fall middelmådig. Om ti år, når Kristine er fremgangsrik og vellykket, driver Fabian fortsatt og dater tenåringsjenter, spår jeg. Men i mellomtiden skal nok Kristine gjennom en skikkelig kjærlighetssorg, idet F. viser seg å være en like stor drittsekk som alle kommentatorene hennes har advart henne om.l

(Til mod: Fabian er også blogger, her: fabianraw.blogg.no)

Ja, den gutten lukter trøbbel. Han kommer til å bli den kjærlighetssorgen hun kommer til å huske for alltid og ta en bitter lærdom av. Dessverre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Linnm skrev:

Det at en enkeltperson starter en egen tråd på kvinneguiden for diskutere forholdet til et kjærestepar og antar at den ene parten bruker den andre for eventuelt "fame", sier kanskje mer om "Tjukk Norris" enn Kristine og Fabian. La de leve det livet de ønsker, uten at enkelte personen skal dømme det de har sammen. 

Han heter Chuck Norris

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nysgjerrig på om det er Kristine Anniken refererte til i sin spørsmålsrunde video? Hun skal svare hva hun synes om Kristine, sier: søt. Og lager en mine. Når hun får spørsmål om hvem hun liker minst (husker ikke om det var en annen blogger eller hva det var) så sier hun: det tror jeg dere skjønner godt hvem er. 

På et spørsmål fra en leser om hva hun synes om Fabian sier hun: spesiell type. 

Endret av smartbimbo
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt tyder på at det var Kristine, ja. Anniken ramser jo opp de hun liker fra denne sesongen av bloggerne og. De som ikke blir nevnt da er Kristine, hun mamma til Michelle og hun Anne Britt(?) 

Endret av Tjukk Norris
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal Fabian reise til LA alene for å finne seg selv, prøve å bli skuespiller og ri på halvville hester. Jeg må si det er litt gøy å lese hva den karen der skriver og. Fascinerende. Men, det er jo tydelig at han har et ønske om å bli kjent. Vil gå på masse auditions. 

Uansett, et avstandsforhold med ei i Norge kan bli vanskelig når man bor i LA.

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fyren er utrolig sær synes jeg, men fint hvis de er lykklig og har det bra.

Han virker litt desperat etter å bli kjendis. Se fleste tenker vel "Fabian hvem?"

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker Kristine godt, og om folk prøver å være kule eller bare er kule, det får de gjøre som de vil med. Man skal da prøve og feile noen ganger i livet. På generelt grunnlag synes jeg det er teit å "prøve å være kul" hvis det går utover å være seg selv, eller man ser ned på andre, men virker ikke som det er saken her. 

Han Fabian kjenner jeg ikke til, men han virker jo som en artig skrue ut fra hva dere skriver, må følge med!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
15 timer siden, jentekvinne skrev:

Ja, den gutten lukter trøbbel. Han kommer til å bli den kjærlighetssorgen hun kommer til å huske for alltid og ta en bitter lærdom av. Dessverre. 

Dessverre? Uenig. Det er sunt å leve livet sitt. Det er sunt å bli forelska, nyte det, og selv om kjærlighetssorgen er den delen vi alle skulle ønske vi kunne unngå så er vel dette en del av lev og lær, og hvordan kan lærdom og kunnskap og erfaring være bittert, hvis det har vært så søtt underveis? Det er vanlig å være ung, å drømme seg bort og synes alt er perfekt, og selv om man etterpå innser at det kanskje ikke var så bra som man trodde, så var det bra der og da, og det kan være nok. Så man får håpe på det beste, og unne dem å nyte forelskelsen som er større enn alt og større en livet, og får en til å sveve i skyene, selv om hun en dag kommer til å falle ned, som vi alle gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...